באיזה שלב בבניית האתר נעצב את הלוגו?

לעצב את הלוגו
תוכן העיניינים

אתר אינטרנט איכותי, ולוגו מושך ומעוצב היטב, הם שניים מהיסודות החשובים ביותר לכל עסק. נראה שאין צורך להסביר את רמת החשיבות שלהם מבחינה עסקית, שיווקית, ומבחינת המיתוג העסקי לאף אחד. לפעמים אנו רוצים לרענן את העסק שלנו, או לקחת אותו צעד אחד קדימה, ומחליטים לחדש את אתר האינטרנט ולעצב לוגו מחודש.

אז מה צריך להיות סדר הפעולות, האם אחת מהן צריכה להיות קודמת לשנייה, או שהן לא צריכות להיות תלויות אחת בשנייה? אם גם אתם ניצבים בפני הדילמה הזו, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר בנושא, שיסייע לכם להתנהל בצורה יעילה וחכמה.

 

החשיבות של אתר אינטרנט לעסק

את זה באמת נראה שאין צורך להסביר. בני האדם מבלים כיום את רוב שעות הערות שלהם בשיטוט במרחבי האינטרנט. אם זה בגלישה אין סופית ברשתות החברתיות השונות, ואם זה באתרי חדשות או באתרים אחרים. אנחנו צורכים את כל המידע שלנו דרך האינטרנט, וקונים הרבה מאוד דברים, החל ממכשירים סלולריים וכלה בעגבניות ומלפפונים דרך רשת האינטרנט.

אז אם אתם מוכרים מוצר או שירות מסוים, סביר להניח שרוב האנשים יגיעו אליכם דרך הרשת, ולכן חשוב שתחזיקו אתר.

אתר אינטרנט

החשיבות של לוגו לעסק

לוגו ייחודי הוא אחד הדברים הכי בסיסיים בבניית המיתוג לעסק. לוגו הוא בעצם הדבר הראשוני שאנשים רואים בקשר לעסק שלכם, ומטרתו היא למשוך אותם ולגרום להם להתעניין בעסק ובמוצר או בשירות שהוא מוכר. הלוגו הוא תעודת הזהות שמייחדת את העסק שלכם משאר המתחרים. זהו בעצם חלון הצצה וחלון ראווה ראשוני שאליו נחשפים האנשים.

 

מתי נעצב את הלוגו בזמן בניית אתר?

אם אתם נמצאים לקראת תהליך של עיצוב לוגו ובניית אתר אינטרנט לעסק שלכם, חשוב מאוד שתדעו שהשלב הראשון צריך להיות עיצוב לוגו. את אתר האינטרנט בונים ומעצבים בהתאם ללוגו של העסק, ולפיו קובעים מה תהיה השפה העיצובית של האתר. מה יהיו הצבעים השולטים, אילו דברים צריך להדגיש, ועוד. מסיבה זו חשוב מאוד להגיע לבניית האתר כאשר יש לכם ביד לוגו סופי שאתם אוהבים.

 

איך מעצבים לוגו מוצלח?

לוגו מוצלח צריך להכיל בתוך סמל קטן הרבה מאוד תוכן ומשמעות, ואין ספק שמדובר על משימה לא פשוטה. כדי להצליח בה אנו ממליצים לכם קודם כל להגדיר היטב את המוצר או השירות שלכם, ואת האני מאמין העסקי שלכם. בשלב הבא צאו לסיעור מוחות ותתייעצו עם חברים, בני משפחה, שותפים, או עובדים בעסק. כל אלו יוכלו לזרוק לכם רעיונות וטיפים, ואין ספק שבסופו של דבר תוכלו להגיע לטיוטה ראשונית שממנה כבר יהיה קל יותר להתקדם.

 

סיכום

אתר אינטרנט מושקע, ולוגו מעוצב היטב, הם שני עמודים חשובים מאוד בכל עסק. חשוב להבין שלבניית האתר אנו צריכים להגיע עם לוגו סופי.

לעצב את הלוגו

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
אחסון אתרים
אחסון אתרים
מהו אחסון אתרים ולמה זה חשוב?

אם יש לכם אתר לעסק, לחברה או סתם אתר ברשת שאליו אתם מנסים למשוך גולשים, שירות של אחסון אתרים הוא דבר שאתם חייבים להכיר. לא

אירוח וורדפרס
אחסון אתרים
מהי חברת אחסון אתרים

הקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט היא מלאכה מורכבת, ולמרות שהיום רבים עושים אותה, חשוב להבין שכדי שהאתר שלכם יעבוד בצורה ניאותה, לא מספיק רק לתחזק

מאגרי מידע
אחסון אתרים
איפה הכי כדאי לאחסן את האתר

אחסון אתרים נועד בכוונה להנגיש לבעל האתר המסוים, דרך מקוונת להגיע לאתר שלו, ללא סיבוך מיותר. אחסון האתר מקנה לרוכש אותו, מדיה שהוא יוכל להעלות,

מחשב
אחסון אתרים
אחסון אתרים – כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם מחפשים אחר חברת אחסון אתרים, אתם כנראה מבולבלים בין כלל האופציות שגוגל מגולל בפניכם. אמנם הבחירה צריכה ליפול על חברה שמציעה לכם חבילת