מיהו ארכיטקט תוכנה ואיך הוא יכול לעזור לך?

סטטיסטיקה
תוכן העיניינים

השם ארכיטקט תוכנה לא אמור הרבה לרובנו, אך הוא מכיל בתוכו המון יכולות ואיכויות שכל חברה גדולה במאה ה- 21 צריכה שיהיו לה.

אם אתם מתעסקים בסטארט-אפ חדש או שאתם מנהלים חברה גדולה, כדאי לכם לגייס ארכיטקט תוכנה לחברה שלכם כמה שיותר מהר.

רוצים להבין למה זה חשוב? הינה כמה תפקידים ואפשרויות שכדאי לכם לדעת.

 

תרגום לשפה טכנולוגית

תפקידו העיקרי של ארכיטקט תוכנה הוא לתרגם את החלומות והשאיפות של החברה לשפת התכנות ולגרום לרעיון להפוך לפרקטי וישים. זה אומר שמעבר לידע שלו על תכנות ועל רישום פקודות ברמה הפשוטה של העניין, ארכיטקט אמור להבין איך כלל המערכת מתממשקת ביחד ומייצרת שפה משותפת שבה כלל התוכנות והאפליקציות עובדות ביחד. הארכיטקט צריך להבין לעומק את המערכת ואת התמונה הרחבה.

 

תיווך המערכת הטכנית בחברה

מערכת טכנולוגית טובה לא תעבוד בצורה מספקת אם האנשים שעובדים עליה לא ידעו איך להשתמש בה ולהיעזר בה. בסופו של דבר ארכיטקט התוכנה צריך לדעת איך להעביר את הידע התכנותי לשאר העובדים בחברה, לגרום לה להיות נוחה למשתמש והבין איך לעצב אותה בצורה שתתאים הכי טוב לחברה עצמה ולאו דווקא לכל חברה ולכל אפשרות.

 

הובלת צוות המתכנתים

כל ספינה צריכה קברניט. תפקידו של הארכיטקט הוא להוביל את המתכנתים, לחלק להם את משימות התכנות בצורה חכמה וטובה ולבנות צוות מקצועי שידע להגיב לסיטואציות ולעבוד כמקשה אחת. ארכיטקט טוב הוא גם מנהל טוב.

 

היכולת להגיד מה לא

לפעמים הנהלת החברה או כל גורם בחברה שלא מבין מספיק בתכנות, יכול לבקש פקודת תכנות או אפליקציה שלא תעזור בצורה המיטבית ביותר לחברה ותשמש בדיוק את מה שהיא אמורה לעשות. ארכיטקט ידע להבין את הצורך שעומד מאחורי הבקשה הזו ולהסביר למה היא דווקא צריכה לבוא לידי ביטוי בעזרת אפליקציה או אפשרות אחרת. לפעמים הכיוונון הקטן הזה יכול לגרום לשינוי מטורף בשיפור החברה

 

 יישום כלים מקצועיים ואיכותיים

לא כל מתכנת מכיר את כל הכלים שיש לעולם התכנות להציע. ארכיטקט תוכנה אמור להיות מתכנת-על שיש לו מספיק ניסיון והיכרות כדי שהוא יכול להביא את עולם התכנות בצורה הכי יעילה ואיכותית. בתור מתכנת אתה צריך ללמוד כל הזמן ולהתפתח ולכן אם תבחרו בארכיטקט כונה מקצועי מספיק, הוא ידע להעשיר וללמד את כל צוות התכנות את הידע שלו ולגרום למחלקה הזו להתפתח ולהתעצם.

לסיכום יש המון פונקציות שאותן ארכיטקט התוכנה ממלא בחברת הייטק ובכל חברה שרוצה להגדיל ולשפר את יכולות הטכנולוגיות שלהם. החברה שלנו מתחמה בבניית אסטרטגיה טכנולוגית ופיתוח כונה ברמה מקצועית ואיכותית. מוזמנים לפנות אליו כדי לבחור ארכיטקט תוכנה ומערכת תוכנה שתתאים לחברה שלכם ולצרכים שלכם, בהצלחה!

מתכנת

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים