7 משחקים שכל אחד חייב להכיר אונליין

פוקר
תוכן העיניינים

אם בעבר הרחוק היה צריך להתקשר לחברים, לקבוע מקום ולהביא כדור, בלוני מים, משחק קופסא או אביזר כזה או אחר כדי לשחק, היום כל מה שצריך לעשות כדי לשחק עם אנשים מגוונים במה שאתם אוהבים, זה לפתוח את המחשב, ובכמה לחיצות כפתור אתם כבר בתוך המשחק. הנה 8 משחקי אונליין שכל אחד חייב להכיר.

 

  • פוקר אונליין

פוקר הוא ללא ספק משחק הקלפים האהוב והנפוץ ביותר מסביב לעולם. הוא פופולארי בזכות החוקים הפשוטים שלו, המהירות בה אפשר לשחק אותו, הריגוש והגיוון שיש בין משחקי הפוקר השונים. תוכלו לשחק במשחק זה באונליין דרך פלטפורמות ייעודיות, כמו 7xl.online. משחקי פוקר אונליין מאפשרים לכם לשחק מכל מקום בעולם, מתי שאתם רק רוצים, ובמשחקי הפוקר הפופולאריים ביותר, כמו טקסס או אומהה.

פוקר

  • פורטנייט – באטל רויאל

משחק האונליין הזה, שזמין להורדה חינמית, כבש את העולם וכולל קהילת שחקנים גדולה במיוחד, עם שחקנים מכל הגילאים ומכל המדינות. במשחק תצטרכו להתמודד, לבד או כחלק מקבוצה שחקנים של עד ארבעה, נגד שאר המשתתפים במפה, כשהמנצח הוא מי ששורד אחרון במפת המשחק.

 

  • ליג אוף לג'נדס

במשחק ליג אוף לג'נדס (LOL) יש לא פחות מ-160 דמויות, ואתם יכולים לשלוט על אחת מהן, תוך כדי לחימה באויבים שונים, צבירת אביזרים ועליה ברמה שלכם במשחק. לכל דמות יש התאמה לתפקיד לחימה שונה, ואסטרטגיה נכונה תוביל אתכם להצלחה.

 

  • מיינקראפט

אם אתם רוצים משחק שלא כולל לחימה או יריות, מיינקראפט הוא משחק שיכול להתאים עבורכם. אתם יכולים לשחק בו לבד או לשחק בו עם עוד משתתפים אונליין, כאשר בעולם המשחק אתם יכולים לנוע בחופשיות, לאסוף משאבים, לכרות, לבנות וליצור, בהתאם לרצונות ולהתנסויות שלכם.

מיינקראפט

  • PUBG

משחקי הבאטל רויאל, כמו פורטנייט, הם המשחקים המצליחים ביותר באונליין כיום, וזאת גם בזכות המשחק הזה. PUBG מזכיר מאוד את פורטנייט, רק שבמשחק זה אתם תגלמו דמות בעולם מציאותי יותר, הכולל נשקים ואביזרים של צבאות, יחד עם עוד אלמנטים ריאליסטיים.

 

  • קלאש רויאל

אחד ממשחקי האסטרטגיה האוהבים ביותר באונליין הוא המשחק קלאש רויאל, שניתן להורדה בחינם לטלפון, למשתמשי אנדרואיד ו-IOS. במשחק זה אתם נלחמים נגד יריבים אחרים, באמצעות קלפי חיילים, קלפי לחשים וקלפי בניינים שאתם צוברים במהלך המשחק.

 

  • קאונטר סטרייק

הוא יצא לפני למעלה מ-20 שנה, אך עדיין משחק היריות הזה נחשב לאחד ממשחקי האונליין הפופולאריים ביותר. המשתתפים מתחלקים לשתי קבוצות, "טובים" (יחידות צבא מיוחדות, יחידות שיטור) נגד "רעים" (ארגוני טרור, מליציות), כאשר הקבוצות נלחמות אחד נגד השנייה לפי מוד מיוחד, כמו השתלת פצצה על ידי הטרוריסטים, שצריכים שהפצצה תתפוצץ כדי לנצח, כשמנגד מטרת הקבוצה השנייה היא לנטרל את הפצצה או לחסל את השחקנים של הקבוצה השנייה.

פוקר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי