מתכננים טיול באירופה? 2 מדינות שאסור לפספס

הרים
תוכן העיניינים

אירופה הקלאסית או לא הקלאסית, זה לא משנה, העיקר שזה אירופה. טיסה קצרה מישראל, מזג אוויר מותאם וכל אחד מוצא בה משהו שהוא אוהב. אוכל ובירות – יש. נופים – יש, מבנים מרשימים – יש, חופים – יש, אטרקציות לילדים – יש, ספורט אתגרי – יש. בקיצור יש ויש. אז אחרי שהבנו למה אירופה, נמליץ לכם על כמה מקומות שלא כדאי לפספס.

 

עיר עם נהר באירופה

זאת לא חוכמה גדולה, להרבה ערים באירופה יש נהר, אבל למעט מאד ערים באירופה יש נהר כמו הדנובה של וינה, בירת אוסטריה והעיר הגדולה במדינה. בוינה מתגוררים קרוב ל 1.8 מיליון תושבים והיא אחת הערים העתיקות באירופה. הוקמה על ידי הרומאים ומאז עברה שליטה של אימפריות שונות. כעיר עתיקה היא נראית כמו עיר מהאגדות, היא עמוסה בתרבות על כלל גווניה, החל מארכיטקטורה של ארמונות, קתדרלות ועד מוזיאונים ורחובות ציורים, אבל אם זאת לא שכחה להתעדכן ולהיות גם מודרנית מבחינת אטרקציות, אוכל ונוחות כללית.

 

למשפחות

תמצאו פארקי שעשועים, פארקי מים עם בריכות ומגלשות, מוזיאונים למבוגרים ולילדים, כמו מוזיאון האשליות ומוזיאון השוקולד.

 

לאוהבי נופים והליכה

במרחק קצר מהעיר ניתן להגיע לכפרים ונופים מדהימים, למרחצאות חמים, לטפס להר קרלנברג (באוטובוס) לתצפית על הדנובה והעיר עצמה ולרדת ממנו בהליכה דרך כרמים בנוף משגע.

 

לשחות בדנובה

בתקופה הנכונה, אין כמו לשחות בדנובה עם המקומיים.

 

העיר עם הגולם

"שיר שחלמתי על פראג, שם השחר עוד יבקע", כתב שלום חנוך ושר אריק איינשטיין. שיר מרגש העוסק בימים הקשים שעברו על פראג בשנות השישים עוד בהיותה צ'כוסלובקיה (כיום צ'כיה). אבל פראג היא הרבה יותר מזה. היא עיר עתיקה, שחוצה אותה נהר בשם ה"וולטאבה" ויש לה זיקה משמעותית ליהודים בעיקר ברובע היהודי ובבית הקברות היהודי שבו גם קבור המהר"ל והאגדה היהודית על הגולם שנברא בכדי להגן על יהודים מפני פוגרומים.

 

צ'כיה או צ'כוסלובקיה

בשנת 1993 לאחר מחאות והפגנות אזרחים, פוצלה צ'כוסלובקיה לשתי מדינות, צ'כיה וסלובקיה, ומאז ביקור בפראג הוא ביקור כפול, גם ביקור בצ'כיה של ימינו וגם ביקור בצ'כוסלובקיה ההיסטורית של העבר.

 

פראג למשפחות

גן חיות, פארק מים, מוזיאונים ללגו ושוקולד, פלנטריום, אלו רק חלק מהאטרקציות שניתן למצוא ולעשות עם ילדים בפראג.

 

ארכיטקטורה ומבנים

כעיר עתיקה פראג כוללת כמה מאטרקציות מבניות המרשימות ביותר, כמו, גשר קארל מהמאה ה-15 ומצודת פראג הנחשבת לעתיקה בעולם וכיום מקום מושבו של השלטון הצ'כי. לא לשכוח לבקר בכיכר ואצלב החשובה וגם במגדל השעון הכולל מופע ועוד.

 

לסיום

פראג ווינה הם מסמלי אירופה הקלאסית, בעידן שלנו הערים הללו מציעות ביקור בעבר עם טבילת רגלים בהווה, אטרקציות מרובות למשפחות, זוגות ויחידים. בהחלט יעדי חובה לכל אוהב טיולים, היסטוריה ותרבות.

נהר

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים