6 סיבות להפיכת העסק שלכם לאוטומטי

סטטיסטיקות
תוכן העיניינים

השנה האחרונה גרמה לרובנו להתנהל יותר מהבית. קניות, לימודים, חיי חברה – הכל התבצע מהמחשב הביתי או ממכשיר הסמארטפון, וזו הזדמנות מצוינת להפוך את העסק שלכם לאוטומטי! מתלבטים? הנה 6 סיבות מדוע כדאי לכם להפוך את העסק לאוטומטי.

 

מהי בעצם אוטומציה?

אוטומציה שיווקית היא אימוץ מספר תהליכים דיגיטליים ואוטומטיים בעסק בעל נוכחות מקוומת. אוטומציה מאפשרת לעסקים ליצור תהליכים שונים באופן אוטומטי, ובעלות סבירה. למשל – צ'אט עם מענה אוטומטי, שליחת SMS או אימייל עם אישור הזמנה, פניה בהתאמה אישית ללקוח, ועוד.

 

ולמה כדאי לי לאמץ אוטומציה שיווקית בעסק שלי?

לידים ויחסי המרה

המספרים לא משקרים, אוטומציה משפרת משמעותית את כמות הלידים הפוטנציאליים הנכנסים לעסק, כמו גם את יחס ההמרה שלהם. אוטומציה מאפשרת פניה מתוזמנת ומותאמת ללקוח, ומעלה משמעותית את הסיכוי שהוא יבצע רכישה.

 

חסכון במשאבים

אוטומציה שיווקית היא פתרון חסכוני מאוד לעסק. היא מייעלת תהליכים, ולכן חוסכת זמן – לעסק, וגם ללקוח. מאותה הסיבה, היא מאפשרת שימוש בכח אדם מינימלי כיוון שתהליכים רבים בה לא דורשים התערבות חיצונית. החיסכון בזמן ובכח אדם מובילים לחיסכון כלכלי בכסף ומשאבים אחרים, מה שהופך את אותה לכדאית מאוד לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

 

הגדלת מכירה

אפיון תהליכי רכישה והפעלת אוטומציה שיווקית בעסק שלנו יוכל להציע ללקוחות קיימים מוצרים ושדרוגים נוספים, מה שיכול להפוך אותם ללקוחות חוזרים ואפילו להגדיל את המכירות העתידיות שיבצעו. מכאן שתהליכי אוטומציה יגדילו את ההכנסות שלכם מהעסק – גם ע"י משיכת לקוחות פוטנציאליים, וגם על ידי החזרת לקוחות ותיקים לטובת רכישות נוספות.

 

שיפור חוויית משתמש

כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלכם וחווית המשתמש שלו נפגמת ע"י תזמון לא טוב של חלונות קופצים או מסרים שונים שאינם תואמים לו – הסיכוי שיבצע רכישה באתר עלול לרדת. בניית תכנית שיווקית אוטומטית תוכל לחדד את המסרים בהתאם ללקוח, בזמן אמת, ולתזמן עבורו הצעות שונות באתר – אופטימלי ללקוח, ואופטימלי לעסק.

 

מיפוי תהליכי קנייה

כאשר לקוח נכנס לאתר שיווקי הוא עובר מסלול מסוים, מעין "משפך" הכולל את השלבים השונים בתהליך הרכישה הפוטנציאלית. אוטומציה יכולה לזהות את השלב בו נמצא הלקוח, לייעל את המעברים בין השלבים ואף לזרז את השלמת המשפך השיווקי ולמעשה "לבשל" את הלקוח עד לקבלת ההחלטה לבצע רכישה.

 

שירות לקוחות משופר

שימוש חכם באוטומציה יכול לשפר משמעותית את שירות הלקוחות ושימורם. בעזרת אוטומציה אפשר לגבות תשלום, לקבל פידבקים ולטפל בתקלות. אם לקוח עצר הזמנה באמצע, הגיש תלונה על המוצר או השירות, רוצה לעצור את המנוי או לשנות את הזמנתו – אוטומציה יכולה להתריע על כך, לקשר בין הלקוח לשימור לקוחות וכך להציע לו עסקה או הטבה שתואמת את מצבו.

 

לסיכום

לא משנה מה גודל העסק שלכם, ואיזה מוצר אתם מוכרים – נוכחות מקוונת היא חשובה וכמעט הכרחית בימינו. בעזרת הטמעת תהליכי אוטומציה שיווקית בעסק המקוון שלכם תוכלו לשפר את שירות הלקוחות, להעלות את כמות הלידים ואת יחס ההמרה, לשפר את חווית המשתמש ואת תהליכי הקניה, להגדיל את היקף המכירות וההכנסות לצד חסכון בזמן, כח אדם, ומשאבים נוספים – וכל זאת בעלות משתלמת מאוד. כל אלו מעידים על הכדאיות שבהפיכת העסק שלכם לאוטומטי, וכמה שיותר מהר – יותר טוב.

 

מדד עסקי

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
קופונים
שיווק דיגיטלי
איך אפשר לשווק את העסק באמצעות קופונים?

בזמנים תחרותיים אלה, מציאת דרכים חדשות ויצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות חיונית יותר מתמיד. קופונים הם כלי שיווק יעיל שיכול לעזור לך להשיג את