לקראת החורף: מעילים מומלצים לגברים

לבוש חורפי
תוכן העיניינים

החורף מתקרב וזה הזמן להתחיל לבדוק פרטים על מעילים מומלצים לגברים. המדריך הנוכחי יצא לבדוק באופן מעמיק איזה מעילים מומלצים לחורף הקרוב מכל הבחינות. החל מהעיצוב ועד לנוחות. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות איזה מעיל ילווה אתכם בחורף הקרוב וזה שאחריו.

 

תכירו תחילה את הגורמים שסייעו לנו לבחור את המעילים המומלצים

רגע לפני שנציג בפניכם את המעילים המומלצים ביותר לחורף, עליכם לדעת כי הפעם לא בחרנו אותם לבדנו. אם קראתם בעבר את המדריכים הקודמים (אלו שהעלינו בחודשי הקיץ והאביב) אתם וודאי יודעים שביצענו את הסקירה לאחר שביקרנו בחנויות בגדים. הפעם, פנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא – גברים שכבר הספיקו לרכוש מעיל לחורף. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק ושאלנו: גברים יקרים – איזה מעיל רכשתם לחורף? והאם אתם ממליצים עליו? קראנו בעיון רב את 1,300 התגובות שנכתבו וגילינו שיש 3 מעלים מומלצים במיוחד. רשמנו לעצמנו את המעילים המדוברים והם יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

מעיל מספר 1 – מעיל טיולים

הקטגוריה של המעיל הנוכחי אמנם נקראת "מעיל טיולים" אבל היא מתאימה לכל אחד, גם מי שלא מתכנן לטייל בחורף הקרוב. המעיל האיכותי ביותר שמצאנו בקטגוריה זו הוא מעיל קולומביה לגברים. מרבית הגברים שהגיבו על הפוסט שלנו אמרו שהם בחרו במעיל קולומביה בגלל הסיבות הבאות:

  • איכותי ומחזיק מעמד לאורך זמן רב
  • לא מתבלה לאחר כביסות
  • מחמם

 

מעיל מספר 2 – מעיל פוך

המעיל שהגיע אל המקום ה – 2 והמכובד הוא מעיל פוך. מדובר במעיל שמתאים למי שמתגורר באזורים קרים מאוד כמו הרי ירושלים, הצפון והדרום. אם אתם מחפשים מעילי פוך, כדאי שתדעו שבירור קצר בגוגל יאפשר לכם לגלות עולם שלם של מעילים לגברים מותגים שיחממו אתכם בחורף הקרוב.

 

מעיל מספר 3 – מעיל נגד גשם

המעיל שהגיע אל המקום ה – 3 והמכובד לא פחות הוא מעיל נגד גשם. מדובר במעיל שכל גבר צריך שיהיה לו בארון. שכן, אנחנו הגברים ידועים כמי שיוצאים מהבית ללא מטריה בכל מצב. גם אם יגידו לנו שיורד גשם זלעפות בחוץ, אנחנו כנראה נוותר על התענוג להתסובב עם מטריה בכל מקום. זו כנראה הסיבה שרבים בחרו במעיל נגד גשם. היו מי שאמרו שהוא מתקפל בקלות לתוך התיק, כך שנוח להתנייד אתו ממקום למקום. אם לא די בכך, הוא גם מאפשר להגיע ממקום אחד לאחר מבלי להתרטב כלל. אנחנו מוכרחים להודות שיצאנו לקנות לעצמנו מעיל אחד מיד לאחר שסיימנו לכתוב את הפסקה הזו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת אילו מעילים אתם צריכים שיהיו לכם בארון לקראת החורף הקרוב. כעת, כשיש בידיכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את המעיל המתאים ביותר ולשמור על עצמכם בריאים ויבשים בחורף הזה.

מעילים

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים