הכירו את תורת ה SEO –

תיאוריה של SEO
תוכן העיניינים

קידום העסק שלכם באמצעות אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הדרך היעילה ביותר להבליט את אתר הבית שלכם ולהביא אותו לתוצאות הראשונות בחיפוש. השיטה מביאה אליכם יותר לקוחות פונטנציאלים שמחפשים אתכם וזקוקים לשירותים שאתם מציעים או למוצר שאתם מוכרים. עם סאבווב גם אתם תוכלו להיות בין הראשונים בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל. 

 

קידום עסקים באמצעות SEO

מנוע החיפוש של גוגל הפך בשנים האחרונות כלי עבודה חשוב ביותר לקידום עסקים. כאשר אנו רוצים להגדיל את מספר הלקוחות הפונטציאלים הפונים אלינו ישירות לאחר שחיפשו שירות או מוצר דרך גוגל כדאי לנו מאד להופיע בין הראשונים בין תוצאות החיפוש, מה שיביא את המחפשים לפנות אלינו קודם כל. איך עושים את זה? קידום אתר אינטרנט בגוגל הוא עניין למקצוענים המבינים כיצד עובד האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל.

תיאוריה של SEO

סאובוואב, המומחים ל – SEO

SEO או Serch Engine Optimization הינה שיטה שבה אנו גורמים למנוע החיפוש של גוגל לבחור דווקא אותנו מבין אלפי אפשרויות אחרות להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש. סאבווב עושים זאת באמצעות אופטימיזצית התוכן של האתר שלכם, מילות מפתח חשובות וקישורים איכותיים מאתרים חזקים לאתר שלכם.

שלושת התנאים הללו עשויים להביא את אתר העסק שלכם אל ראש הדף ובכך להגיע להרבה יותר לקוחות פונטציאלים שמחפשים  אתכם.

 

איך זה עובד?

על מנת שמנוע החיפוש של גוגל יבחר בכם הוא צריך לבדוק שאתם עונים על הגדרת החיפוש. לדוגמא, אם הינכם מפעילים צימר בגליל ומישהו הקיש את צירוף המילים 'צימר' ו'גליל' מנוע החיפוש של גוגל יבחר אתכם לדף התוצאות אך לאו דווקא באחד המקומות הראשונים. על מנת לטפס לראש הטבלה תצטרכו לעבוד קצת יותר על התוכן, קישורים חזקים ומילות מפתח מדוייקות.

תיאוריה של SEO

שלושת הפרמטרים החשובים בקידום אתרים באמצעות SEO

סאבווב מתמחה בקידום אתרים באמצעות SEO באמצעות מספר שלבים פשוטים:

  • בניית אתר עסקי מותאם SEO עבור העסק שלכם –  כדי להגיע לראש הדף על האתר שלכם להכיל תוכן איכותי ומעניין שיציג את בית העסק שלכם באופן המיטבי ביותר.
  • בחירת מילות מפתח מנצחות  – על מנת לעזור לגוגל להבין שאתם עונים בצורה הטובה ביותר על מילות החיפוש וראויים להיות מוצגים גבוה בטבלה, יש לדייק היטב את מילות המפתח שאנשים מחפשים כשהם זקוקים לשירותיכם.
  • קישורים איכותיים מאתרים חזקים  – אם ממליצים עליכם, מעבירים קישורים לאתר שלכם, מדברים עליכם, במיוחד אם מדובר באתרים חזקים, אלגוריתם החיפוש של גוגל מתחשב בכך ומעלה אתכם עוד יותר במעלה הטבלה עד לראשה.

 

לסיכום

סאבווב מקדמים אתכם באמצעות  SEOהאלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל על מנת שגם בית העסק שלכם יהיה בין התוצאות הראשונות של החיפוש כאשר אנשים מחפשים את השירות או המוצר שאתם מספקים.

תיאוריה של SEO

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות
קידום אתרים
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות

בעידן בו התחרות בעולם העסקים מתחזקת מיום ליום, מציאת דרכים חדשניות ויעילות לקדם את העסק הפכה למשימה מרכזית עבור כל בעל עסק. אך איך אפשר

למה אתם צריכים קידום אורגני
קידום אתרים
למה אתם צריכים קידום אורגני?

היום כולם זקוקים לשירותי קידום אורגני, מאחר ולא ניתן לקדם או לשווק את העסק או האתר שלכם, ללא נוכחות אונליין. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בגוגל

קידום אתרים
קידום אתרים
כיצד ניתן לשפר את דירוג האתר בגוגל?

שיפור הדירוג שלכם בגוגל הינה מלאכה שדורשת שימוש במילות המפתח הנכונות, במבנה האתר ובאופטימיזציות כדי לספק חווית משתמש מצוינת, שהאלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות וכך

למשוך גולשים לאתר
קידום אתרים
2 דרכים למשוך גולשים לאתר

כל בעל אתר יודע שכדי להצליח בתחום שלו ולהתעלות על המתחרים, הוא צריך לבצע צעדים שימשכו את הגולשים אל האתר שלו. בגלל שאנו יודעים כי