מה כרוך בתרגום אתר?

אתר אינטרנט, תרגום
תוכן העיניינים

בעלי אתרים שמבינים עניין ורוצים להגדיל את קהל היעד שלהם, מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי אפשרות לתרגם את האתר שלהם. תרגום מסוג זה אינו עניין של מה בכך. שכן, הוא מצריך ידע רב בתחום האתרים והיכרות מעמיקה עם השפה המתורגמת. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל הפרטים שיגרמו לכם לדעת מה כרוך בתרגום אתרים, כדי שתוכלו לבצע את ההליך החיוני על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שגילינו שאנו מעוניינים לבצע תרגום לאתר שברשותנו. בהתחלה חשבנו שנוכל לבצע את ההליך באופן עצמאי, אבל ככל שהזמן עבר, הבנו שאין לנו את היכולת לבצע את ההליך המורכב הזה. לכן, פנינו אל חכמת ההמונים והעלינו פוסטים שונים בקבוצות פייסבוק בהם כתבנו כי אנו זקוקים למידע בנוגע לתרגום אתרים.

לשמחתנו, מעל ל – 30 גולשים הגיבו לפוסטים שלנו והסבירו לנו במדויק מה כרוך בתרגום אתרים. אנו רוצים להודות לכל מי שהגיבו וסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, המדריך עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות רחבה בקרב בעלי אתרים נוספים מלבדנו.

 

מה כרוך בתרגום אתרים? הדבר ה – 1

אם קראתם את הפסקה הקודמת, וודאי הבנתם כבר שתרגום אתרים מצריך מכם סיוע מצד חברה מוכרת ומומלצת בתחום. כזו שיש ברשותה מתרגמים מקצועיים שמכירים שפות שונות באופן מעמיק, למשל:

  • אנגלית
  • רוסית
  • ערבית
  • ספרדית ועוד

רבים מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדרך המליצו על תרגום אתרים מבית ליצ'י תרגומים. אנו מודים שטרם יצא לנו לבדוק פרטים אודות החברה, אך בחרנו להציג בפניכם את שמה בכל אופן, כדי שתוכלו לברר בעצמכם מידע נוסף אם תרצו.

 

מה כרוך בתרגום אתרים? הדבר ה – 2

הדבר השני שכרוך בתרגום אתרים הוא אתר בנוי. אם עדיין אין לכם אתר קיים עם תוכן, אתם לא תוכלו להתחיל בהליך. לכן, עליכם תחילה לבנות את האתר בשפה אחת ולאחר מכן, לפנות אל החברה הנבחרת שתסייע לכם בתרגום המקצועי.

 

טיפ חשוב לסיום

בזמן שקראנו את התגובות של הגולשים, גילינו שמרביתם ציינו בפנינו טיפ חשוב. לדברי רבים מהם – יש לבחור בחברה מומלצת ומוכרת בתחום תרגום האתרים. שכן, כמה מהם "נפלו" על חברה שהתגלתה כלא מקצועית. כזו שערכה להם את התרגום באמצעות מילון פשוט.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהתרגום שיתבצע באתר שלכם הוא מקצועי – עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת אודות חברה מומלצת ומוכרת. ניתן לערוך את הבירור באמצעות לשונית הביקורות של גוגל או בכל דרך אחרת שתאפשר לכם להגיע אל חוות דעת אמינות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הדברים שכרוכים בתרגום אתר. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם ולהיות בטוחים שתרגמתם נכון.

תִרגוּם

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי