מה הן העתקות שרטוטים?

תכנון
תוכן העיניינים

אדריכלים, מהנדסים וחברות בניה לעיתים שומרים שרטוטים ישנים, חלקם אף שורטטו ביד, כמזכרת או כמידע נגיש לציבור. כיום ניתן להעתיק שרטוטים ישנים לקבצים דיגיטלים על מנת לשמר אותם לדורות הבאים ולחסוך במקום איחסון יקר. חברת קופיאין מבצעת העתקות שרטוטים באיכות ובאמינות לקבצים ברזולוציה גבוהה כדי שגם השרטוטים הישנים שלכם ימשיכו הלאה לדורות הבאים.

 

שרטוטים ישנים

כמעט בכל משרד אדריכלים, מהנדסים או חברות בנייה קיימים שרטוטים ישנים שנעשו ביד אמן של תוכניות בנייה, עיצוב מכונות, מפות, תצלומי אויר ועוד אשר נשמרים כבר שנים במרתף או המחסן. לחלקם יש ערך סנטימנטלי שלא יסולא בפז, וחלקם חשובים כדי לתת מידע לדורות הבאים כיצד תוכנן חלק עירוני מסויים על תשתיותיו והתוואי שלו למקרה שיצטרכו לתקן או לשפץ. מומלץ ורצוי להעתיק את השרטוטים הנדירים ויקרי הערך האלו לקובץ דיגיטלי ולהגן עליהם מפני נזקי הזמן. מידע נוסף על העתקות שרטוטים ניתן לקבל באתר https://copyin.co.il.

 

מדוע כדאי לסרוק שרטוטים לקבצים דיגיטליים?

קודם כל בשל הערך הנוסטלגי וההיסטורי שלהם. שרטוטים שנעשו ביד על ידי שרטטים אמנים לא ניתן פשוט להשליך לפח האשפה. הם מייצגים את העבר ואת המחשבה שמאחורי פיתוח מכונות, תשתיות ותכנון ערים שלמות ובהחלט כדאי לשמר זאת עבור הדורות הבאים.

דבר נוסף הוא שכל שיפוץ או שינוי בתשתיות שהונחו לפני עשורים רבים דרוש תכנון מקיף. אובדן השרטוטים או נזקי זמן שכילו את הנייר שעליהן שורטטו יכול לפגוע פגיעה משמעותית ועיכוב רב בתוכניות השיפוץ.

 

יתרונות הסריקה לקובץ דיגיטלי

הקבצים הדיגיטלים חוסכים מקום אחסון רב, ניתן להכין מהם כמה עותקים שתחפצו, להדפיס אותם מחדש ברזולוציה מצויינת. הקבצים הדיגיטלים לא נפגמים משיני הזמן כמו נייר וניתן לשמור אותם גם בענן. בדרך זו אתם שומרים על שרטוטים ישנים כדי שגם הדורות הבאים יוכלו לעיין בהם לצרכי למידה או לצרכי שיפוץ של בניינים ותשתיות שנבנו לפני עשורים רבים, ולחלקם יש גם ערך סנטימנטלי שנרצה לשמור מכל משמר.

 

מדוע דווקא בקופיאין?

בית הדפוס קופיאין מתמחה בסריקת שרטוטים ישנים במכונות סריקה מתקדמות. לאחר הסריקה תוכלו לקבל עותק דיגיטלי של השרטוט או להדפיס אותו מחדש בכל גודל שתבחרו באיכות וברזולוציה גבוהים במיוחד. האיכות, המחירים והשירות של קופיאין הופכים את המשימה לקלה ונוחה.

 

כיצד מתבצעת סריקת ( העתקת ) שרטוט?

בבית הדפוס קופיאין תוכלו למצוא מכונות הסורקות שרטוטים ברוחב של עד 120 ס"מ וללא הגבלת אורך. השרטוט המקורי מוכנס למכונה אשר מעתיקה כל פרט ופרט שלו באופן דיגיטלי בצבע או בשחור לבן לבחירתכם. לאחר מכן תוכלו לקבל העתק של השרטוט בקובץ PDF, JPG או PNG לבחירתכם.

 

לסיכום

חברת קופיאין מתמחה בסריקה מקצועית של שרטוטים ישנים לצורכי שמירה דיגיטלית או הדפסה חוזרת באיכות גבוהה במיוחד.

מכשיר דיגיטלי

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים