קידום אתרים לסוכנות טיולים

דרכי קידום
תוכן העיניינים

הטכנולוגיה הולכת והופכת להיות כלי משמעותי בכל תחומי חיינו, ובמיוחד בתחום התיירות שם החדשנות והקידמה משחקות תפקיד משמעותי מאד. סוכנויות טיולים רבות מספקות שירותים דיגיטליים בפלטפורמת האינטרנט, ונראה שמגמה זו רק תלך ותתעצם. אתרים אלו, כמו כל אתר עסקי, רוצים להיות בקדמת הבמה – לשם כך נדרשים שירותיהם של חברות לקידום אתרים.
במאמר זה נסקור בקצרה שיטות פשוטות לקידום אתר העסק שלכם, כך שהאתר שלכם יהווה מוקד משיכה ללקוחות חדשים ויגדיל את רווחי העסק שלכם.

 

קידום אתרים – במה מדובר?

כאשר מדברים על קידום אתרים מקובל לחלק את הנושאים לשניים:
א. איך האתר שלי יופיע במיקום גבוה בגוגל?
ב. איך האתר שלי ימשוך לקוחות?

החלק הראשון מדבר על כל השיטות איך "לנצח" את האלגוריתם של גוגל. מטרתו של גוגל היא לספק למחפשים תוצאות רלוונטיות, איכותיות ומתאימות. תפקידו של מקדם האתר הינו לגרום לגוגל להבין שהאתר שלנו הוא אכן אתר טיולים איכותי וחזק בתחום.

החלק השני מתייחס לאתר עצמו ומתעסק בדברים כמו גרפיקה, נוחות גלישה, נוחות ניווט באתר וכדו', אולם במאמרנו פה נתמקד בעיקר בתחום הראשון. חברות רבות מציעות שירותי קידום אתרים כמו למשל: https://master-sale.co.il.

 

שיטת קידום

ישנן שתי שיטות לקידום אתרים – ממומן או אורגני.

 

קידום אתרים בצורה ממומנת

בשיטת המימון אנו משלמים לספק מסוים (גוגל, פייסבוק, וכדו') והם בתמורה מציעים את האתר שלנו ללקוחות רלוונטיים. היתרון בפרסום מהסוג הזה הינו בכך שהוא מתמקד בפלחי אוכלוסייה רלוונטיים בלבד. לדוגמא, אם סוכנות הטיולים שלנו מציעה חבילת טיולים אחרי צבא, פייסבוק יודעת להציע חבילה זו לאנשים בגילאים המתאימים.

 

קידום אתרים בשיטה אורגנית

השיטה האורגנית היא בעצם הדרך של מקדמי האתרים לגרום לאתר שלנו להיבחר על ידי גוגל במקום גבוה, כלומר שיטה זו לא מנסה לעקוף את האלגוריתם של גוגל ע"י כסף (כמו בשיטה הקודמת), אלא מנסה "לנצח" על פי הכללים שגוגל מגדירה. דרך זו תפורט להלן:

 

תוכן איכותי

גוגל מעוניינת להציע למחפשים תוכן איכותי, ועל כן האלגוריתם שלה מחפש "איכות". כמובן שאין לו יכולת לבחון זאת בצורה מעמיקה, אולם ישנם מספר דברים פשוטים שהוא יודע להתרחק מהם כמו למשל תוכן מועתק אשר מעיד על חוסר איכות ועל כן הוא יקבל מיקום נמוך בהצגת התוצאות.

 

מילות מפתח

גוגל נותן עדיפות לאתרים שבהם מופיעות מילות החיפוש (או מילים הקשורות למילות החיפוש) פעמים רבות, כך שבמידה ואתם רוצים לקדם את אתר סוכנות הטיולים שלכם עליכם לכלול בתוכו פעמים רבות מילות מפתח מגוונות כמו 'טיול', 'טיסה', 'חבילת נופש' וכו'.
שימו לב כי לא ניתן פשוט לרשום מילות מפתח מאות פעמים ברצף כיוון שגוגל יודע לזהות רמאות ודירוג האתר בעיניו ירד. יש לשבץ את מילות המפתח בטקסטים בהטיות שונות ובהקשרים שונים על מנת לשכנע את גוגל שהאתר שלכם אכן מספק תוכן איכותי ורלוונטי.

 

הרבה מלל

גוגל אוהב שיש לו תוכן להתעסק איתו, ולכן אם עומדים מולו שני אתרים – אחד עם מעט מלל ואחד עם הרבה – הוא ייתן עדיפות לאתר המלא במילים, או במילים אחרות – תכתבו כמה שיותר תוכן באתר. מאמרים על טיולים, חוות דעת, סיפורי דרך, וכו' יעזרו לאתר שלכם לעלות לתוצאות העליונות.

 

השוואה למתחרים

פתגם עממי אומר שכשנמר רודף אחריך ואחרי חבר שלך אתה לא צריך להיות מהיר יותר מהנמר. אתה צריך להיות מהיר יותר מחבר שלך. או במילים אחרות הנה טיפ קטן: תבדקו את האתרים של המתחרים שלכם ותעשו קצת יותר טוב. ישנן תוכנות אשר בודקות את מספר האזכורים, מילות המפתח וכדו' של האתר שמזינים אליה, וכך תוכלו ללמוד את האסטרטגיה של המתחרים שלכם ולנצח אותם.

 

סיכום

עם התרחבותם של השירותים הניתנים באינטרנט עולה הצורך לשים דגש על תחום זה ולדאוג שהאתר שלנו לא יישאר מאחור. שימוש בשירותיהם של מקדמי אתרים על מנת שיקדמו את אתר סוכנות הטיולים שלנו מבטיח לעסק שלנו שהוא תמיד יהיה בקדמת הבמה ויגרום ללקוחות רבים לבחור בסוכנות טיולים שלנו על פני כל המתחרים.

 

גראף

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות
קידום אתרים
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות

בעידן בו התחרות בעולם העסקים מתחזקת מיום ליום, מציאת דרכים חדשניות ויעילות לקדם את העסק הפכה למשימה מרכזית עבור כל בעל עסק. אך איך אפשר

למה אתם צריכים קידום אורגני
קידום אתרים
למה אתם צריכים קידום אורגני?

היום כולם זקוקים לשירותי קידום אורגני, מאחר ולא ניתן לקדם או לשווק את העסק או האתר שלכם, ללא נוכחות אונליין. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בגוגל

קידום אתרים
קידום אתרים
כיצד ניתן לשפר את דירוג האתר בגוגל?

שיפור הדירוג שלכם בגוגל הינה מלאכה שדורשת שימוש במילות המפתח הנכונות, במבנה האתר ובאופטימיזציות כדי לספק חווית משתמש מצוינת, שהאלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות וכך

תיאוריה של SEO
קידום אתרים
הכירו את תורת ה SEO –

קידום העסק שלכם באמצעות אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הדרך היעילה ביותר להבליט את אתר הבית שלכם ולהביא אותו לתוצאות הראשונות בחיפוש. השיטה מביאה אליכם