מתי ניתן לחלק מגני הוקרה

מתי ניתן לחלק מגני הוקרה
תוכן העיניינים

אם אתם מחפשים דרך להוקיר מישהו בצורה בלתי רגילה, מגן הוקרה זו הדרך הנכונה לעשות את זה. כאן נספר על המקרים שבהם מתאים להעניק מגן. 

 

למה דווקא מגן הוקרה

השאלה הראשונה שעליה נענה היא למה דווקא ללכת על מגן הוקרה. למעשה, יש עוד דרכים שבהן אנחנו יכולים להוקיר תודה למישהו כמו תמונה, מתנה מסוימת או תעודת הוקרה רגילה. הסיבה שאנחנו ממליצים לכם ללכת דווקא על מגן היא שמדובר על משהו שאפשר לשים במשרד והעמידות שלו גבוהה יותר מזה של כל אחת מהאפשרויות שעליהן דברנו. מגן טוב יוכל להחזיק להרבה שנים.

למה דווקא מגן הוקרה

ביקור של אישיות חשובה

המקרה הראשון שבו תוכלו לחלק מגן הוקרה הוא במסגרת ביקור של אישיות חשובה אצלכם בחברה, במשרד או בעסק. אם נכנסתם פעם למשרד של אישיות כזו בוודאי שמתם לב שיש לה לא מעט מגני הוקרה. את כל המגנים הללו היא קיבלה במהלך השנם, ואם אתם רוצים שגם השם שלכם יהיה בקיר התהילה שלהם, ההמלצה שלנו היא פשוט לייצר מגן הוקרה ייחודי שיוענק לה בביקור.

 

פרידה מעובד מסור

כאשר אנחנו נפרדים מאחד העובדים שלנו, מחשבה לא מעטה מושקעת במחשבה מהי המתנה שאותה נקנה לו. בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכם פשוט להעניק לו מגן הוקרה. על המגן תוכלו לכתוב מילות הערכה שישקפו את ההערכה שיש לכם כלפי אותו עובד, וכך גם תעניקו לו משהו שיהיה אותו למשך הרבה שנים קדימה, וגם לא תצטרכו לשבור את הראש על בחירת מתנה.

פרידה מעובד מסור

אם אתם רוצים להביע הערכה מיוחדת למישהו

אם אתם רוצים להביע הערכה מיוחדת למישהו, כנראה שמגן יעשה את זה בצורה הטובה ביותר. את המגן אפשר לעצב בצורה שאתם רוצים, ולכתוב עליו כל מה שעולה על דעתכם. כאשר רוצים להוקיר תודה למישהו, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים שיהיה לנו. רק חשוב כמובן להקפיד על הכללים לעיצוב מגן הוקרה.

 

איך מעצבים מגן הוקרה

עיצוב של מגן הוקרה צריך להיעשות בשני שלבים. השלב הראשון הוא בחירה של המגן עצמו. הקפידו על חומר איכותי, יחד עם צורה שתאפשר לכם לכתוב את הטקסט המתוכנן. נסו להימנע ממגן גדול מידי אם אתם רוצים שמי שמקבל את המגן ישים אותו במקום גלוי לעין. לאחר מכן בחרו את הטקסט שאתם רוצים לכתוב על המגן, ותוך זמן קצר תוכלו לקבל את המגן אליכם.

 

לסיכום

מגן הוקרה הוא דרך נהדרת להביע הערכה לאדם קרוב. מדובר על מוצר עמיד במיוחד, שמאפשר לכם לכתוב על גביו כל מה שאתם רוצים. מגנים מגיעים במגוון צורות, כך שתוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא יצר מגן כמו שאתם עשיתם. את המגן ניתן להעניק לעובד מסור בעת פרידה, לאישיות חשובה שבאה לבקר או סתם לאדם שאתם רוצים להביע הערכה אליו.

מתי ניתן לחלק מגני הוקרה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי