3 דרכים להתפתח בתור מפתח FULL STACK

מתכנת ראשית
תוכן העיניינים

מחפשים עבודה? מתעניינים בתכנות? מצאנו את המשרה עבורכם! מפתח תוכנה FULL STACK, העולם בכף היד.

 

מפתח FULL STACK

מדובר במפתח תוכנה, הכוונה בfull stack לכלל התוכנה מהחלק שהלקוח רואה ועד לממש מאחורי הקלעים. לרוב מפתחי תכונה מתמחים רק בחלק אחד, שכבה אחת או אפילו שפה אחת. מתמקצעים בה כל כך טוב שהם יכולים לעשות את כל המשימות שצריך לעשות בהקשר ההתמקצעות שלהם. לעומת זאת, מפתחים מסוג זה יודעים הרבה שפות ברמה מספקת ויש להם הרבה יכולות מכל מיני תחומים בסקטור התוכנה. מפתחי תוכנה מסוג זה אמנם לא יוכלו לבנות את כל האתר במלואו, אך כן יוכלו לסייע קצת בכל שכבה באתר, לכן מאוד שימושיים עבור חברות ועסקים המתעסקים בתוכנה. זאת ועוד באתר https://www.yaniv-arad.com/allaboutfullstackweb.

 

התחלה בשפה אחת

על מנת בכלל להתחיל להיות מפתח המתמצא בהרבה דברים יש להתחיל בשפה אחת בסיסית. כדאי לבחור שפה שנחשבת קלה ופשוטה כדוגמת JAVA. חפשו קורס נוח, מהבית ובחינם כך שתוכלו להבין את עולם התכנות בגדול בעזרת שפה אחת ספציפית. כאמור, לא תצטרכו להעמיק מאוד בשפה הזאת, כאשר אתם מבינים את העיקרון ויכולים לכתוב קוד ארוך בשפה הראשונה שבחרתם עברו לבצע תהליך דומה בשפות אחרות. אם יש זמן והשפה מעניינת אתכם, התמקצעו כמה שאפשר בשפה על מנת שכן תהיה לכם שפה משלכם.

 

מציאת עבודה התחלתית

גם אם מדובר בשכר נמוך יחסית למה שציפיתם מהייטק, ואפילו לא בהיקף משרה גדול מאוד, כדאי להתנסות כמה שאפשר בכל שפה ובכללי בעולם הזה. הרעיון במפתח תוכנה FULL STACK שיש לו כמה שיותר ניסיון בכל מיני עבודות ושפות. לכן אל תפסלו, כל ניסיון יועיל לכם להמשך קבלת התואר הנכסף.

 

צבירת שפות וניסיון נוסף ושונה

לאחר שאתם כבר עובדים בעבודה מסוימת, צוברים ניסיון ומרגישים טוב עם שפה מסוימת, זה הזמן לגלות את העולם השני. בחרו שפה רחוקה ככל האפשר ממה שכבר למדתם וגם תחום אחר לגמרי. כך תוכלו להציג רזומה וניסיון עשיר ככל האפשר בקורות החיים שלכם.

 

מחקר ולמידה

מהרגע שאתם מבינים אפילו מעט בעולם התכנות, התהליך רק מתחיל. המשיכו לחקור ולגלות עולמות חדשים ושפות חדשות על מנת להעשיר את עולם התוכן שלכם וכמובן גם את הכישורים. חקרו על פיתוחים חדשים, על אלגוריתמים חדשניים וכמובן, למדו לדבר כמו מתכנתים על מנת להרשים את המעסיקים בראיון העבודה. התחילו בקטן ושאפו כמה שאפשר יותר גבוה.

מפתח תוכנה FULL STACK הוא מתכנת אשר מבין בהרבה שפות ובהרבה תחומים בתכנות. ככל שתדעו ותבינו ביותר תחומים, תוכלו להציג יותר יכולות. השלימו קורסים חינמיים או הרצאות במגוון שפות. גלו את עולם התכנות והעמיקו בו. כך לבסוף, תוכלו להציג בקורות החיים את התואר הנכסף.

מתכנת

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מחשב
אוטומציות
אוטומציות לוואטצאפ שיחסכו לכם זמן יקר

השימוש בוואטצאפ הפך להיות רווח מאוד בשנים האחרונות, וכיום קיימות לא מעט אפשרויות שיכולות לייעל את השימוש שלכם באפליקציה הזו. האפשרויות הללו גם יחסכו לכם

מה ההבדל בין ליד תקין ללא תקין?

פרטים שמובילים ליצירת קשר עם לקוח שמעוניין במוצר או בשירות הם לעיתים קרובות תנאי לביצוע העסקה. אבל מה קורה אם הפרטים לא מדויקים, איך מונעים