אורגני או ממומן? כך תבחרו שיטת קידום בגוגל

אורגני או ממומן
תוכן העיניינים

יותר מ-90% מהחוויות המקוונות מתחילות במנוע חיפוש, וכתוצאה מכך כ-3.5 מיליארד חיפושים יומיים – וזה רק בגוגל. בעוד שכל עסק יכול להסכים שחיפוש הוא בעל ערך, חילוקי דעות מתחילים בכל הנוגע לחיפוש אורגני לעומת חיפוש בתשלום. אז איך תדעו איכן להשקיע בשיטות הקידום של העסק או המותג שלכם? ההמלצה של המומחים, היא לפעול בשני המישורים הללו יחדו, על מנת להבטיח חשיפה מיטבית למטרה שלכם.

 

מה ההבדל בין קידום אורגני לעומת קידום בתשלום?

ההבדל בין קידום אורגני לעומת קידום בתשלום הוא פשוט: זה העלות. בעוד שקידום אורגני מתמקד בדירוג ללא תשלום בתוצאות החיפוש, חיפוש בתשלום מתמקד בדירוג בתשלום. בקידום אורגני, חברות משתמשות ב-SEO, כדי לייעל את הנראות או הדירוג של האתר שלהן בתוצאות החיפוש. לשם השוואה, קידום בתשלום מאפשר למשתמשים לשלם עבור מקום בולט בתוצאות החיפוש.

אורגני או ממומן

מה המשמעות של קידום אורגני?

קידום אורגני מתאר את הפעולה של שימוש במנועי חיפוש כדי לחפש מידע על רעיון, מוצר, שירות, עסק ועוד. בעקבות חיפוש, מנועי החיפוש מרכיבים רשימה רלוונטית של תוצאות בתשלום ולא בתשלום על סמך אינדקס הדפים ואלגוריתם מנוע החיפוש. אשר לוקח בחשבון את התנועה שהתוכן שלכם מייצר.

 

מה המשמעות של קידום ממומן?

קידום ממומן מתאר אסטרטגיה מקוונת של קידום העסק שלכם באמצעות מודעות בתשלום. פרסומות אלו מופיעות בחלק העליון והתחתון של תוצאות החיפוש במחשבים שולחניים ובנייד במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. קידום ממומן בגוגל הינו קידום באמצעות שטח פרסום שאתם קונים במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם ובמיוחד בארץ.

אורגני או ממומן

האם עסקים צריכים להשתמש בקידום אורגני או בתשלום או בשניהם?

רוב העסקים נהנים משימוש בקידום אורגני ובקידום בתשלום באסטרטגיית השיווק המקוון שלהם. מכיוון שחיפוש אורגני וחיפוש בתשלום כוללים יתרונות ייחודיים, הם שימושיים להשגת יעדים שונים באסטרטגיה של העסק או המותג שלכם. אם אתם רוצים לקדם שירות חדש, למשל, אז קידום בתשלום הוא ערוץ מצוין.

לשם השוואה, קידום אורגני עשוי לעבוד היטב עבור מוצר קיים עם ביקוש נמוך. כדי למצוא באיזה ערוץ החברה שלכם צריכה להשתמש לקידום המטרות שלכם, תארו לעצמכם מה אתה רוצה להשיג. לאחר מכן, התאימו את המטרה הזו עם הערוצים שיכולים לעזור לכם להשיג את המטרה הזו. מסע הפרסום שלכם עבור שירות חדש, למשל, עשוי להכיל גם דף שירות מותאם לקידום אורגני.

 

תוצאות מידיות ותוצאות לאורך זמן

אחד ההבדלים העיקריים בין קידום ממומן לקידום אורגני, הינו הזמן שבו לוקח לראות תוצאות לפעולות הקידום שלכם. כאשר קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לראות תוצאות בן רגע, לקידום אורגני לוקח זמן להראות תוצאות. אך כאשר אלו יגיעו אתם צפויים לראות עלייה חדה בתנועה לאתר שלכם. תנועה שתמשיך להגיע באופן טבעי בשל העניין הציבורי בתוכן שאתם מספקים.

אורגני או ממומן

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות
קידום אתרים
4 טיפים לקידום העסק שלך בקלות

בעידן בו התחרות בעולם העסקים מתחזקת מיום ליום, מציאת דרכים חדשניות ויעילות לקדם את העסק הפכה למשימה מרכזית עבור כל בעל עסק. אך איך אפשר

למה אתם צריכים קידום אורגני
קידום אתרים
למה אתם צריכים קידום אורגני?

היום כולם זקוקים לשירותי קידום אורגני, מאחר ולא ניתן לקדם או לשווק את העסק או האתר שלכם, ללא נוכחות אונליין. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בגוגל

קידום אתרים
קידום אתרים
כיצד ניתן לשפר את דירוג האתר בגוגל?

שיפור הדירוג שלכם בגוגל הינה מלאכה שדורשת שימוש במילות המפתח הנכונות, במבנה האתר ובאופטימיזציות כדי לספק חווית משתמש מצוינת, שהאלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות וכך

תיאוריה של SEO
קידום אתרים
הכירו את תורת ה SEO –

קידום העסק שלכם באמצעות אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא הדרך היעילה ביותר להבליט את אתר הבית שלכם ולהביא אותו לתוצאות הראשונות בחיפוש. השיטה מביאה אליכם

למשוך גולשים לאתר
קידום אתרים
2 דרכים למשוך גולשים לאתר

כל בעל אתר יודע שכדי להצליח בתחום שלו ולהתעלות על המתחרים, הוא צריך לבצע צעדים שימשכו את הגולשים אל האתר שלו. בגלל שאנו יודעים כי