החדשנות בבניית תוכנה לאתר kidsbest

מסך
תוכן העיניינים

בניית אתר קניות אונליין זו משימה לא פשוטה, וחשוב להתייחס לנקודות רבות על מנת להפוך את חוויית הקנייה לדבר חיובי עבור הלקוחות.

במאמר הבא נסקור כמה מאפיינים מרכזיים שמומלץ לשלב בתוכנה של אתר הקניות אונליין, ונתייחס לדוגמה של אתר kidsbest הבנוי בצורה חדשנית ומיוחדת.

 

פתיחת אתר קניות באינטרנט זה דבר קל מתמיד כיום ויש לכך יתרונות רבים:

משתלם:

ישנן דרכים רבות לפתוח חנות אונליין חדשה ללא תקורה כלל, או עם מעט.

 

קל:

לפעמים אתה אפילו לא צריך שיהיה לך מוצר משלך; כמה חנויות אונליין עובדות הודות למשלוחים שהן מבצעות.

 

אפשרויות:

בין אם אתה מומחה טכנולוגי או מתחיל מוחלט, יש שם פלטפורמת מסחר דיגיטלי שפונה אלייך.

 

אך למרות הקלות זו, יש עדיין כמה נקודות מהותיות שכדאי לוודא שקיימות באתר שלך:

קלות שימוש

פשטות היא סימן של עיצוב טוב, ו- 76% מהצרכנים מסכימים עם זה.

שימוש קל ופשוט עוזר לקונים להשיג את מה שהם רוצים מהר יותר וללא המורכבות המיותרת שעלולה להרתיע אותם מלבצע רכישה בסופו של דבר. תוכלו ליישם את הרעיון הזה על ידי:

  1. יצירת קטגוריות קניות
  2. הוספת פילטרים
  3. שילוב יכולות השוואה

 

בנוסף, הקלו על מציאת ביקורות של לקוחות, שאלות נפוצות ומידע על סוגי מדיניות המסחר האלקטרוני שאתה מקיים (כמו משלוח והחזרות) כדי לעזור לקונים לקבל החלטות במהירות רבה יותר.

 

מהירות האתר

מהירות האתר מהווה אינדיקטור לאתר קל לשימוש ומביאה הרבה נקודות ליכולת להמיר מבקרים לקונים. לאתר קניות מקוון יש ממש שניות לבצע מכירה שכן טווחי תשומת הלב מצטמצמים (8 שניות, קצרים יותר משל דג זהב) ומשפיעים על התנהגות הרכישה של קונים בדיגיטל.

 

ידידותיות לנייד

אחד מהסוגים העיקריים של תכונות מסחר אונליין שתצטרכו כדי להקל על השימוש באתר הוא אופטימיזציה למובייל.

אנשים מבלים יותר ממחצית מזמנם בטלפונים ניידים (בהשוואה למחשבים), מגמה זו חלה גם על קניות באינטרנט. אם אתם עדיין חושבים שאופטימיזציה לנייד היא אופציונלית – אל תעשה זאת. אך קח בחשבון כי גוגל מטילה סנקציות, ולא מקדמת, אתרים שאינם מותאמים לנייד.

 

הצעת חפצים קשורים

עזור להגדיל את סכומי ההזמנות על ידי חיבור מבקרים למוצרים נוספים שלך באמצעות פונקציית פריטים קשורים. אתה יכול לעשות זאת באמצעות קטגוריות מוצרים דומות, "אנשים שקנו פריט זה חיפשו גם" ופונקציות השוואה.

 

החדשנות של קידסבסט

אתר kidsbest הוא דוגמה לחדשנות בבניית תוכנה המשלבת את כל התכונות הללו. האתר מציע משחקים מומלצים, לצד ספרים וערכות, ומציג שילוב בין דירוגי קהל לדירוגי מומחים, כך שהמשתמש יכול להחליט למי הוא נותן יותר משקל. כך ניתן לדעת איזה מוצר הכי מומלץ לילדים בכל גיל. לפרטים נוספים על התוכנה ניתן להיכנס לאתר kidsbest ולהתרשם מהמנגנון המתוחכם.

 

קניית מוצר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס
מכירות בדיגיטל
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס

חולים על גיימינג? האקסבוקס שלכם עובד שעות נוספות? אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים – מנוי הגיים פאס של אקסבוקס! השירות המהפכני של חברת מייקרוסופט

זר וורדים
מכירות בדיגיטל
מתנות רומנטיות מדהימות – להזמנה אונליין

במערכת יחסים רומנטית חשוב להראות אהבה. כשאין הבעה ותקשורת הזוגיות מתמלאת בחוסר הבנה, בחוסר חום ומתרוקנת. הדרך הטובה ביותר להראות אהבה היא במילים כמובן, אך

קנייה וירטואלית
מכירות בדיגיטל
איך להקים תשתית לביצוע דרופשיפינג

כמה פעמים יצא לכם לשמוע אנשים שמדברים על אקסטרה רווחים מהצד? וכמה פעמים גם אתם חשבתם על כך שהגיע הזמן שתתחילו להרוויח כמה אלפי שקלים