כרטיס ביקור דיגיטלי – גם חכם וגם איכותי לסביבה

jarmoluk / Pixabay
תוכן העיניינים

אם אתם בעלי עסקים, אם יש לכם חנות או שאתם מוכרים שירותים כלשהם ללקוחות – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. בעבר כרטיס ביקור היה הפנים של כל עסק. כל עסק שכיבד את עצמו הדפיס אלפי כרטיסי ביקור והשקיע רבות בלהכין אותם ובלהפיץ אותם. כיום, בעידן הדיגיטלי, כרטיס הביקור קיבל צורך שונה ושימוש אחר.

 

הכנת כרטיס ביקור דיגטלי

כיום, כרטיסי הביקור קיבלו צורה שונה. אם בעבר היה נהוג להכין כרטיס עם תוכן כתוב בעיקר, כיום כרטיס הביקור לא מוגבל לתוכן בלבד ויכול להכיל תמונות, סרטונים, גיפים וגם תוכן שיווקי כתוב היטב. בתור התחלה, חשוב להבין את הצורך של העסק שלכם בכרטיס ביקור – אם זה הפצת מוצרים, הפצה ושיווק השירות שאתם נותנים, היכרות כללית עם העסק שלכם או סתם מזכרת ללקוח שיכול לחזור אליכם שוב. לאחר מציאת הצורך חישבו היטב על קונספט הכרטיס – צבע, צורה, כיתוב ותמונות. ניתן להיעזר בגרפיקאית שתעצב עבורכם את הקונספט העיקרי, ואתם תוכלו לשנות אותו מדי פעם ולהתאים את הכרטיס הדיגיטלי לרוח התקופה. לפרטים – https://digitalbcard.co.il.

 

שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי

אם יש לכם בעסק מייל או וואצפ עסקי, תוכלו לשלוח בסוף המייל את הכרטיס שלכם. אם יש לכם רשימת תפוצה במייל או שאתם מתכתבים עם לקוחות באופן יום יומי, כרטיס דיגטלי הוא חשוב ליצירת הכרה ע"י הלקוחות בעסק שלכם, והוא לאט לאט יחלחל ללקוחות עם התוכן שתשימו בו. לדוגמא אם אתם מתעסקים בתחום מסוים, ורוצים להיות מומחים בו, כמובן שעם הפעולות שאתם עושים בנוסף, הכרטיס הדיגיטלי ישקף ללקוחות שלכם את היעדים שלכם, והמסרים שתכתבו בו יחלחלו. גם בוואצפ ניתן להוסיף אותו בסטטוס וכל יום קצת לשנות ולהוסיף וזה יעשה את העבודה. כמובן שבכלל ברשתות חברתיות הפרסום שלכם יכול להיות הרבה בזכות כרטיס הביקור הדיגיטלי, הטמעתו בדף הפייסבוק או האינסטגרם והפצתו ברשתות.

 

יתרונות הכרטיס הדיגיטלי

עם עדיין לא השתכנעתם שכרטיס הביקור יכול לעבור כולו לדיגיטל, תהיו חייבים לפתח יותר מודעות לסביבה ולהשפעות של נייר וכריתת עצים על הסביבה. כרטיסי הביקור המודפסים סתם יבזבזו לכם כסף, בעוד שיעילותם תהיה פחותה בהרבה מיעילות הכרטיס הדיגיטלי, כמו שפירטנו למעלה. הדפסת כרטיס ביקור מזהמת, משום שנייר כרטיס הביקור מופק מהרבה ניירות ומתהליכים לא ירוקים. מה שנכון כמובן גם לפרוספקטים ולפליירים. כיום רוב האנשים והלקוחות הפוטנציאלים לא יסתכלו לכיוון החומרים המודפסים ויעדיפו לשמור את העסק שלכם בטלפון או במחשב ולא להתעסק עם כרטיסים מודפסים.

 

סיכום

יעילות הכרטיס הביקור הדיגיטלי גדולה בהרבה מכרטיס ביקור רגיל מודפס, אינה מבזבזת לכם כסף, אינה פוגעת בסביבה, תייצג אותכם ואת העסק בכבוד, והכי חשוב – תפיץ בצורה המייטבית ביותר את המוצרים או השירות שהעסק שלכם מציע.

כרטיס ביקור דיגיטלי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס
מכירות בדיגיטל
הכל על מנוי הגיים פאס של אקסבוקס

חולים על גיימינג? האקסבוקס שלכם עובד שעות נוספות? אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים – מנוי הגיים פאס של אקסבוקס! השירות המהפכני של חברת מייקרוסופט

זר וורדים
מכירות בדיגיטל
מתנות רומנטיות מדהימות – להזמנה אונליין

במערכת יחסים רומנטית חשוב להראות אהבה. כשאין הבעה ותקשורת הזוגיות מתמלאת בחוסר הבנה, בחוסר חום ומתרוקנת. הדרך הטובה ביותר להראות אהבה היא במילים כמובן, אך

מסך
מכירות בדיגיטל
החדשנות בבניית תוכנה לאתר kidsbest

בניית אתר קניות אונליין זו משימה לא פשוטה, וחשוב להתייחס לנקודות רבות על מנת להפוך את חוויית הקנייה לדבר חיובי עבור הלקוחות. במאמר הבא נסקור

קנייה וירטואלית
מכירות בדיגיטל
איך להקים תשתית לביצוע דרופשיפינג

כמה פעמים יצא לכם לשמוע אנשים שמדברים על אקסטרה רווחים מהצד? וכמה פעמים גם אתם חשבתם על כך שהגיע הזמן שתתחילו להרוויח כמה אלפי שקלים