מה ההבדל בין ליד תקין ללא תקין?

תוכן העיניינים

פרטים שמובילים ליצירת קשר עם לקוח שמעוניין במוצר או בשירות הם לעיתים קרובות תנאי לביצוע העסקה.

אבל מה קורה אם הפרטים לא מדויקים, איך מונעים את זה וכיצד מגדילים מכירות בעידן הדיגיטלי של המאה ה-21?  הנה כל התשובות.

Lead, או בעברית "ליד", הוא במילים פשוטות פרטים ליצירת קשר. המושג ליד מתאר למעשה את ההובלה שאמורים הפרטים הללו לייצר עבור המשווק או המפרסם, כאשר המטרה היא בסופו של דבר לבצע את העסקה: לגרום ללקוח לרכוש את המוצר או השירות.

לידים אפשר להשיג בדרכים מגוונות. הדרך הנפוצה היא דף נחיתה שבו הגולשים מתבקשים להשאיר פרטים אחרי שהם כבר הביעו עניין במוצר או בשירות של הלקוח, או כמובן דף ייעודי ל"יצירת קשר" בתוך האתר הרשמי. בין לבין, קיימות גם דרכים מתוחכמות יותר ושיתופי פעולה בין משרדי פרסום דיגיטליים, רשתות חברתיות, ממנועי חיפוש ועוד.

 

כך יודעים שמדובר על ליד תקין

ההבדל בין ליד תקין לבין ליד לא תקין בא לידי ביטוי בפרטי הלקוח שאליו מגיעים. אם הליד לא תקין, הלקוח שאליו מגיעים בכלל לא מתעניין במוצר או בשירות. כאשר הלקוח לא מתעניין במוצר או בשירות, זה אומר שכל המערכת שהתגייסה כדי ליצור איתו קשר – בזבזה זמן ומשאבים.

דרך ביטוי אחרת של ליד לא תקין היא פרטים חסרים. זה למעשה כשל טכני, שעלול לנבוע מבעיות שונות שקשורות אל האופן שבו הליד נאסף ואל מה שהיה צריך לעשות על מנת לטייב אותו. אם לא מבצעים פעולות כאלה, לידים שנראים על פניו תקינים עלולים להתגלות שוב פעם כבזבוז זמן או אנרגיה.

 

איך משיגים לידים תקינים?

ראשית, קניית לידים היא פעולה מורכבת יותר מכפי שנהוג לחשוב. לכן חשוב מלכתחילה לבחור אל אנשי מקצוע שמתמחים בכך. בעידן של המאה ה-21, לא מספיק להכיר באופן כללי את עולם הפרסום או השיווק – אלא לשלב בו כמה שיותר כלים דיגיטליים ואובייקטיביים מבוססים.

שנית, מבחירה נכונה של סוכנות דיגיטל אמורה למנוע את עוגמת הנפש. אם מגדירים עבור הסוכנות מטרות מדויקות ומוודאים שהיא ערוכה למשימה, סביר להניח שכל הלידים יתאימו לאינטרסים המסחריים של הגורמים המעורבים. בהמשך, כל שנותר הוא רק לוודא שגם העובדים שמקבלים את הלידים יידעו מה לעשות איתם.

 

מה עושים עם לידים?

הטעות הנפוצה היא להסתפק בטיוב של הליד ולהתמקד רק באופן שבו משיגים אותו. אבל בפועל, ליד יכול להפוך ללקוח רק אם העסקה מושלמת במלואה.

בשביל להשלים את העסקה, צריך למשל לבחור האם למקד את הפעילות בדיגיטל בלבד או שמא להפעיל שירות לקוחות ומענה אנושי. מטבע הדברים, לכל עסק יש את השיקולים שלו וגם בנושא הזה כדאי לערב נציגים של סוכנות דיגיטלית עם ניסיון.

נתוני קידום האתר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מחשב
אוטומציות
אוטומציות לוואטצאפ שיחסכו לכם זמן יקר

השימוש בוואטצאפ הפך להיות רווח מאוד בשנים האחרונות, וכיום קיימות לא מעט אפשרויות שיכולות לייעל את השימוש שלכם באפליקציה הזו. האפשרויות הללו גם יחסכו לכם

מתכנת ראשית
אוטומציות
3 דרכים להתפתח בתור מפתח FULL STACK

מחפשים עבודה? מתעניינים בתכנות? מצאנו את המשרה עבורכם! מפתח תוכנה FULL STACK, העולם בכף היד.   מפתח FULL STACK מדובר במפתח תוכנה, הכוונה בfull stack