איך להקים תשתית לביצוע דרופשיפינג

קנייה וירטואלית
תוכן העיניינים

כמה פעמים יצא לכם לשמוע אנשים שמדברים על אקסטרה רווחים מהצד? וכמה פעמים גם אתם חשבתם על כך שהגיע הזמן שתתחילו להרוויח כמה אלפי שקלים מעבר לעבודה השגרתית שאתם עושים? אם גם אתם מתלבטים לגבי העניין הזה, כדאי שתדעו: מכירות באינטרנט הן הבחירה הנכונה, והדרך הכי טובה לעשות זאת, היא בשיטת הדרופשיפינג.

 

כך בונים תשתית טובה לדרופשיפינג

האמת היא שבתחום המכירות המקוונות הכול כבר נאמר ונעשה, שכן מאז שכל העניין הזה התחיל ועד היום, חלו לא מעט שינויים. מצד שני, זה בפירוש לא אומר שפספסתם את המומנטום, כי בפועל כל מה שזה אומר, זה שאתם יכולים ללמוד מתוך הניסיון ומתוך הטעויות של אחרים. לכן, אם אתם מחפשים ספקים לדרופשיפינג, אתם יכולים ללמוד מאחרים ולראות איך עושים זאת. למשל, אם תעבדו ישירות מול הספק שלכם, בלי גורם שלישי שיתווך, אתם תראו שהרווחים שלכם יהיו הרבה יותר גדולים. מצד שני, הקושי כאן הוא לבחור את הספק הנכון, כי כאשר תתחילו לצלול לעומק העניינים האלה, אתם תראו שיש הרבה מאוד ספקים שאליהם תוכלו לפנות ושביניהם תוכלו לבחור.

 

איך יודעים שספק הוא מספיק טוב לנו?

בין אם אתם מחפשים ספקים לאיביי ובין אם אתם מחפשים ספקים לכל חנות וירטואלית אחרת, אתם צריכים לעשות כל בדיקה אפשרית כדי להבין על מי אתם סומכים ומול מי אתם עובדים. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק, לפני הכול, איפה בכלל יושב הספק. האם מדובר על אדם שנמצא בחו"ל? האם הוא נמצא בסין למשל? לא מעט ישראלים בוחרים לעבוד מול ספקים בסין, והסיבה העיקרית לכך זה כמובן המחיר הנוח. בצורה כזאת, כאשר אנחנו עובדים מול ספקים מסין, אנחנו קונים בזול ומוכרים ביוקר, מה שמסביר מדוע הרווח שלנו על כל מוצר מאוד גדול. מצד שני, חשוב להבין שהקושי העיקרי בעבודה מול ספקים מסין זו כמובן התקשורת. לכן, אם נחזור לשאלה – איך לדעת שהספק טוב – אנחנו נראה שצריך לבדוק אודותיו כל מה שאפשר. למשל: ממתי הוא עובד בתחום? מי ממליץ עליו? איזה מוצרים הוא מוכר? על איזה חוזה אפשר לחתום איתו?

 

כמה באמת תרוויחו מכל הסיפור הזה?

זו שאלת השאלות, כי כל מי שחולם על הקמת רשת דרופשיפינג, בסופו של דבר רוצה להרוויח כסף. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם מתעניינים בשורה התחתונה, כי אם זה יהיה מאמץ גדול מידי ותרוויחו מעט מידי, זה לא באמת ישתלם לכם. מצד שני, אתם תראו שאם תעשו את הדברים בצורה מחושבת ומסודרת, אתם תרוויחו הרבה יותר ממה שנדמה לכם. למעשה, הדבר היחיד שיישאר לכם קצת לא ברור, זה איך דחיתם את העניין הזה ואיך לא הקמתם רשת דרופשיפינג כבר לפני שנים.

 

מסך

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס
מכירות בדיגיטל
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס

חולים על גיימינג? האקסבוקס שלכם עובד שעות נוספות? אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים – מנוי הגיים פאס של אקסבוקס! השירות המהפכני של חברת מייקרוסופט

זר וורדים
מכירות בדיגיטל
מתנות רומנטיות מדהימות – להזמנה אונליין

במערכת יחסים רומנטית חשוב להראות אהבה. כשאין הבעה ותקשורת הזוגיות מתמלאת בחוסר הבנה, בחוסר חום ומתרוקנת. הדרך הטובה ביותר להראות אהבה היא במילים כמובן, אך

מסך
מכירות בדיגיטל
החדשנות בבניית תוכנה לאתר kidsbest

בניית אתר קניות אונליין זו משימה לא פשוטה, וחשוב להתייחס לנקודות רבות על מנת להפוך את חוויית הקנייה לדבר חיובי עבור הלקוחות. במאמר הבא נסקור