מתי עדיף תיקון מחשב על פני מחשב חדש?

טכנאי מחשבים
תוכן העיניינים

בעידן הדיגיטלי של ימינו, השימוש במחשב הפך להיות שגרתי ויום – יומי, הן לצרכים פרטיים והן לצרכי עבודה. כך, כאשר מתגלה תקלה במחשב, אנחנו מחפשים אחר הפתרון המהיר והיעיל ביותר.

לעיתים, תיקון התקלה מגיע לסכומים נכבדים, באופן שעדיף כבר לרכוש מחשב חדש. לעומת זאת, יש מקרים בהם עדיף לתקן את המחשב ולא לקנות חדש. כל המידע החשוב על כך – במאמר שלפניכם

 

תקלות מחשב נפוצות

השימוש במחשבים, הן לצרכים פרטיים והן לצרכי עבודה, הפך להיות בשנים האחרונים נפוץ ושגרתי, כשרבים מאיתנו מבלים מספר שעות מול מסכי המחשב. בהתאם לכך, כאשר המחשב שלנו כבר לא עובד כראוי ואנחנו מגלים בו תקלות שונות, הרי שאנחנו מחפשים אחר הפתרונות המהירים והיעילים ביותר.

תקלות המחשב יכולות להיות רבות ומגוונות, הן תקלות פנימיות הנובעות מתקלות תוכנה / חומרה והן מתקלות חיצוניות כמו במקרים של שברים, רטיבות ועוד. בין תקלות המחשב הנפוצות ניתן למנות את התקלות: מחשב לא מגיב, זמן תגובה איטי, מסך שחור, בעיות בסוללה ועוד.

 

תיקון המחשב או רכישת מחשב חדש?

טווח העלויות של תיקון התקלות השונות במחשב על ידי טכנאי מחשבים מקצועי, יכול לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לסכומים גבוהים יותר ובמקרה האחרון, מתעוררת שאלת כדאיות התיקון, אל מול רכישת מחשב חדש. שיקולי כדאיות התיקון אל מול רכישת מחשב חדש צריכים כמובן להתחשב בעלויות התיקון, אך גם בפרמטרים כמו:

 

גיל המחשב

ככל ומדובר במחשב חדש (בין 1 – 3 שנים), סביר להניח כי עדיף יהיה לתקן אותו, מאשר לקנות מחשב חדש, שצפוי להיות בעל חומרה ותוכנה זהים למדי.

 

תקלות חוזרות ונשנות

ככל ומדובר בתקלות חוזרות ונשנות, ייתכן בהחלט כי עדיף יהיה לרכוש מחשב חדש על פני תיקונים חוזרים.

 

טיפים לשמירה על המחשב

לא פעם, מקורן של התקלות השונות בשימוש לא נכון שאנחנו עושים במחשב ולפיכך, שימוש נכון ושמירה על המחשב יסייעו לנו להפחית בצורה ניכרת את תקלות המחשב השונות. כך, בין הפעולות המומלצות לשמירה על המחשב נמצאות: הימנעות מאכילה ושתייה בסביבת המחשב, ניתוק סוללת המחשב הנייד מהחשמל לאחר טעינה מלאה וניקיון המחשב מידי פעם.

 

תיקון המחשב עם טכנאי מחשבים מקצועי

לעיתים, אנחנו מתפתים לתקן את המחשב אצל אנשים המחשיבים את עצמם כמבינים במחשבים ומציעים פתרונות זולים, שעלולים להתברר לאחר זמן כיקרים. בכל מקרה של תקלה במחשב, מומלץ יהיה לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי, אשר יציע לכם את הפתרונות הטובים והמקצועיים ביותר, לרבות חוות דעת לגבי כדאיות התיקון אל מול רכישת מחשב חדש.

 

לסיכום

כולנו עושים שימושים שונים במחשב, הן לצרכים פרטיים והן לצרכי עבודה, כאשר השימוש התכוף והשגרתי הופך את הצורך לטפל בכל תקלה במהירות האפשרית. ובנקודה זו עולה שאלת כדאיות התיקון אל מול רכישת מחשב חדש, שאלה אותה יש לבחון אל מול עלות התיקון, גיל המחשב והאם מדובר בתקלות חוזרות ונשנות.

טכנאי מחשבים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי