סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מקליט סים
תוכן העיניינים

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי סים מקליט. היתרונות – הקלטת שיחות ללא הגבלה, שמירה בענן באופן מאובטח, ניהול ספריית ההקלטות שלכם בקלות ובנוחות רבה במחירים משתלמים במיוחד.

אז אם גם לכם חשוב שכל השיחות לתעד ולשמור את כל השיחות שלכם ולמצוא אותן בכל רגע נתון ללא צורך באפליקציה או בפעולה מיוחדת כלשהי, הצטרפו אלינו ותהנו מניהול קל, פשוט, נוח ויעיל ביותר של כל השיחות שלכם לכל מטרה.

 

בשביל מה אני צריך מקליט שיחות?

הקלטת שיחות הינה דבר שבשגרה עבור אנשים רבים. בדיוק כפי שאנו שומרים את המיילים שלנו בתיבת האימייל לצורכי תיעוד, כך נוכל לשמור גם את שיחות הטלפון שלנו. ייתכן ונרצה לשמור שיחות טלפון עם יקירנו שאינם עוד בין החיים, וייתכן שנרצה לתעד שיחות עם לקוחות או עם נותני שירות על מנת לתעד פרטים חשובים.

זה לא משנה מה הסיבה שבגללה תרצו לשמור את שיחות הטלפון שלכם, מה שבאמת חשוב זה איך לעשות את זה נכון. באמצעות שימוש בסים מקליט אתם נהנים מכל העולמות. מצד אחד מקום בלתי מוגבל לשמירת השיחות שלכם, ומצד שני בטחון מלא שתוכן השיחות לא יהיה חשוף ברשת אלא מאובטח. כמו כן, המחיר הינו תמיד ידוע מראש ובלי שום הפתעות, והוא גם משתלם לכם במיוחד.

מקליט שיחות

חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי

השיחות שהקלטתם יקרות וחשובות לכם. ייתכן ויש בהן מידע רלוונטי רב לתחום המקצועי שלכם, וייתכן שחלק מן השיחות הינן סנטימנטליות ונוסטלגיות עבורכם. מסיבה זו חשוב שתבחרו בחברה אמינה, יציבה ובטוחה כדי שתשמור על המידע החשוב הזה עבורכם.

אקסטרא מובייל הינה חברה מובילה בתחום, בעלת מוניטין ושירות חסר פשרות. אנו דואגים כי קהל לקוחותינו יהנו מן השירות הטוב ביותר שניתן לקבל, וכי כל השיחות המוקלטות יישמרו בצורה נאותה, בטוחה ונוחה לשליפה.

 

למה כדאי לי לעבור לאקסטרא מובייל?

אקסטרא מובייל הינה ספקית שירותי סלולר המציעה חבילות מתקדמות ויעילות במיוחד עם שירותים רבים ומגוונים כדי לענות על צרכים שונים. החבילות כוללות שליחת מסרונים, שיחות טלפון, חבילת גלישה ושירות הקלטת שיחות. כל השיחות הינן מוקלטות מבלי שתצטרכו לפעול לשם כך באופן מיוחד.

כאשר תרצו לגשת ולמצוא שיחה חשובה, תוכלו לעשות כך בקלות ובנוחות רבה. השיחות מאוחסנות בספריות המאפשרות חיפוש באמצעות תאריך, שם איש הקשר, משך השיחה, שיחה יוצאת או נכנסת ועוד. בנוסף, ניתן לסמן את השיחה החשובה לכם באמצעות מתן כותרת או סימון בכוכב. בדרך זו תוכלו למצוא את השיחה שחיפשתם ללא מאמץ ובתוך זמן קצר בלבד.

 

שימוש בסים מקליט כאופציה הטובה יותר עבורכם

סים מקליט מאפשר שמירת השיחות בענן, התוצאה – אי הגבלה במקום. תוכלו לנהל כמה שיחות שתרצו, כמה זמן שתרצו. איכות ההקלטה הינה גבוהה במיוחד, הסים המקליט אינו נעזר באוזניה או ברמקול של הטלפון, אלא מקליט ישירות מהרשת, לכן איכות השיחה נשמרת בדיוק כפי שהיא. אין צורך בפעולה כל שהיא או לחיצה על כפתור כדי להפעילו, הוא נמצא שם כל הזמן ומקליט כל שיחה, נכנסת או יוצאת.

ההקלטה תישאר יציבה לאורך כל זמן השיחה ואין שום סיבה שהיא תיעצר. אחסון השיחות מתבצע בצורה מסודרת, ובדיוק כמו באימייל שלכם, שום דבר לעולם אינו הולך לאיבוד. באשר לאבטחת המידע, באקסטרא מובייל תוכלו לנעול את ספריית השיחות שלכם באימות דו שלבי כדי להבטיח כי שום דבר לא ידלוף החוצה, גם במקרה והטלפון שלכם יאבד או ייגנב.

 

ולמה לא באפליקציה?

כיום ישנן אפליקציות רבות, חלקן גם חינמיות, המציעות להקליט לכם את השיחות. אך זכרו כי אפליקציות אלו לרוב אינן מאבטחות את השיחות, ובמקרה של גניבת הטלפון או פריצה אליו הן יהיו חשופות לכל עין. בנוסף, אפליקציות אלו תופסות מקום נרחב על גבי הטלפון הנייד שלכם, ואם הן מציעות לכם שירות בענן, גם הוא יהיה מוגבל במקום בדרך כלל ויעלה לכם כשירות נוסף.

דבר חשוב נוסף שכדאי שתדעו בנוגע לאפליקציות אלו הוא שהן מתאימות רק לאנדרואיד ולא לאייפון, וכי חברת גוגל, הבעלים של המותג אנדרואיד, נוטה לצמצם ולחסום את האפשרות להקליט שיחות מסיבותיה שלה, וכיום רק במספר מצומצם של מכשירים ניתן להתקין אפליקציית הקלטת שיחות.

הסיבה החשובה מכולן היא שבמקרה ויש לכם בעיה, אינכם מוצאים את השיחה או כל תקלה אחרת, אין לכם באמת למי לפנות. באקסטרה מובייל תמיד תהיה לכם כתובת לפנות אליה בבקשת עזרה או פתרון בעיה בנוגע לשיחות שהקלטתם.

 

תקלטו את זה – אקסטרא מובייל היא המובילה בהקלטת שיחות

אקסטרא מובייל מציעה את שירות הקלטת השיחות כחלק מן החבילה ולא כשירות אקסטרא, כל השיחות שלכם הינן מוקלטות מבלי שתצטרכו לעשות כל פעולה. כל השיחות שמורות בספריות בענן ללא הגבלת מקום, תחת אבטחה, וכשתצטרכו לאתר את אחת השיחות תוכלו לעשות זאת בקלות, במהירות ובנוחות רבה באמצעות אפשרויות חיפוש מגוונות ורבות.

אם חשוב לכם שכל השיחות שלכם יהיו מוקלטות ושמורות, הצטרפו עוד היום אל אקסטרא מובייל ותתחילו לתעד ולהקליט הכל. למידע נוסף על החבילות שלנו >>>

מקליט סים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

כיום, יותר קל מתמיד לקבל את התמונה הרחבה על המצב הפיננסי שלכם וכן על הביטוחים הרבים והפרמיות השונות שרכשתם עבורכם, עבור המשפחה והילדים שלכם. חברת

ביטוחים
כללי
4 דרכים להשתמש באתר הר הביטוח

אתר הר הביטוח מציע מגוון פונקציות המאפשרות למשתמשים לנהל את צרכי הביטוח שלהם בצורה יעילה יותר. פלטפורמה מקיפה זו מספקת פתרון נקודתי לבעיות שונות הקשורות