עיצוב מדבקות שם באינטרנט – איך עובד התהליך

מדבקה כחולה
תוכן העיניינים

מדבקות השם אינן זרות לאף אחד מאיתנו, אנו מכירים אותן מגיל מוקדם מאוד – לרוב מתקופה בה הלכנו לגן.

שוק מדבקות השם התפתח מאוד בשנים האחרונות, ואם בעבר היינו צריכים לגשת לחנות ולקנות מדבקות ולכתוב עליהן את שמותינו, הרי שהיום התהליך הרבה יותר פשוט – ניתן

להזמין אותן דרך האינטרנט.

הימים בהם היינו קונים מדבקות לבנות חלקות וכותבים עליהם את שמות הילדים בגן עברו ונגמרו, מכיוון שהיום ניתן לעשות זאת בקלות דרך האינטרנט. יתרה מכך, ניתן להזמין מדבקות שם עם השם כתוב עליהן, ואף להוסיף תמונה.

במאמר הבא נסביר בדיוק מהן מדבקות השם, למה הן משמעות, וכיצד תהליך הזמנתן מהאינטרנט למעשה עובד.

 

מדבקות שם

מדבקות השם משמשות אותנו כבר שנים רבות, והן יכולות להיות לכלי עזר של ממש בימים ראשונים במסגרות שונות.

מדבקת שם היא מדבקה שמדביקים על צג החולצה, ועליה נכתב שמכם – הדבר מתאים מאוד לימים ראשונים בגן, בהם הילדים אינם מכירים זה את זה או את הגננת שלהם, והמדבקות יכולות לעזור לה לשנן את שמם של הילדים מהר יותר.

ביום הראשון בכיתה א' המדבקות יכולות להיות לעזר לילדים שאינם מכירים זה את זה, והמדבקות יכולות לעזור להן לערוך היכרות אחד עם השנייה. מדבקות שם יכולות להתאים גם במסיבות המורכבות מקהל מוזמנים שאינו מכיר אחד את השני ועוד.

 

עיצוב מדבקת שם דרך האינטרנט בקלות ובמהירות

אם בעבר היינו צריכים לגשת לחנויות היצירה השונות ולרכוש חבילת מדבקות לבנות וחלקות, ולכתוב עליהן את שמותינו, הרי שהיום התהליך הרבה יותר פשוט – ומציע פתרונות נהדרים.

כיום ניתן למעשה לעצב מדבקת שם דרך האינטרנט, ממש בקלות. קיימים אתרי אינטרנט אשר מציעים את השירות הזה בדיוק, והתהליך פשוט מאוד בצורה כזו שכל אחד יוכל לעשות זאת.

למעשה, כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר, להעלות תמונה ברורה, לכתוב את שמכם – והמערכת תיצור עבורכם את המדבקה המושלמת.

היתרון המשמעותי בכך שניתן להוסיף תמונה הוא כמובן עבור גני ילדים, או מסגרות שונות כמו קייטנה או חוגים כאלו ואחרים, הוספת התמונה מוסיפה למדבקה צבע וססגוניות ותלהיב את הילדים בכך שתמונתם מופיעה על המדבקה יחד עם שמם, וזה בהחלט מלהיב הרבה יותר ממדבקה לבנה חלקה עם שמם כתוב בלורד שחור.

בנוסף, ניתן לבחור גם מסגרות שונות למדבקה במגוון עיצובים מתוקים מה שיהפוך את המדבקה לאף מיוחדת יותר.

לסיכום, במידה ואתם / אתן גננות או גננים בגני ילדים, כדאי שתשקלו בחיוב להזמין מדבקות שם דרך האינטרנט, מכיוון שזו מעין אטרקציה בפני עצמה עבור הילדים בגן וניתן לשלב בחלוקת המדבקות משחקים שונים ופרסים שיהיו מהנים ביותר עבור הילדים בגן, מלבד זאת שמדבקת שם עם תמונה ומסגרת יפה – מעניינת ומיוחדת הרבה יותר ממדבקה לבנה חלקה.

 

לבבות

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים