3 סיבות לקנות לייקים באינסטגרם

אפליקציה
תוכן העיניינים

אינסטגרם היא הרשת החברתית המשפיעה ביותר בישראל, ובתור בעלי עסקים אתם חייבים להיות שם. אחד הדברים החשובים בדף עסקי הוא כמות רבה של עוקבים ולייקים דבר שלא קל לצבור אותו, בעיקר בתחילת הדרך. עם זאת, אינסטגרם מאפשרת לכם לקנות לייקים, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם על היתרונות של הקנייה הזו.

 

קניית לייקים

קניית לייקים היא משהו שלא תמיד ברור לנו בתור בעלי עסקים למה כדאי לנו לעשות את זה. לייקבוסטר כאן כדי להסביר לכם למה בתור בעלי עסקים, קניית עוקבים יכולה לספק לכם מקפצה לא רעה, בעיקר עם העסק שלכם לא מצליח להגיע לרמת הפרסום שאותה הייתם רוצים לקבל.

 

  1. משדר רצינות ביחס לעסק שלכם

כאשר אנשים בוחרים עסק שדרכו הם מעוניינים לקבל שירות מסוים או לרכוש מוצר, אחד הדברים שהכי חשובים להם זה להרגיש שהם מקבלים שירות מעסק נחשב. ברגע שלדף של העסק שלכם יש מספר גבוה של לייקים, באופן אוטומטי היחס אל העסק שלכם נהיה רציני יותר.

עסק שמחזיק במספר רב של לייקים הוא עסק שאנשים ירצו לקבל שירות דרכו מתוך הרגשה שהם שייכים למשהו גדול יותר. כמובן, ברגע שיותר אנשים יהיו מעוניינים לקבל דרככם שירות מסוים, כך גם רמת החשיפה אל העסק שלכם תגדל הרבה יותר.

 

  1. מעלה את רמת החשיפה אל העסק

רשתות חברתיות רבות ובניהן גם אינסטגרם בנויות כך שככל שדף מקבל יותר לייקים, כך הוא מופיע בפיד של יותר גולשים. בעיקר בשלבים הראשונים של העסק, לא מעט עסקים מתקשים להגיע לרמת חשיפה גבוהה ודורכים במקום למשך הרבה מאוד זמן. קניית לייקים היא בדיוק מה שיכול לספק לכם את המקפצה הזו בדרך להיות חלק מהליגה של העסקים הגדולים באמת.

ברגע שלדף שלכם יהיה מספר גבוה של לייקים, יותר גולשים יחשפו אליו ויוכלו כמובן לעורר שיח סביב הדף שלכם. משם הדרך לשיתופים בדפים נוספים וכמובן לכניסה של לקוחות חדשים אל העסק שלכם תהיה קצרה.

 

  1. כדי שדווקא העסק שלכם הוא זה שיבלוט מעל כולם

לא משנה מה התחום שבו העסק שלכם מתמקד, סביר להניח שקיימים עוד הרבה מאוד עסקים בתחום הזה, וגם הם כנראה מחזיקים עמוד אינסטגרם פעיל. כדי שבכל חיפוש דווקא העסק שלכם הוא זה שיופיע בקדמת הבמה, אתם חייבים לוודא שלעמוד שלכם יש את מספר הלייקים הגבוה ביותר. אז עד שתצברו מספיק לקוחות, אתם יכולים פשוט לקנות לייקים לעמוד שלכם.

 

לסיכום

קניית לייקים לאינסטגרם מאפשרת לנו לקצר תהליכים ולהוביל את העסק שלנו להצלחה מהירה יותר. בעזרת כמות רבה של לייקים העסק שלנו יקבל חשיפה גבוהה יותר אל מול המתחרים שלנו וגם יאפשר לנו לשדר רצינות ביחס לעסק לאור מספר רב של לייקים שאותם הגולשים יוכלו לראות בדף של העסק.

רשת חברתית

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!