שלא יזייפו אתכם – כך תדעו אם התכשיט שלכם עשוי מכסף אמיתי

שרשרת
תוכן העיניינים

תכשיטים מזויפים העשויים מחומרים לא יקרים, כמו נחושת או פליז מצופה כסף, הם למרבה הצער בעיה נפוצה. אמנם חומרים אלה עשויים להיראות דומים לכסף אמיתי במבט ראשון, אך אין להם אותו ערך או עמידות. כדי להבטיח שאתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו, חשוב לדעת איך לזהות תכשיטי כסף מזויפים. במאמר זה, נספק כמה טיפים כיצד לדעת אם התכשיטים שלכם עשויים מכסף אמיתי, כולל כיצד לבדוק את הטוהר שלו וכיצד לזהות סימנים נפוצים של זיופים.

 

חפשו את החריטות על החומר

אחת הדרכים הקלות ביותר לקבוע את האותנטיות של תכשיטי כסף היא לחפש סימן היכר או חותמת. סימני היכר הם סמלים קטנים או אותיות המציינים את טוהר הכסף ואת היצרן או המעצב. בארצות הברית, תכשיטי כסף חייבים להיות לפחות 92.5% כסף טהור כדי להיות מסומנים כ"כסף סטרלינג".

המשמעות היא שהוא יכול להכיל עד 7.5% ממתכות אחרות, כמו נחושת, כדי לשפר את עמידותו. כסף סטרלינג מוטבע בדרך כלל בסימן ההיכר "925" או "סטרלינג". אם אינכם מוצאים סימן היכר או אם סימן ההיכר אינו תואם את הסטנדרטים לטוהר הכסף, ייתכן שהתכשיט מזויף ולכן תכשיטים לאישה צריכים להיבדק בצורה מדוקדקת.

 

בדקו את המחיר

דרך נוספת לזהות תכשיטי כסף מזויפים היא לקחת בחשבון את המחיר. אם המחיר נראה טוב מכדי להיות אמיתי, יכול להיות שזה בגלל שהתכשיטים עשויים מחומרים זולים יותר. כסף אמיתי הוא מתכת יקרה ולכן הוא יקר יותר מחומרים אחרים. אמנם אפשר למצוא מבצעים טובים על תכשיטי כסף, אבל אם המחיר נראה נמוך משמעותית ממה שהיית מצפה לתכשיט כסף, שווה להסתכל מקרוב.

טבעת

בדקו את תכונות המתכת

יש גם כמה בדיקות פשוטות שתוכלו לבצע כדי לקבוע את האותנטיות של תכשיטי כסף. מבחן אחד כזה הוא "מבחן הכיפוף". מכיוון שכסף הוא מתכת רכה יחסית, זה אמור להיות קל יחסית לכיפוף עם האצבעות. אם התכשיט קשה לכיפוף או שאינו מראה סימני עיוות כלשהם כאשר הוא מכופף, ייתכן שהוא מזויף. בדיקה נוספת היא "מבחן המגנט". מכיוון שכסף אינו מגנטי, מגנט לא אמור להימשך אליו. אם המגנט נדבק לתכשיט, סביר להניח שהוא עשוי מחומר מגנטי ולכן הוא מזויף.

 

בצעו הערכה

אם אתם עדיין לא בטוחים אם התכשיט שלכם עשוי מכסף אמיתי, תוכלו להעריך אותם על ידי איש מקצוע. לשמאי תכשיטים יש את המומחיות והציוד לקבוע את טוהר וערכו של הכסף, כמו גם כל חומר אחר שיכול להיות.

 

לסיכום

עדי לא לחשוש ולהיות עם ספקות לגבי היות התכשיטים אותם קניתם עשויים ממתכת כסף אמיתית, אנחנו ממליצים לכם לבקר בחנות בעלת שם, אשר אין שום ספק שתמכור לכם תכשיטי כסף איכותיים במיוחד, אשר מורכבים לפחות מ92.5% כסף טהור. לכן, לכו לחנות 925panda ותהנו מהמבחר המרשים והאיכות חסרת הפשרות של התכשיטים שם.

צמיד

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
חדר מעוצב
מה זה פרספקס?

בימים האחרונים אנו מקבלים מספר רב של פניות לכתובת המייל שלנו.

מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים

חדר מעוצב
מדריכים דיגיטליים
מה זה פרספקס?

בימים האחרונים אנו מקבלים מספר רב של פניות לכתובת המייל שלנו. מסתבר שמדריך שכתבנו לפני כמה שבועות גרם לרבים להתעניין בחומרים שונים. שכן, מעל ל