מה כרוך בתהליך של בניית אתר תדמית?

בניית אתר תדמית
תוכן העיניינים

אתר תדמית, הוא בעצם כרטיס הביקור של העסק שלכם. כאשר אנחנו מעוניינים לקבל מידע על מוצר חדש, שירות טוב או בית עסק מומלץ, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לחפש אותו בגוגל. על מנת לעשות לכם חיים קלים, סקרנו בכתבה אחת 5 שלבים בדרך להקמת אתר תדמית מעולה.

שלב 1 | בחירת חברה להקמת אתרים

השלב הראשון והחשוב ביותר, בשלבי בניית אתר תדמית הוא בחירת הספק שבעצם יבנה לכם את האתר. חברה להקמת אתרים, תעזור לכם לבחור את הפלטפורמה הטובה ביותר בהתאם לצרכים שלכם. יש מגוון רחב של פלטפורמות, וורדפרס, וויקס ואפילו פיתוח אתר באופן עצמאי. לכל פלטפורמה ושפת תכנות את היתרונות שלה ואין פלטפורמה אחת שתתאים לכולם באופן גורף.

בחירת חברה להקמת אתרים

שלב 2 | האפיון

אפיון האתר הוא חלק משמעותי וחשוב בתהליך בניית אתרים. אפיון האתר, הוא השלב בו נחליט מה יהיה מיקומו של כל באנר, איפה יהיה ממוקם התפריט, איפה הלוגו וגם מה יהיה המסך שיפתח ללקוח בכל הקלקה. לדוגמא, הקלקה בתפריט על "אודות" יפתח את עמוד האודות, שיש לאפיין גם את הנראות שלו וכך לעבור על כל חלק באתר.

אפיון האתר צריך להתבצע בצורה מדוייקת, משום שלאחר אישור האפיון, מתחיל שלב הפיתוח, שהוא ארוך הרבה יותר ולתקן אותו עלול לגרור עלויות נוספות. חשוב להיעזר בחברה לבניית אתרים על מנת לאפיין את האתר בהתאם לחווית לקוחה טובה ונכונה.

 

שלב 3 |  העיצוב והקופי

החלק הכיפי והקליל, בעיקר למי שאוהב את תחום העיצוב ומשחקי השפה. בחלק הזה יבחר העיצוב המוביל לעמוד הבית ולעמודים הפנימיים. איך יראו הבאנרים, מה השפה העיצובית, מה הצבעוניות השולטת ועוד אלמנטים, שישפיעו בשורה התחתונה על חווית הלקוחה כולה.

לצד זאת, גם הטקסטים באתר סופר חשובים, הם מעבירים את מסרי המותג וחייבים להיות חדים וקוהרנטים. בנוסף, חשוב לשלב מיקרו קופי באתר בהתאם לקהל היעד, בכך לשפר את חויית הגולש ולגרום לו לבצע את הפעולות שנרצה.

 

שלב 4 | התממשקות

אחד השלבים היותר מורכבים, בעיקר כי לחבר שתי מערכות יחד דורש הבנה באינטגרציה. לדוגמא, חיבור גוגל אנליטיקס לאתר כדי להבין מי הגולשים באתר ומה הם עושים בכך לגלות נקודות כשל. אזה נכון בנוגע לכל ממשק אחר שתבחרו.

 

שלב 5 | QA

השלב האחרון והמשמעותי בכל התהליך. מה השורה התחתונה? זה השלב לבדוק את ביצועי האתר, את המהירות, את הרספונסיביות ואת הקישורים בין העמודים. חשוב לוודא שהכל עובד ואין שגיאות באתר (גם שגיאות כתיב גם ברמה העיצובית)

 

לסיכום

אין ספק שכמעט כל חברה צריכה אתר. בניית אתר תדמית הוא תהליך מורכב, אבל עם החברה הנכונה לבניית אתרים, אפשר לעשות זאת ביעילות ונוחות. בכתבה סקרנו 5 שלבים בדרך לבניית אתר תדמית מעולה שיוביל אתכם לתוצאות.

בניית אתר תדמית

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי