מהם הדברים שחשוב לעשות על מנת לקדם את עצמכם ברשתות החברתיות?

אפליקציות
תוכן העיניינים

העולם של היום מתנהל ברשת החברתית לא פחות מאשר במרחב הפיזי.

בין אם אתם אדם פרטי ובין אם אתם עסק, התארגנות או קבוצה – קידום ברשת החברתית יחשוף את קהל היעד שלכם אליכם ואף ישפר את תדמיתכם.

אם ככה, מה צריך לעשות כדי לקדם עצמנו ברשת החברתית?

 

למה שנרצה להתקדם ברשת החברתית?

"מי שלא שם לא קיים", מכירים?
כמו שתוכלו לראות באתר של לינק מדיה, לקידום ברשתות החברתיות יתרונות מרובים. תקשורת, חשיפה, מוניטין, המלצות או דיס-המלצות, חיבורים עסקיים או אישיים – בימינו, כולם מתחילים ברשת החברתית. בהתאם לזאת, כולנו רוצים לקדם את עצמנו ברשת ולשמור על מוניטין מצוינים גם בתחום הרשתות החברתיות

 

באיזה רשת נרצה להתקדם?

השאלה היא כמובן מי קהל היעד שלכם ומה אתם מנסים להשיג. מטרות שונות יותאמו לרשתות שונות, וכשם שקהל היעד של הפייסבוק איננו קהל היעד של הטיקטוק, כך גם התוכן שכדאי ומומלץ לפרסם באחד מהם הוא לא התוכן המותאם למשנהו.

 

מהו "מחזור פעילות"?

הרשתות החברתיות פועלות בצורה כזו ש"מחזור הפעילות" הוא הדבר החשוב ביותר בהן. כלומר, משתמשים עם עוקבים מרובים, תגובות, לייקים או שיתופים יהיו נפוצים יותר, על פני משתמשים שלהם "מחזור פעילות" דל יותר. אנחנו שואפים לכך שייחשפו אלינו כמה שיותר משתמשים אחרים, כמה שיותר מהר. מי שייחשף אלינו, יתרשם לטובה מהתדמית שנוצרה לנו ברשת, ובכך ימשיך לעקוב.

 

אז מה חשוב לעשות?

להגביר את מחזור הפעילות שלכם! עוד עוקבים, עוד לייקים, עוד תגובות, עוד שיתופים. הכל כדי שהדף שלכם "יעלה לתודעה" ויצבור תאוצה בקרב המשתמשים האחרים של הרשת החברתית. ניתן לעשות זאת באמצעות רכישת עוקבים או השקעה כלכלית במחזור פעילות.

 

איך לינק מדיה יכולים לעזור?

דרכינו תוכלו לרכוש באופן בטוח ואמין לחלוטין שירותים אשר יגבירו את מחזור הפעילות שלכם.

לקוחותינו ייהנו משירותים שיאפשרו לרכוש לייקים, עוקבים, צפיות וכו', לצד סיוע במיתוג, קידום וניהול הדפים. תהליך הרכישה הוא קצר ופשוט, והמחיר המשתלם "יחזיר את ההשקעה" דרך אספקת השירות באופן מהיר, אחראי ואמין.

 

באיזה רשתות חברתיות אנחנו פועלים?

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק, טוויטר, ספוטיפיי ועוד!

 

כמה זה יעלה לי?

תלוי כמובן, מה תרכשו.
המחיר המשוער עבור עוקב לאינסטגרם, לדוגמה, יהיה בתעריף של שקל עבור כל עוקב נוסף. חשוב לזכור שמדובר ב"עוקבים אמיתיים", ישראליים ואמינים, אשר מתחייבים לבצע את העוקב תוך 24 שעות ולא להסירו.
דוגמה נוספת היא רכישת לייקים: 100 לייקים יעלו כ- 30 שקלים, 500 לייקים יעלו כ- 150 שקלים, וכן הלאה. מדובר בהשקעה פחותה בהשוואה לתועלת שהיא מפיקה עבור הדף שלכם!

 

זכרו!

עוקבים וצפיות רבים יותר, פירושם מותג חזק יותק. הנוכחות שלכם ברשת היא חשובה, ומכרעת עבור ההצלחה שלכם.

אנחנו כאן לסייע!

רשתות

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים