מתי נצטרך אוכל רפואי לכלב?

אוכל לכלבים
תוכן העיניינים

הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם. הכלבים הם באמת חיית מחמד מדהימה. הם נאמנים, הם מחזירים לנו חום ואהבה, הם צייתנים, ולרובם יש מזג נוח וידידותי. חפירות ארכיאולוגיות הוכיחו שהכלבים חיו לצד בני האדם כבר לפני אלפי שנים, ואין פלא שהקשר בין שני המינים הללו כל כך עמוק ומיוחד.

כמובן שאנחנו רוצים שלכלב שלנו יהיה הכי טוב שאפשר, ואנחנו דואגים לתנאים הכי טובים ולאוכל הכי טוב בשבילו. אז הכנו לכם כאן מדריך קצר שיסייע לכם להבין מתי הכלב שלכם צריך אוכל רפואי.

 

מה זה מזון רפואי לכלבים?

אם בעבר כלב היה חיית מחמד שחיה בחצר וקיבלה את השאריות של העוף שלנו, המצב היום שונה לחלוטין. בני האדם מקדישים הרבה יותר זמן וכסף לטיפול נכון בחיות המחמד שלהם, ומבינים שגם הן צריכות טיפולים רפואיים, פינוקים, אוכל טוב, וטיפול מקיף.

אז הכנו לכם כאן רשימה קצרה של מצבים שבהם צריך לשנות את התזונה של הכלב שלכם ולתת לו אוכל רפואי. אגב, אם אתם גרים בבאר שבע והאזור תוכלו להשיג את האוכל הזה בלי לצאת מהבית, פשוט לחצו על הקישור הזה חנות חיות משלוחים באר שבע. כמובן שבכל מצב כזה יש להתייעץ קודם כל עם וטרינר ולהבין ממנו האם שינוי תזונה יועיל, והאם זה הפתרון המומלץ.

מזון רפואי לכלבים

סיבה ראשונה – השמנת יתר

הכלב שחי אצלנו בבית כבר לא מתאמץ כדי לצוד את המזון שלו. בשונה מקרובי המשפחה שלו שגרים בטבע הוא מקבל את האוכל שלו עד לקערה שצמודה אליו, ולכן הוא עושה פחות פעילות גופנית, בטח אם לא מוציאים אותו לטיולים באופן מספיק.

אוכל לא מספיק בריא וחוסר בפעילות גופנית הם שילוב בעייתי שגורם למשקל יתר לא רק אצל בני אדם, אלא גם אצל כלבים. השמנת יתר יכולה לגרום לעוד בעיות ומחלות, ולכן ברגע שאתם מזהים השמנת יתר שווה לעבור לאוכל רפואי.

 

אלרגיה לחומרים מסוימים

חלק מהכלבים, הערכות שונות מדברות על כ- 20 אחוזים, רגישים לרכיבים שנמצאים במזון כלבים. לעתים הרגישות היא ברמה נמוכה, ולעתים הרגישות היא ברמה יותר גבוהה. רגישות כזו יכולה לבוא לידי ביטוי בתסמינים שונים כמו בעיות פרווה ועור, שלשולים, או הקאות. גם כאן, אוכל רפואי לכלבים בלי הרכיב הבעייתי יכול לפתור את העניין.

 

במקרה של בעיות בריאות מסוימות

ישנן כל מיני בעיות בריאותיות שכאשר הכלב שלנו סובל מהן מומלץ לתת לו אוכל רפואי. אוכל רפואי מסוגים שונים מכיל חומרים כאלה ואחרים שיכולים לסייע בהתמודדות עם שלל בעיות כמו בעיות פרקים, כבד, ועוד.

 

סיכום

בסופו של דבר אנחנו רוצים שהכלב שלנו יהנה מהתנאים הטובים ביותר שאפשר. לא מעט בעיות ניתנות לפתרון דרך החלפה למזון רפואי. כמובן שיש להתייעץ עם וטרינר ולהבין איזה אוכל יכול לעזור.

אוכל לכלבים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי