מצלמים בדרכים – מצלמות מומלצות לצילום בשטח

צַלָם
תוכן העיניינים

צילומי שטח נחשבים לעניין שמצריך לא רק ידע מעמיק בתחום, אלא גם שימוש במצלמה מומלצת ואיכותית שעומדת בפרמטרים חשובים שונים. יצאנו לבדוק פרטים עם יודעי דבר כדי שנוכל להבין אחת ולתמיד מהן המצלמות הטובות ביותר שיש בשוק שמאפשרות להביא לצילום מושלם. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שתמיד רציתם לדעת על צילום בדרכים, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את המומחים שליוו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע שריכזנו בנושא, ראוי שתדעו מי הם האנשים שעומדים מאחורי כתיבת המדריך. הרי אתם יודעים שיצאנו לקבל פרטים, אז חשוב שתכירו את אלו שמסרו לנו אותם. מדובר באנשים שחיים את תחום השטח.

הם יוצאים מידי סוף שבוע לרכיבה על אופנועים תוך שהם מצלמים את הדרכים שלהם ומתעדים חיות בר ותופעות ייחודיות שמעטים נחשפים אליהם בעת יציאה לשטח. ביקשנו מהם לציין בפנינו מהן המצלמות הטובות ביותר ולשמחתנו, הם מסרו לנו המלצות טובות ביותר.

 

המצלמה ה – 1 המומלצת ביותר: מצלמת GOPRO MAX

מעל ל – 30 מומחים סייעו לנו בכתיבת המדריך. רבים מהם ציינו כי הם לא יוצאים לשטח ללא מצלמת גו פרו איכותית כמו הגו פרו מקס. זוהי מצלמת אקסטרים מתקדמת מאוד שמאפשרת גם לצלם סרטי וידאו ב – 360 מעלות! יש מי שאומרים שזהו העניין שגורם לרבים מאנשי השטח לבחור בה. שכן, אחד הסרטונים המוכרים ביותר שמצולמים בשטח הוא זה שמצלם את הרוכב ואת הנוף שמסביבו ב – 360 מעלות.

 

המצלמה ה – 2 המומלצת ביותר: מצלמת GOPRO HERO 8

מצלמה זו גם כן הומלצה מספר רב של פעמים. נדמה שאותה בחרו אלו שיוצאים לרכיבות שטח ברכבים סגורים (למשל, ג'יפים ורכבי 4X4 נוספים). שכן, המצלמה הזו הוכתרה כ – הטובה ביותר לצילום מהרכב. היו מי שאמרו שבכל פעם ששואלים אותם אם יש להם פרטים על מצלמת רכב מומלצת הם ישר מציינים את הדגם המדובר. מלבד העובדה שניתן לצלם איתה ברכב, היא מאפשרת ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • ייצב של תמונה
  • מצב צילום טיים לפס
  • מגיעה עם חיבור מובנה לחצובה

 

המצלמה ה – 3 המומלצת ביותר: GOPRO HERO 7

אלו שהמליצו על הגו פרו הירו 7 ציינו שיש לה איכות ווידאו ברמה גבוהה מאוד.  אנו מזכירים לכם כי מדובר באנשים שמבינים לא מעט במצלמות ובשטח. מלבד העובדה החשובה הזו, המצלמה גם יכולה לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לשדר צילומים בזמן אמת
  2. מגיעה עם מערכת ייחודית שמייצבת תמונות

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לצלם בדרכים על הצד הטוב ביותר. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, עליכם פשוט לבחור את המצלמה המתאימה לכם ביותר ולצאת לדרך. נשמח לקבל מכם תמונות שצילמתם בהמשך!

צַלָם

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי