מהו אחסון אתרים ולמה זה חשוב?

אחסון אתרים
תוכן העיניינים

אם יש לכם אתר לעסק, לחברה או סתם אתר ברשת שאליו אתם מנסים למשוך גולשים, שירות של אחסון אתרים הוא דבר שאתם חייבים להכיר. לא משנה על גבי איזו פלטפורמה האתר שלכם בנוי, אחד הדברים שאתם צריכים לדאוג לו הוא מקום שבו אפשר לאחסן את המידע שעליו האתר בנוי. האתר הוא לא המקום היחיד בו אפשר לעשות את זה, וכאן נספר לכם על עוד מקום.

 

אחסון אתרים

אחסון אתר הוא שירות שבו אתם מקבלים מקום בשרת מרוחק שיכיל את המידע עליו האתר שלכם בנוי. שרת הוא מחשב עוצמתי בעל נפח אחסון גדול מזה של כל מחשב רגיל ויכולת עיבוד מידע מתקדמת. השרת יכול להיות במקום מרוחק, אולם ניתן להתחבר אליו מכל מקום. אחסון המידע של האתר בשרת יגרום לכך שבאתר עצמו לא יהיה מידע, והוא רק יציג את המידע והנתונים מהשרת.

לשירות של אחסון אתרים יש מספר יתרונות על פני האופציה של אחסון המידע באתר עצמו. אותם יתרונות הפכו את השירות הזה להיות פופולרי בקרב בעלי אתרים, כך שעליכם לבדוק אם אחד מהיתרונות הללו או כמה מהם רלוונטיים לאתר שלכם.

מידע ונתונים

 

אבטחת מידע

היתרון הראשון נוגע לאבטחת המידע באתר. בשנים האחרונות יותר ויותר אתרים נפגעו מזליגה לא רצויה של מידע לידיים שהמידע לא אמור היה להגיע אליהן. הסיבה לכך היא שחדירה לאתר היא לא דבר מאוד מורכב. מנגד, שרת הוא מחשב מוגן הרבה יותר, ואחסון המידע בשרת יאפשר לכם להוריד את הסבירות לכך שהמידע ידלוף לכמעט אפס.

 

שיפור מהירות הגלישה באתר

עוד יתרון שיש לאחסון אתרים הוא מבחינת מהירות הגלישה באתר. למהירות גלישה יש חשיבות משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא הנוחות של הגולשים באתר. בלי מהירות גלישה טובה סביר להניח שהגולשים פשוט לא ירצו להישאר באתר שלכם. בנוסף, דירוג האתרים של מנועי החיפוש השונים נותן משמעות רבה למהירות הגלישה באתר. אחסון אתרים משפר פלאים את המהירות.

אבטחת מידע

 

גישה נוחה מכל מקום

היתרון האחרון שעליו נדבר הוא היכולת שתהיה לכם לגשת למידע שיש באתר מכל מקום בו תהיו במהירות ויעילות. אם עד עכשיו הייתם רגילים לעבוד על האתר מהמשרד, ולא הייתם יכולים להתחבר אליו בצורה נוחה ממקום מרוחק, ברגע שהמידע נמצא בשרת המצב משתנה. השרת מאפשר לכם להתחבר אליו מכל מקום ולא משנה היכן אתם נמצאים לעבוד בצורה מהירה ויעילה.

 

לסיכום

אחסון אתרים הוא הכנסה של המידע שעליו האתר מתבסס לתוך שרת רב עוצמה. השרת מבצע את כל תהליכי עיבוד המידע שנדרשים כדי שהאתר יעבוד, וכך האתר הופך להיות המקום שרק מציג את המידע ולא מאחסן אותו. באחסון אתרים אתם נהנים מאבטחת מידע ברמה גבוהה יותר, מהירות גלישה משופרת וכמובן יכולת לגשת למידע שיש באתר מכל מקום.

שיפור מהירות הגלישה באתר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
לעצב את הלוגו
אחסון אתרים
באיזה שלב בבניית האתר נעצב את הלוגו?

אתר אינטרנט איכותי, ולוגו מושך ומעוצב היטב, הם שניים מהיסודות החשובים ביותר לכל עסק. נראה שאין צורך להסביר את רמת החשיבות שלהם מבחינה עסקית, שיווקית,

אירוח וורדפרס
אחסון אתרים
מהי חברת אחסון אתרים

הקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט היא מלאכה מורכבת, ולמרות שהיום רבים עושים אותה, חשוב להבין שכדי שהאתר שלכם יעבוד בצורה ניאותה, לא מספיק רק לתחזק

מאגרי מידע
אחסון אתרים
איפה הכי כדאי לאחסן את האתר

אחסון אתרים נועד בכוונה להנגיש לבעל האתר המסוים, דרך מקוונת להגיע לאתר שלו, ללא סיבוך מיותר. אחסון האתר מקנה לרוכש אותו, מדיה שהוא יוכל להעלות,

מחשב
אחסון אתרים
אחסון אתרים – כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם מחפשים אחר חברת אחסון אתרים, אתם כנראה מבולבלים בין כלל האופציות שגוגל מגולל בפניכם. אמנם הבחירה צריכה ליפול על חברה שמציעה לכם חבילת