אחסון אתרים – כל מה שאתם צריכים לדעת

מחשב
תוכן העיניינים

אם אתם מחפשים אחר חברת אחסון אתרים, אתם כנראה מבולבלים בין כלל האופציות שגוגל מגולל בפניכם.

אמנם הבחירה צריכה ליפול על חברה שמציעה לכם חבילת אחסון מהירה וזולה, אבל בפועל, יש עוד כמה מרכיבים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת חבילת האחסון והחברה.

הנה הדגשים שכדאי להכיר בנושא.

בין אם אתם צריכים אחסון אתרים עבור עסק בתחום כזה או אחר, אתם תרצו לדעת שחברת האחסון מהימנה ומייעדת לכם שרתים מהירים ויציבים. בפועל, יש לכם כמה שניות בודדות בכדי "להרשים" את הגולש ולתפוס את תשומת לבו. האתר לא סוחב, איטי בזמני טעינת דפיו אולי אפילו נתקע? כנראה שאתם צריכים להחליף חברת אחסון אתרי אינטרנט. הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כשמחפשים אחר חברת אחסון האתרים שלכם.

 

מה יכול להשתבש כאשר חבילת האחסון אינה מתאימה לאתר?

בשוק כל כך תחרותי (בכל תחום עיסוק כמעט), יש לכם זמן קצר בלבד כדי "ללכוד" את הלקוח הפוטנציאלי שלכם. השניות הראשונות בהן הגולש מבקר באתר שלכם, הן קריטיות. ובכדי להנות מטראפיק (תנועת גולשים) שבאמת נשאר באתר ואולי אפילו מבצע רכישה, האתר חייב לפעול באופן אידיאלי.

וכשאנחנו אומרים "אידיאלי", אנחנו מתכוונים לכך שלא יכול להיות מצב בו האתר נתקע בזמן שהוא נטען. כמו כן, לא ייתכנו מצבים של קריסות האתר בעקבות עומס על שרתי האחסון. בכדי להימנע מכל הנ"ל, יש באפשרותכם לבחור בחברות אחסון המציעות שרתי ענן פרטיים, מה שגם נקרא שרתי VPS. בואו נבין במה מדובר.

 

אחסון אתרים בענן שרתי VPS

אם אתם מעוניינים לאחסן את האתר שלכם בשרתי ענן, לטעמנו אתם פועלים נכון. יש לכם למשל חברות כמו easycloud אשר מציעות חבילות אחסון בשרתי VPS. שרת VPS הוא שרת פרטי בענן, שלמעשה מאפשר לכם להנות מבלעדיות מוחלטת על המשאבים של תפעול האתר, קרי השרת.

מאחר שאתם מקבלים את הבלעדיות של אחסון האתר בשרת, אתם מצמצמים משמעותית את הסיכויים שהאתר יקרוס בעתיד. מעבר לכך, זמני טעינת הדפים באתר יתקצרו משמעותית אם תאחסנו אותו בשרת פרטי בענן.

 

שליטה מלאה באפשרויות ניהול האתר ושימוש בתוכנות

ישנם שרתים מסוגים שונים, כאשר בחלקם תוכלו להנות מתפעול וממשק ניהול נוחים במיוחד. אחסון אתרים בענן מאפשר לכם להנות מהניהול של האתר מכל מקום בעולם ובכל עת. יחד עם זאת, אתם תוכלו להוריד אילו תוכנות שרק תחפצו, שבעזרתן תוכלו ליצור את סביבת ניהול האתר האופטימלית עבורכם.

לנוחיותכם, ישנן גם חברות ישראליות בשוק אשר מאפשרות לכם להנות ממדריכים פשוטים ללימוד תפעול ממש הניהול של האתר. המדריכים האלו בדרך כלל מלווים בתמונות ובסרטוני וידאו, ככה שהם לחלוטין נגישים ואפשרי ללמוד מהם לא מעט. בין אם אתם צריכים חבילת אחסון לאתר כזה או אחר, תשקלו לחיוב את האופציה של שרתי VPS.

עוד מידע תמצאו באתר Fialkov Digital.

 

כוננים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
לעצב את הלוגו
אחסון אתרים
באיזה שלב בבניית האתר נעצב את הלוגו?

אתר אינטרנט איכותי, ולוגו מושך ומעוצב היטב, הם שניים מהיסודות החשובים ביותר לכל עסק. נראה שאין צורך להסביר את רמת החשיבות שלהם מבחינה עסקית, שיווקית,

אירוח וורדפרס
אחסון אתרים
מהי חברת אחסון אתרים

הקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט היא מלאכה מורכבת, ולמרות שהיום רבים עושים אותה, חשוב להבין שכדי שהאתר שלכם יעבוד בצורה ניאותה, לא מספיק רק לתחזק

מאגרי מידע
אחסון אתרים
איפה הכי כדאי לאחסן את האתר

אחסון אתרים נועד בכוונה להנגיש לבעל האתר המסוים, דרך מקוונת להגיע לאתר שלו, ללא סיבוך מיותר. אחסון האתר מקנה לרוכש אותו, מדיה שהוא יוכל להעלות,