שיווק אורגני: ככה עושים את זה נכון

שיווק אורגני
תוכן העיניינים

שיווק אורגני הוא הבסיס לכל נוכחות מוצלחת באינטרנט. בעוד שפרסום בתשלום הוא בעל ערך בהשגת תוצאות מיידיות וממוקדות, והוא כלי חשוב לעסקים רבים, כאשר סוגרים את הברז, הלידים מפסיקים להיכנס. שיווק אורגני הוא אסטרטגיה ארוכת טווח. זו האסטרטגיה שכאשר היא נעשית נכון, תביא לידים ותנועה במשך שנים רבות. לדוגמה, 25 אחוז מהמחפשים בגוגל לוחצים על התוצאה הראשונה.

הגעה לדף הראשון בגוגל, ועוד פחות מכך להיות במקום הראשון, לא קורה במקרה. זה קורה כתוצאה משימוש יעיל ומוצלח בטקטיקת השיווק האורגני, SEO. עם זאת, שיווק אורגני הוא לא רק SEO. אסטרטגיית השיווק האורגני שלכם תכלול פלטפורמות ומדיומים רבים המאפשרים לכם לספק ערך מוסף וייחודי לקהל שלכם.

 

מה זה שיווק אורגני

שיווק אורגני הוא מונח גג כמעט לכל שיווק שאינו דוחף מודעות בתשלופ. כלומר, כל הדברים הבאים נופלים תחת שיווק אורגני:
– יצירת תוכן בבלוג ובאתר שיווק ברשתות חברתיות
– שיווק בדוא"ל
– תוכן SEO
– בניית קישורים לא ממומנת
– פודקאסטים ועוד

הערוצים שבהם ניתן משתמש תלויים בקהל ובמותג שלכם. כאשר הערוצים הפופולאריים והכדאיים ביותר עבור עסקים הם: מדיה חברתית, אתר / בלוג, ושליחת אימיילים. ללא קשר לערוצים ולפלטפורמות שתבחרו, שיווק אורגני מבוסס על יצירה ומתן ערך, במקום דחיפה ישירה של מודעות לקהל שלכם. למרות שאולי אתם כוללים קריאה לפעולה לקנייה או לשכירת שירות כלשהו, המטרה הכוללת היא לספק ערך.

שיווק אורגני

הערך של שיווק אורגני

חברות נאבקות לעתים קרובות לראות את הערך או להשקיע בשיווק אורגני מכיוון שבניגוד למודעות, התשואה אינה מיידית. לשיווק אורגני לוקח זמן לעבוד, אבל בניגוד לפרסום בתשלום, הערך הגדול ביותר הוא ששיווק אורגני ממשיך לספק לכם תנועה לאתר גם לאחר שהפסקת להשקיע כסף.

בעוד שפרסום בתשלום הוא בעל ערך בהשגת לידים ממוקדים במהירות, שיווק אורגני הוא המשחק הארוך. שיווק אורגני עוסק בהשקעת זמן וכסף עכשיו כדי לקצור את היתרונות במשך שנים בהמשך הדרך, באמצעות תוכן איכותי ושובה. כל זה מוביל לקהל מעורב שמכיר, אוהב וסומך על המותג שלכם, מה שבתורו מוביל ליותר מכירות והמרות.

שילוב של שיווק אורגני עם פרסום בתשלום הוא שילוב מנצח, עבור מותגים שרוצים לראות תוצאות עכשיו ומוכנים להתאמץ כדי שהתוצאות הללו יגיעו, גם לאחר שקמפיין הקידום הממומן יפסיק.

 

צעדים איטיים וקטנים

עם שיווק אורגני, האיכות גוברת על הכמות בכל פעם. זו הסיבה שאני תמיד ממליץ להתחיל בקטן ולבנות מהבסיס היציב הזה. לדוגמה, אל תנסו להיות פעילים בחמש פלטפורמות מדיה חברתית כבר מההתחלה. במקום זאת, ערכו את המחקר לגבי היכן הקהל שלכם הכי פעיל והתחילו משם. כך תוכלו לוודא שלאט ובזהירות אתם בונים את היכולת השיווקית שלכם לאורך זמן.

 

לסיכום

אם אתם זקוקים להכוונה והדרכה בעולם המורכב של שיווק אורגני הגעתם למקום הנכון. בחברה של עומרי מימון, תוכלו למצוא את הסיוע הדרוש. להרמת העסק שלכם, ולשיפור הדירוג של האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

שיווק אורגני

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופונים
שיווק דיגיטלי
איך אפשר לשווק את העסק באמצעות קופונים?

בזמנים תחרותיים אלה, מציאת דרכים חדשות ויצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות חיונית יותר מתמיד. קופונים הם כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לך להשיג את