ממה עשויה משחת שיניים לכלבים?

משחת שיניים לכלבים
תוכן העיניינים

כולנו יודעים כמה חשוב לשמור על היגיינת הפה ולצחצח שיניים, כדי למנוע מחלות לא נעימות ובעיות בשיניים, וכדי לצמצם את הביקורים שלנו אצל רופא השיניים. היגיינת הפה לא חשובה רק לבני אדם" גם הכלבים שלנו יכולים לסבול חלילה מבעיות בשיניים או בחניכיים.

מדובר על בעיות שגורמות לסבל רב מכיוון שכל יצור חי חייב לאכול כדי לשרוד, וכאשר השיניים כואבות, פעולת האכילה גורמת לכאבים ולתחושה לא נעימה. אז מה עושים עם הכלבים שלנו? תמשיכו לקרוא ותגלו!

 

בריאות והיגיינה של חיות מחמד

אם בעבר היחס לחיות מחמד היה כאל חיות טבע שבמקרה נמצאות בחצר האחורית שלנו, המצב היום הוא שונה לחלוטין. ישנה הבנה שחשוב מאוד להשקיע בחיות מהחמד שלנו ולטפל בהן בצורה הכי טובה שאפשר. ניתן למצוא כיום בחנויות הייעודיות מוצרי טיפוח והיגיינה לכלבים לשלל מטרות ומכל סוג שאתם יכולים להעלות על דעתכם.

אחד מן המוצרים האלה, שמהווה נדבך חשוב בשמירה על בריאות והיגיינת הפה של הכלב שלנו הוא משחת שיניים / מי פה לכלבים.

בריאות חיית המחמד

ממה עושים משחת שיניים לכלבים?

קודם כל חשוב להבין שמשחת שיניים לכלבים שונה לחלוטין ממשחת שיניים של בני אדם, ואסור בשום פנים ואופן להשתמש במשחת שיניים של בני אדם עבור הכלב שלכם. משחת שיניים לכלבים היא סוג של ג'ל בטעם אהוב על הכלב, כמו כבד למשל, שבתוכו ישנם אנזימים שמונעים מאבנית להיווצר על שיני הכלב. משחת שיניים לכלבים מכילה בין השאר ביקרבונט, קלציום, גליצרין, אינולין, מים סטריליים, חומצות שומן, ועוד.

 

האם אפשר בכלל לצחצח שיניים לכלב שלי?

כמובן שהכלב הוא לא בן אדם, ופעולה של צחצוח שיניים היא לא דבר טבעי עבורו. יש כמובן הבדל ושוני בין כלבים והכל תלוי באופי של הכלב ובגזע שלו. בכל מקרה, חשוב להיות מחוברים לכלב ולרגשות שלו. הצורה הטובה ביותר לעבוד בה היא להרגיל את הכלב מגיל צעיר לצחצוח שיניים.

ככל שהוא יכיר את התחושה מוקדם יותר ויתרגל להימצאות של משחת שיניים בפה מוקדם יותר, העבודה שלכם תהיה קלה יותר. כמובן שגם אם לא התחלתם לצחצח לכלב שלכם שיניים כאשר הוא היה גור עוד אפשר להתחיל, אבל כמה שיותר מוקדם יותר טוב.

 

באיזו מברשת משתמשים?

ישנן מברשות שיניים ייעודיות לכלבים, וגם כאן אין להשתמש במברשת שיניים של בני אדם. למברשות שיניים של כלבים יש טעמים שהכלבים אוהבים. חשוב להשתמש במברשת רכה, על מנת שהיא תוכל להגיע גם לאזור שמתחת לחניכיים, שהוא קריטי וחשוב ביותר מבחינת ההיגיינה.

 

סיכום

השיניים של כלבים, ממש כמו אלו של בני האדם, זקוקות לטיפול קבוע למען השמירה על הבריאות. כדי למנוע מהכלב שלכם לסבול מכאבים ומבעיות בשיניים הקפידו לצחצח לו שיניים בכל יום. זכרו, ככל שתתחילו מוקדם יותר זה יהיה קל יותר.

משחת שיניים לכלבים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי