מרחיבים את המשרד? הנה כמה דברים שאסור לכם לשכוח

הכל למשרד
תוכן העיניינים

בעלי משרדים מכל תחום שהוא מוצאים את עצמם לא פעם עומדים בפני צעד מבורך ומשמעותי – הרחבה של המשרד. עברנו את ההליך ממש לא מזמן ואנחנו כאן כדי להגיד לכם שמדובר בהליך שדורש לא פעם בירור מעמיק אודות דברים שאסור לשכוח. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל המידע החיוני שעליכם להכיר מקרוב רגע לפני שתתחילו בפעולות ההרחבה.

 

הדבר ה – 1 שאסור לכם לשכוח: לבדוק אם יש מספיק מקום במשרד הקיים

אנו מוכרחים לציין בפניכם כי למדנו לקח משמעותי כשהרחבנו את המשרד שלנו לראשונה. שכן, החלטנו בצעד מהיר מידי להוסיף עובדים חדשים, מבלי לבדוק אם מרחב העבודה הקיים מתאים עבורם. כך שבסופו של דבר, מצאנו את עצמנו מזמינים כ – 4 עובדים חדשים למשרד ומגלים תוך זמן קצר כי מרחב העבודה שלהם אינו מרווח מספיק.

אנו ממליצים לכם לבדוק מראש שיש עמדות מרווחות לכל אחד מהעובדים שמצטרפים אל המשרד. אם תגלו שאין מספיק מרחב, כדאי שתשקלו לעבור למשרד אחר או להוסיף עמדות במקום חיצוני שנמצא בסמוך למשרד הקיים.

הכל למשרד

הדבר ה – 2 שאסור לכם לשכוח: להוסיף ריהוט

ברגע שהמשרד שלכם מתרחב, עולה הצורך להוסיף ריהוט איכותי שישרת את כל העובדים במקום. לכן, אתם צריכים לבדוק פרטים אודות ריהוט משרדי בירושלים או באזור שבו המשרד שלכם נמצא. שכן, העובדים החדשים שלכם צריכים שיהיה להם ריהוט בסיסי, למשל:

  • שולחן עבודה נוח
  • כיסא משרדי
  • כורסת המתנה ועוד

אם אינכם יודעים איפה אפשר להשיג רהיטים איכותיים, אנו כאן כדי להציג בפניכם את פורטל ריהוט וציוד משרדי – הכל למשרד. משם רכשנו את כל הרהיטים ממש לאחרונה.

 

בחירה איכותית של רהיטים – עניין שחשוב להכיר מקרוב

קוראים יקרים, אנו רוצים רגע להתעכב על הבחירה של הרהיטים החדשים למשרד שלכם. שכן, אין מדובר כאן בעניין של מה בכך. עליכם להיות בטוחים כי אתם קונים רהיטים איכותיים שיהיו נוחים עבור העובדים והלקוחות שלכם. ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה איכותית מחנות שהומלצה לכם על ידי גורם מוסמך.

הכל למשרד

הדבר ה – 3 שאסור לכם לשכוח: לערוך מסיבה

סביר להניח שאתם מודים ומעריכים על ההרחבה של המשרד. אם כך, דעו שאתם לא צריכים להעריך את העניין לבדכם. עליכם לאפשר גם לעובדים שלכם ליהנות מהאירוע המשמח. לכן, אנו ממליצים לכם לערוך מסיבה ולהזמין אליה את העובדים כולם. שכן, הם חלק מהעניין המרגש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה עליכם לזכור רגע לפני שתרחיבו את המשרד. כעת, יש בידיכם את המידע הדרוש, כך שעליכם רק ליישם את ההנחיות שצוינו בפניכם לעיל. שכן, אלו יאפשרו לכם להיות בטוחים שההרחבה המרגשת תתבצע על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ובקלות!

הכל למשרד

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי