צילמת סרטון תדמית? למה כדאי להוסיף כתוביות

מסך
תוכן העיניינים

בעל עסק וצילמת סרטון תדמית כדיי לקדם אותו? הנה דבר אחד קטן, ופשוט, שלא ידעת שהסרטון שלך צריך בשביל להצליח בחוץ!

בעלי עסק או עצמאים רבים עושים כיום שימוש מושכל ונכון של קידום עצמי ועצמאי דרך סרטוני תדמית כדרך פרסום והפצת השירותים שהם מציעים.

יחד עם זאת, רבים לא מודעים לכוח העצום שקיים בפעולה הפשוטה של הוספת כתוביות לסרטונים הללו כדיי להרחיב את אחוז הצפיות והחשיפה.

צילמתי סרטון תדמית לעסק שלי בארץ והוא בעברית, אז למה אני צריך להוסיף כתוביות?

 

להוספת כתוביות לסרטונים יש יתרונות רבים אפילו אם מדובר על קהל יעד מקומי:

  • SEO: או במילים אחרות קידום ארגוני או קידום במנועי חיפוש. משמעות הדבר שמילת המפתח "כתוביות" היא בעלת יכולות לקדם ולהעלות את אחוזי הצפייה על ידי הזנתה במנוע החיפוש. רק על ידי עצם פעולת ההוספה של כתוביות לסרטון התדמית שלך כבר ישנם יותר סיכויים שהסרטון יהיה זמין יותר בעת חיפוש ברשתות החברתיות.
  • הנגשה: למרות שקהל היעד של הסרטון שלך הוא ישראלי ודובר עברית ברובו, חשוב לזכור כי לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשלוש השנים האחרונות, מעל 12% מהאוכלוסייה שמעל גיל עשרים הם כבדי שמיעה. על כן, הוספת כתוביות לסרטונים תדאג לכך שאחוזי הצפייה האפשריים יכללו גם אוכלוסייה זו. נוסף על כך ההתחשבות בהם על ידי פעולה זו תשדר ערכיות ותציג אותך ואת העסק שלך באור חיובי.
  • קהל יעד מגוון: כפי שציינו אמנם קהל היעד הישראלי הוא ברובו דובר השפה העברית. אך יחד עם זאת לא מעט מהקהילה הישראלית הם עולים חדשים ממדינות שונות או תושבי המקום שעברית אינה שפתם אך עדיין יתעניינו וירצו להשתמש בשירותים שיש לך להציע. ולכן על מנת להגדיל את קהל היעד, וכתוצאה מכך להגדיל את רווחיות העסק שלך, מומלץ לשקול הוספת כתוביות לסרטון התדמית. צעד זה אף ישדר לקהל יעד זה שאתה מעוניין בכך שיבינו אותך ויפנו אליך.
  • שימוש מושכל במדיה חברתית: במידה ובחרת לפרסם את סרטון התדמית שלך בפלטפורמת המדיה החברתית, פייסבוק לדוגמא, ניתן לראות כי הצפייה בסרטונים לרוב תהיה על מצב השתק באופן אוטומטי, אלא אם כן יבחר הצופה להפעיל את השמע. אם כן, הוספת כתוביות לסרטון היא בעלת הפוטנציאל לתפוס את תשומת ליבו של הצופה היות ולא נדרש ממנו לבצע פעולה כלשהי על מנת להבין את הסרטון והמידע בו כבר מונגש ישירות אליו. נוסף על כך, לא תמיד הצופים הפוטנציאלים יכולים לצפות בסרטון המופיע מולם עם שמע מכורח נסיבות שונות, דוגמת המתנה בתור במקום ציבורי, והוספת כתוביות לסרטונים תאפשר להם לצפות בתוכן שלך גם במצב שקט ומבלי שידלגו עליו.
  • יתרון אל מול מתחרים: מבדיקות שנעשו גילו כי רמת הנטישה של צופה בסרטון גבוהה יותר במידה ואין בו כתוביות לעומת סרטון המכיל אותם ונוסיף על כך כי הוספת כתוביות בעברית דווקא אינה נפוצה. אם כן, במידה ונוסיף כתוביות בעברית למרות שקהל היעד ברובו דובר את השפה נוכל להגדיל את אחוזי הצפייה בסרטון ואם כך להוריד את אחוזי הנטישה. פעולה זו אמנם קטנה, אך לעומת מתחריך היא עלולה לייצר קהל לקוחות גדול יותר.

 

איך עושים זאת?

הדרכים בהן ניתן להפיק כתוביות או להוסיפן לסרטון קיים משתנות בהתאם למהות העבודה עצמה ובהתאם לרצון הלקוח. ישנן מספר דרכים בהם ניתן להפיק כתוביות:

  • צריבה: החברה תבצע הטמעת כתוביות על גביי סרטון התדמית המבוקש שיעביר לה הלקוח.
  • הפקת הכתוביות בלבד: החברה תפיק את הכתוביות אך לא תטמיע אותן על גביי סרטון, אלא תעביר אותן במתכונת srt לשימושו החופשי של הלקוח. הלקוח יכול להשתמש בכתוביות על פי רצונו, בין אם להוסיפן לסרטון בעת עריכה או לעשות בהן שימוש ללא סרטון כלל.
  • הטמעת כתוביות על סרטון מופץ: במידה והלקוח כבר פרסם סרטון שכבר רץ ברשת, החברה יכולה להטמיע כתוביות על גביי הסרטון הקיים וזאת ללא צורך בהסרתו ובכך לשמר את התגובות הקיימות ברשת לסרטון בלי למחוק אותן.

 

כמה זה יכול לעלות?

על הוספת כתוביות לסרטונים חברה תגבה לרוב מחיר עבור כל דקה של הסרטון. ישנן חברות מתחשבות אשר יגבו תעריף מוזל יותר עבור כל דקה שהיא מעל מינימום דקות מסוים. נוסף על זאת, עלויות עלולות להשתנות בהתאם לאיכות השמע של הסרטון, השפה בה הוא מועבר, והאם נדרש תרגום כתוביות. אם כן, המחיר הינו דינמי ומותאם לצרכיך ולצרכי העסק שאתה שואף לקדם. להלן טווח מחירים ממוצע:

שפת הכתוביות מחיר לדקה מחיר לדקה נוספת מעל 15 דקות
עברית 32 ₪ 26 ₪
אנגלית 35 ₪ 29 ₪
תרגום לכתוביות בעברית 42 ₪ 42 ₪
תרגום לכתוביות באנגלית 52 ₪ 48 ₪

 

לסיכום, זו אמנם יכולה להיראות כמו החלטה חסרת משמעות עבור קידום העסק שלך, אך כפי שהצגנו עד כה צעד זה יכול למנף את טווח תפוצת סרטון התדמית שלך על גביי הרשת ואף ביכולתו להגיע לקהלי יעד שלא לקחת בחשבון. נוסף על כך, הוספת כתוביות לסרטונים תעביר מסר ברור ללקוח פוטנציאלי לגביי הערכים שלך ורמת ההשקעה שאתה מוכן להקדיש לו. ההשקעה הכספית הינה באופן יחסי אלא תוספת ומאמץ קטנים לעומת אחוז ההצלחה והרווח שהיא יכולה להניב עבורך.

 

מצלמה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים