סים וירטואלי עם Wesim – שימושים, יתרונות וחסרונות

סים וירטואלי – שימושים, יתרונות וחסרונות
תוכן העיניינים

סים וירטואלי או כפי שקוראים לו eSIM – הוא טכנולוגיה חדשה שנכנסת עכשיו בעוצמה למכשירי הסלולר החדשים. טכנולוגיה זו מאפשרת חיבור לרשת הסלולרית ללא כרטיס סים ופיזי ולכן גם מאפשרת גמישות וחיבור לרשתות מקומיות בחו"ל או התקנה של כמה סימים במקביל על המכשיר. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא על השימושים של הסים הווירטואלי, היתרונות והחסרונות.

 

מה זה סים וירטואלי?

ESIM הוא למעשה כרטיס סים חכם שהוטמע במכשיר שלכם עוד בזמן הייצור, ואי אפשר לשלוף אותו. ה-ESIM מתפקד כמו כרטיס סים רגיל – הוא נותן חיבור לרשת הסלולרית לשיחות ולרשת האינטרנט, ומאפשר למכשיר לתקשר עם הרשת הסלולרית בכל מקום. ההבדל הוא שה-ESIM הוא רב פעמי – ניתן להתקין עליו חיבור לרשת באופן זמני כמו ברשתות בחו"ל, או חיבור קבוע.

לאחרונה פורסם שסדרת האייפונים הבאה תצא ללא תא לכרטיסי סים, כלומר שהאייפונים יסתמכו אך ורק על ESIM. בשביל להפעיל את ה-ESIM אצלכם, אתם צריכים לרכוש חבילה מספק ESIM מומלץ עם Wesim, שיכול להתקין את החבילות של חברות התקשורת.

מחירי חבילות הגלישה יהיו החל מ- 2.9$ ועד 49$ המחיר נקבע ע"י מספר גורמים כמו: גודל חבילה, מיקום גאוגרפי, ורוחב הפס.

השימושים ב-ESIM

השימושים של ה-ESIM הם מגוונים. ראשית,  הוא יכול לשמש אותנו לרכוש חבילות תקשורת מקומית בחו"ל מבלי להכניס סים מקומי, מה שעשוי לחסוך הרבה כסף. שימוש נוסף הוא התקנה במקביל של סימים שונים – אם אתם עובדים בכמה מדינות, תרצו שתמיד יהיו לכם המספרים המקומיים זמינים, ובעזרת ESIM תוכלו לעשות זאת. שימוש נוסף הוא פשוט ככרטיס סים רגיל לכל חבילת תקשורת בארץ.

 

יתרונות ה-ESIM

ב-ESIM ניתן לאכסן במקביל עד 20 פרופילים של סים  דבר זה מאפשר גמישות רחבה מאוד במעבר בין חבילות ומדינות. ESIM מאוד נוח בחו"ל – ניתן לרכוש חבילה מקומית בלי הצורך לרכוש סים פיזי מקומי וכך להנות ממחיר משתלם. אולי זה נשמע יתרון קטן, אבל לא תצטרכו יותר להסתובב עם מחט קטנה (או סוגר של עגיל…) בשביל לפתוח את תא הסים ולהחליף אותו. ה-ESIM מאפשר גמישות ונוחות.

 

חסרונות ה-ESIM

החיסרון של הESIM הוא שיותר קשה לעבור בין מכשירים. כיום אם המכשיר עצמו שלכם מתקלקל, תוכלו להוציא את הסים ולהכניס למכשיר אחר, מצב שאינו מתאפשר ב-ESIM והוא תלוי בגיבוי שכלול בחבילה עם הספק. חיסרון נוסף של ה-ESIM הוא שלרוב הוא לא מאפשר שיחות אזוריות אלא רק חיבור לאינטרנט (שמאפשר שיחות וואטסאפ). בנוסף ESIM תומך רק במכשירים מהשנתיים האחרונות – באתרי הספקים ניתן לבדוק בקלות האם המכשיר שלכם נתמך ESIM. יחד עם זאת, היתרונות מאפילים על החסרונות.

 

סיכום

תמיד רצוי וכדאי לנסות טכנולוגיות חדשות שמקלות על החיים. ה-ESIM  אולי לוקה בכמה חסרונות קטנים, אך היתרונות שלו עולים עליהם בהרבה – בנוחות, בגמישות ובמחיר. אם יש לכם מכשיר תומך ב-ESIM, כדאי לכם לנסות את הטכנולוגיה הזאת בעתיד. סביר להניח שבעתיד כל הסימים יהיו ESIM וכדאי להתנסות עם הטכנולוגיה הזו כבר עכשיו.

סים וירטואלי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
עֵסֶק
דיגיטל
5 טיפים לקידום העסק שלך

כל בעל עסק תוהה כיצד הוא יכול להתמודד עם התחרות ולקדם את העסק שלו. עם החשיבות הגוברת של נוכחות מקוונת, יצירה ותחזוקה של אתר אינטרנט

אתר אינטרנט
דיגיטל
4 שלבים להפיכת אתר לאפליקציה

כל אחד יכול להפוך את האתר שברשותו לאפליקציה בקלות. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים והחלטנו שלא להישאר אדישים אליה. לכן, התיישבנו לכתוב את

מיתוג נדלן
דיגיטל
איך לעשות מיתוג נדל"ן אונליין

  נדל"ן הפך לענף מבוקש מאוד, עם פרויקטי בנייה רבים שצצים ברחבי הארץ. כאשר לקוחות ומשקיעים מחפשים את הנכס המושלם להשקיע בו, מיתוג יעיל משחק