אוטומציות לוואטצאפ שיחסכו לכם זמן יקר

מחשב
תוכן העיניינים

השימוש בוואטצאפ הפך להיות רווח מאוד בשנים האחרונות, וכיום קיימות לא מעט אפשרויות שיכולות לייעל את השימוש שלכם באפליקציה הזו. האפשרויות הללו גם יחסכו לכם זמן יקר בתפעול של הווטסצאפ, וכמובן גם יאפשרו לכם להנות מיכולות נוספות של התוכנה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה אוטומציות כאלו.

 

אוטומציות לוואטצאפ

אוטומציות לוואטצאפ הן למעשה מספר אפשרויות יחסית רחב שהאפליקציה הזו מאפשרת לכם לקבל ממנה. מה שזה אומר בפועל זה שאתם כבר לא צריכים לענות לכל הודעה בצורה נפרדת, אלא פשוט יכולים לתת מספר פקודות והאפליקציה תבצע אותן בכוחות עצמה. לפניכם מספר אפשרויות כאלו שכדאי מאוד שתכירו.

 

  1. בוט לוואטצאפ

בוט לוואטצאפ הוא פשוט מענה אוטומטי שאותו אתם מגדירים מראש. הבוט הזה נוח בעיקר עבור מי שמספקים שירות לקוחות או נותנים מענה לתפעול בתקלות שונות. הבוט מאפשר לפונה לקבל מספר אפשרויות כך שהפונה בשלב הראשוני בכלל לא מדבר עם מענה אנושי.

ברגע שהצלחתם להגדיר בצורה יעילה את הבוט הוא חוסך לכם הרבה מאוד כוח אדם, ויכול להעביר במהירות כל פניה ליעדה.

 

  1. חנות אונליין

שעות התפיחה של החנות שלכם כנראה מוגבלת, אולם כיום בעזרת וואטסאפ אתם יכולים למעשה לאפשר לחנות שלכם להיות פתוחה 24/7. חנות אונליין היא למעשה צ'אט בוואטצאפ שאליו הלקוחות שלכם יכולים להיכנס ולקבל את המענה המתאים בקשר לקנייה שלהם.

ברגע שתגיעו לעסק שלכם ההזמנה כבר תחכה לכם וכל מה שיישאר לכם זה רק להעביר אותה ללקוח.

 

  1. זימון תורים

אם אתם עסק שנותן שירות בתורים, אחד הדברים שגוזלים מכם לא מעט זמן הוא טיפול בזימון של התורים. במקרים רבים הקו של זימון התורים תפוס מה שגורם ללקוחות לחפש מענה במקום אחר.

בנוסף, הזימון נעשה בצורה פחות יעילה כיון שעלולות להיות חפיפות שונות בין התורים. בעזרת ניהול נכון ניתן לייצר בוואטצאפ בוט שמנהל את זימון התורים וכך חוסך לכם כוח אדם וזמן יקר.

 

  1. חיסכון בניירת

הכמות הרבה של הניירת בעסק שלכם מזיקה לא רק לכם אלא גם לסביבה. בתור בעלי עסקים חשוב שתכירו את היכולת של וואטסאפ לטפל בניירת שלכם ולמעשה פשוט להעלים אותה. במקום לשלוח מכתבים בדואר אתם יכולים להעביר את המסמכים הנדרשים ללקוחות ולספקים שלכם באמצעות וואטסאפ. בדרך הזו הם גם יקבלו את המסמכים מהר יותר, וגם אתם תחסכו הוצאות רבות

השליחה של המסמכים צריכה להיעשות בהסכמה של הצד השני כמובן, אולם בדרך כלל אין סיבה שיכולה לעורר את ההתנגדות שלו לקבל את המסמכים בצורה הזו.

 

לסיכום

בוואטסאפ אנחנו יכולים לעשות שימוש לצורך פעולות רבות שבתור בעלי עסקים יכולות לחסוך לנו הרבה מאוד זמן. כאן קיבלתם סקירה על מגוון פעולות שניתן לבצע באמצעות וואטסאפ, בצורה אוטומטית ללא צורך בכוח אדם.

מסך

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מתכנת ראשית
אוטומציות
3 דרכים להתפתח בתור מפתח FULL STACK

מחפשים עבודה? מתעניינים בתכנות? מצאנו את המשרה עבורכם! מפתח תוכנה FULL STACK, העולם בכף היד.   מפתח FULL STACK מדובר במפתח תוכנה, הכוונה בfull stack

מה ההבדל בין ליד תקין ללא תקין?

פרטים שמובילים ליצירת קשר עם לקוח שמעוניין במוצר או בשירות הם לעיתים קרובות תנאי לביצוע העסקה. אבל מה קורה אם הפרטים לא מדויקים, איך מונעים