X פעולות חיובית לקידום עמוד האינסטגרם

אינסטגרם
תוכן העיניינים

אין אחד שלא שמע על הרשת החברתית הנקראת אינסטגרם. מדובר ברשת חברתית הנמנית בין 3 הרשתות החברתיות המובילות ביותר בשוק כיום. לאור העובדה שקיימים מעל למיליארד משתמשים הרשומים לאינסטגרם, פלטפורמה זו עולה לכדי כלי שווקי שכאשר נעשה בו שימוש נכון, בכוחו של זה לתרום רבות לקידום המוצר בו אתם סוחרים- גם אם מוצר זה הוא אתם עצמכם.

אם כך, הכנו עבור כל אותם האנשים שמעוניינים לקדם את עמוד האינסטגרם שלהם מספר טיפים בנושא.

 

קשרו את כל הרשתות החברתיות שלכם יחדיו

אלו הנכם מנסים לקדם את העמוד האינסטגרם הפרטי שלכם או את העמוד העסקי שלכם ולאחד מאלו קיימים עמודים במקומות אחרים או אף אתר אינטרנט, רצוי שתוסיפו אליו קישור של דף האינסטגרם שלכם. כך, תוכלו לגרוף יותר עוקבים דבר שיקדם את דף האינסטגרם שלכם רבות.

 

תקפידו לקדם תוכן שנוגע אל מוצרכם

אנשים שמגיעים לדף האינסטגרם שלכם מעוניינים בתוכן אותו אתם מציעים. כאמור, חשוב שתכללו בעמוד שלכם תוכן אחיד ועקבי שימשיך לעניין את העוקבים שלכם ואף ירחיב את הקהל החשוף לעמוד שלכם כעת.

 

הקפידו לשתף את העוקבים שלכם בהחלטות הנוגעות לתוכן אותו אתם מפרסמים

כאשר אנו מאפשרים למשתמשים העוקבים אחרי העמוד שלנו להשפיע על מה יופיע בו, אתם גורמים להם להרגיש מעורבים.  דבר זה מעודד אותם לרצות להמשיך לעקוב ואף להפיץ את העמוד שלכם בקרב אחרים.

 

תעודדו את העוקבים לבצע פעולות

אין שום דבר מתאמץ בלבקש מהעוקבים שלכם לעשות לייק או לענות על סקר. כך תוכלו לגרום להם להרגיש נוח לבצע פעולות פשוטות שבהמשך יובלו לפעולות יותר מורכבות. פעולות מורכבות שלהם באמת תהיינה השפעה על הצלחת מכירת המוצר אותו אתם משווקים או על קידום באינסטגרם.

 

תהיו אתם

כאשר אתם רוצים לקדם את דף האינסטגרם שלכם חשוב שתמנעו מלחבוש את כובע המוכר והמשווק. הכוונה בכך הינה כי אין העוקבים שלכם מעוניינים לעקוב אחרי דף בו מופיעים פרסומות הם מעוניינים לקרוא תוכן בעל ערך מוסף, תוכן שימשוך אותם ולא ינסה להוציא כסף מכיסם בצורה אגרסיבית.

 

האשטגים – ברור!

ההאשטג עולה לכדי המצאה מקורית של האינסטגרם. האשטג הינו סמל אותו מוסיפים בתחילת מילה או ביטוי אשר מצרף את התמונה המועלת למקבץ תמונות שגם בהם תויג אותו ההאשטג. כאמור, בשימוש בהאשטג אנשים המסתכלים על תמונות נוספות בעלות אותו נושא של תמונתכם יוכלו להגיע אליכם וכך תוכלו לצבור עוקבים חדשים רבים.

אינסטגרם

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
אפליקציה
אינסטגרם
3 סיבות לקנות לייקים באינסטגרם

אינסטגרם היא הרשת החברתית המשפיעה ביותר בישראל, ובתור בעלי עסקים אתם חייבים להיות שם. אחד הדברים החשובים בדף עסקי הוא כמות רבה של עוקבים ולייקים