מתי נרצה ליצור סרט תדמית לעסק?

סרטון תדמית
תוכן העיניינים

סרט תדמית הוא אחד האמצעים הכי חשובים שיש לעסק שרוצה למתג ולשווק את עצמו לקהל הרחב. כמו שעסק חייב לוגו משלו, אתר אינטרנט ברמה גבוהה, ומוצר מנצח, הוא גם חייב סרט תדמית. מדובר למעשה על עוד מרכיב חשוב מאוד במכלול העסקי של מיתוג, פרסום, ושיווק.

הסרט מעניק לצופה הבנה ראשונית על העסק, מה המוצר שלו, מה הייחוד של העסק, מה ה'אני מאמין' שמניע את צוות העובדים בעסק, ועוד. מסיבה זו חשוב קודם כל להפיק סרט תדמית לעסק, וכמובן לעשות את זה בצורה הכי טובה ומקצועית ולא להתפשר.

 

אז למה בכלל צריך סרט תדמית לעסק?

כמו שהסבירו לנו המומחים של סטודיו ויז'ן, סרט תדמית לעסק הוא בעצם חלק מהמערך השיווקי. מדובר בעצם על מעין חלון ראווה נייד של העסק שלכם שרץ בכוחות עצמו. המטרה של הסרט היא להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, לעורר אצלם עניין, ולגרום להם להכיר את העסק שלכם ברמה בסיסית לפחות.

אחרי שהם ראו את סרט התדמית והתרשמו ממנו, הם יוכלו לגשת לאתר האינטרנט של העסק או ליצור איתכם קשר. מכיוון שאנו חיים בעולם שיש בו הצפת מידע מטורפת, אתר אינטרנט לא מספיק, אתם חייבים משהו שיגיע אל הלקוחות שלכם וימשוך להם את העין.

סרטון תדמית

מתי כדאי ליצור לעסק סרט תדמית?

קודם כל, אם אין לכם עדיין סרט תדמית משובח, הזמן הכי טוב להפיק אותו היה אתמול, ואם לא עשיתם את זה אתמול אז הזמן הכי טוב הוא היום. אבל באופן כללי, אם אתם מקימים עסק חדש או ממתגים מחדש עסק קיים, זה זמן מעולה ליצור סרט תדמית. אתם כבר נמצאים במהלך של בנייה מחדש וחושבים שוב על שם העסק, הלוגו שלו, והמערך השיווקי. סרט תדמית יוכל להשתלב במכלול הזה באופן מעולה וגם לסייע לכם לקבל החלטות שיווקיות בתחומים אחרים.

 

איך מפיקים בפועל סרט תדמית?

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להבין מה אנו רוצים שהלקוחות יראו בסרט, מהו המסר העיקרי שלו? האם אנחנו רוצים לספר את הסיפור המרגש של העסק? האם אנחנו רוצים להציג את המוצרים היחודיים שלנו? בשלב הבא צריך לשאול את עצמנו מיהם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלנו ולפי זה להתאים את הסרט. בשלב הבא נשב עם אנשי המקצוע ונכתוב תסריט מדויק ומקורי שעל פיו נעבוד.

סרטון תדמית

על מה חשוב להקפיד?

ישנם כמה דברים שחשוב מאוד להקפיד עליהם בזמן הפקת הסרט. הראשון הוא פסקול איכותי שמתאים לסרט ולעלילה שלו, פסקול זה דבר שיכול להרים או להפיל סרט שלם. הדבר השני הוא שילוב של אנימציה וגרפיקה בצורה מעודנת ומקצועית, זה מוסיף לסרט המון.

 

סיכום

הזמן הכי טוב להפיק סרט תדמית לעסק שלכם הוא עכשיו. מדובר על דחיפה רצינית שתרים את העסק שלכם גבוה.

סרטון תדמית

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי