מחפשים להגדיל את המכירות מחנות אונליין? זה אפשרי!

להגדיל את המכירות מחנות מקוונת
תוכן העיניינים
משבר הקורונה שהכניס את כולנו לבתים ,יצר שינוי משמעותי בהרגלי הצריכה של אנשים בארץ ובעולם כולו. בסקר שנערך בתחילת משבר הקורונה דיווחו כ-47% מהישראלים שהם נוהגים לקנות באינטרנט באופן יום-יומי. אחרי שנתיים של משבר, המספרים כבר עלו לכמעט 70%! מומחים מעריכים ששינוי זה בהרגלי הצריכה עתיד להישאר איתנו גם בעתיד.
למרות החזרה לשגרה בארץ ובעולם, אתרי ה-eCommerce ממשיכים לגדול מדי שנה בעשרות אחוזים. אך מה עושים אנשים שכבר יש להם חנות פיזית? איך הם יכולים להצטרף אל גל ההצלחה? פנינו לג'ורג' שופאני ,בעלים של חברת Original Concepts המתמחה בבניית אתרי מכירות (למידע נוסף לחץ כאן),כדי לשמוע ממנו איך אפשר להגדיל מכירות באמצעות חנות מקוונת.

לא לפחד להיכנס לתחום חדש

"הרבה פעמים אנשים שמנהליםחנותבמשךשנים חוששים מהמגמות החדשות בשוק," אומר שופאני. ההרגל, כך מסתבר, הוא האויב הגדול ביותר של הצמיחה וההתחדשות. שופאני ממליץ להפחית חרדות ולקפוץ למים. "מי שמעז –מצליח. וכדי להגדיל מכירות חייבים את האומץ הראשוני." כדי להפיג את החששות כדאי, קודם כל, לחוות בעצמכם את חוויית הקנייה המקוונת, להתרגל לרעיון של הצריכה אונליין, ובהדרגה למוסס את החסמים בדרך לפתיחת חנות משלכם.

אין מה למהר! היכנסו לתחום בקצב שלכם

הכיף בחנות מקוונת זה שאתם לא מחויבים לקונספט אחד, או להחלטה אחת. אתם יכולים תמיד לשנות את החנות, ויחסית בקלות. לכן, אתם לא חייבים להתחיל את הפעילות של החנות המקוונת בהיקף שהייתם רוצים להגיע אליו בסופו של דבר. תתחילו בקטן, ומקסימום, תוסיפו .
אתם יכולים לבנות את החנות המקוונת בנחת – בעזרת מומחה לבניית אתרי eCommerce זה ממש קל –ולפתח אותה לאט ובהדרגה. לא חייבים להציג כבר מההתחלה מגוון אינסופי של מוצרים. גם אם תתחילו כפיילוט במכירה של מגוון קטן יחסית של מוצרים, זה יוכל לתת לכם את הביטחון והתעוזה להמשיך לצלול לעומק של המכירות המקוונות אחרי שצברתם קצת יותר ניסיון .

זו ההזדמנות שלכם להיות יצירתיים!

החנות המקוונת לא חייבת לראות כמו החנות הפיזית שאתם מפעילים בקניון או במרכז העיר. לכל אחת מהחנויות יש שוק קצת שונה, ולכן העיצוב שלהן לא חייב להיות זהה. נכון, סוג המוצרים זהה, ואולי אפילו המגוון של המוצרים למכירה, וזה גורם שישפיע על העיצוב באופן משמעותי. לכן, יכול להיות שעיצוב דומה של החנות המקוונת והחנות הפיזית יהיה טוב לכם. ישנו גם היבט המיתוג, שעיצוב אחיד יכול לתרום לו כמותג מוכר, כזה שכשהלקוחות רואים אותו הם יודעים כבר מה הם הולכים לראות ככל הנראה כשיכנסו מבעד לדלת את החנות עצמה. ומצד שני, אתם לא חייבים. החנות המקוונת מאפשרת לכם להיות יצירתיים, להציג את המוצרים בדרך מקורית, לבחור אילו מוצרים יוצגו קודם ואילו אחר כך, ובכלל, להתפרע בכל ההיבטים של התכנון של האתר, העיצוב והתכנים. תעופו על זה! תתמסרו לתהליך, האמיני בעצמכם וברעיונות שלכם ותדהרו לעבר ההצלחה.

לא חייבים לוותר על החנות –תהיו גם וגם

אתם רוצים להגדיל את המכירות, אבל לא רוצים לוותר על החנות הקיימת? ברור! אין שום סיבה שתוותרו. למרות כל היתרונות של חנות מקוונת –החל ממחירי ההקמה, דרך הזמינות מסביב לשעון, החשיפה לקהל רחב מהארץ ומהעולם וקלות התפעול – גם לחנות פיזית יש יתרונות משלה. קודם כל, עדיין לא נמצא תחליף לשיטוט בין המדפים והמישוש של הסחורה, שגורמת ללקוחות לפתוח את הארנק.
בחנות פיזית אתם יכולים להרגיש את השטח, את הלקוחות, לשמוע את דעתם על המוצרים, לדעת מי הקהל שלכם ממראה עיניים ולא מכלי בינה מלאכותית, וגם להנות מקשר אישי ותקשורת בינאישית שמחברת ונותנת תחושת שייכות. אז אם אתם נהנים מהחנות הפיזית שלכם, אל תוותרו עליה. מצד שני, מהפכת הקניות המקוונות כבר כאן, ואתם לא יכולים להישאר מאחור. הקימוחנות מקוונת במקביל לחנות הפיזית.
היא תהווה גיבוי לחנות המקוונת, וכל אחת מהחנויות תוסיף את הערך המוסף שלה. לקוחות שאהבו מוצרים בחנות המקוונת אבל חוששים לקנות כי הם רוצים למשל, למדוד, יוכלו להגיע לחנות הפיזית למדידה. גם לקוחות שהיו קודם בחנות, מדדו ואפילו קנו משהו, יוכלו מהבית לקנות מוצר דומה או את אותו מוצר בצבע או דגם אחר, בעזרת החנות המקוונת.

לסיכום

במציאות של היום, חנות מקוונת היא דרישת חובה לכל מי שעוסק במכירות. אם יש לכם חנות פיזית ואתם רוצים להגדיל מכירות בדיגיטל – הקימו חנות מקוונת. היא תגדיל לכם את החשיפה למוצרים שלכם ,תרחיב את שעות הפעילותל-24/7 ,תגדיל משמעותית את קהל הקונים הפוטנציאליים, וכך תייצר לכם עוד המון מכירות .
להגדיל את המכירות מחנות מקוונת
490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס
מכירות בדיגיטל
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס

חולים על גיימינג? האקסבוקס שלכם עובד שעות נוספות? אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים – מנוי הגיים פאס של אקסבוקס! השירות המהפכני של חברת מייקרוסופט

זר וורדים
מכירות בדיגיטל
מתנות רומנטיות מדהימות – להזמנה אונליין

במערכת יחסים רומנטית חשוב להראות אהבה. כשאין הבעה ותקשורת הזוגיות מתמלאת בחוסר הבנה, בחוסר חום ומתרוקנת. הדרך הטובה ביותר להראות אהבה היא במילים כמובן, אך

מסך
מכירות בדיגיטל
החדשנות בבניית תוכנה לאתר kidsbest

בניית אתר קניות אונליין זו משימה לא פשוטה, וחשוב להתייחס לנקודות רבות על מנת להפוך את חוויית הקנייה לדבר חיובי עבור הלקוחות. במאמר הבא נסקור

קנייה וירטואלית
מכירות בדיגיטל
איך להקים תשתית לביצוע דרופשיפינג

כמה פעמים יצא לכם לשמוע אנשים שמדברים על אקסטרה רווחים מהצד? וכמה פעמים גם אתם חשבתם על כך שהגיע הזמן שתתחילו להרוויח כמה אלפי שקלים