למורים שלנו מגיע את הטוב ביותר: 3 סדנאות מומלצות למורים

סדנאות למורים
תוכן העיניינים

הלחץ הכבד שאיתו המורים מתמודדים דורש מכם בתור מנהלים לאפשר להם לפרוק מתחים מידי פעם. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לקחת אותם לסדנה מחוץ לכותלי בית הספר, כזו שתאפשר להם לחוות יחד חוויה שמוציאה אותם מהשגרה הקשה של היומיום. לפניכם סקירה על מספר סדנאות שיכולות לעזור לכם לאפשר למורים שלכם לקבל מעט שבירת שגרה. 

 

סדנאות לעובדים

בשנים האחרונות לא מעט מעסיקים מגלים את החשיבות הרבה שיש לסדנאות עבור העובדים שלהם. בין אם מדובר על סדנאות בישול, יצירה, ספורט או כל סדנה אחת, לסדנאות הללו יכולה להיות השפעה חיובית מאוד על הדינמיקה בין העובדים שלכם. הסדנה עוזרת לנו לצאת מכותלי העבודה, לשכוח את טרדות היומיום ולהתחבר אחד לשני בסביבה מעט שונה.

את הסדנה חשוב לבחור בהתאם להיכרות שלכם עם אוכלוסיית העובדים, כדי לוודא שאכן תצליחו לקבל מהסדנה את מה שאתם בתור מעסיקים מעוניינים לקבל. לפניכם סקירה קצרה על 3 סדנאות שיכולות להתאים בתור סדנאות למורים, ומאפשרות לכם לספק למורים שלכם בילוי נהדר.

 

סדנאות בישול

סדנת בישול עוזרת לנו להיפגש סביב אחד הדברים האהובים ביותר – האוכל. במהלך הסדנה נתמודד עם משימות בישול שונות בתור צוות, ונוכל לאפשר למורים בבית הספר להפגין כישורים שונים, כאלו שלא בהכרח באים לידי ביטוי במהלך העבודה הרגילה שלהם בתור מורים.

 

הסדנה מאפשרת לכם לשבור את השגרה סביב אהבה משותפת, ועוזרת לכם לחשוף צדדים שונים אצל המורים שלכם. בנוסף, עבודת הצוות מאפשרת לנו להשיג גיבוש טוב יותר של צוות המורים בעזרת המשימות השונות שיוטלו עליהם במהלך הסדנה.

 

סדנת כושר

כושר הוא דבר חשוב, במיוחד עבור מורים שרוב העבודה שלהם נעשית בכיתה או בחללים סגורים אחרים. סדנת כושר היא לא בהכרח משהו שצריך לאהוב ספורט כדי להנות ממנו, והיא מאפשרת לכם להוציא את המורים שלכם למרחבים אחרים ולראות כיצד הם מתפקדים בהם.

דווקא עבור מורים שעובדים בצורה לחוצה מאוד, הכושר יכול להיות מה שנותן לנו מידי פעם הזדמנות לצאת מקשיי היומיום ולהקדיש קצת זמן לטובת עצמנו.

 

סדנת ODT

ODT היא סדנה ייחודית שבה צוות המורים שלכם יתמודד עם משימות שונות שבוחנות עבודת צוות, קבלת אחריות, ניהול משימות ועוד. הסדנה מתאימה לכל צוות והיא נערכת בדרך כלל במקום פתוח, מה שמאפשר לה להיות שבירת שגרה מסוימת, וגם כזו שמגבשת את המורים.

 

לסיכום

העבודה בתור אנשי חינוך היא עבודה מאתגרת, ולא מעט מורים מרגישים קושי רב במהלך היומיום השוחק. סדנאות שונות יכולות לעזור למורים שלכם להפיג מעט את הלחץ ולהתחבר אחד לשני בסביבה משוחררת יותר. כאן קיבלתם סקירה על מספר סדנאות שאליהן אתם יכולים לקחת את המורים שלכם. הסדנאות הללו מתאימות לכל מורה, ואת ההשפעה שלהן תוכלו לראות במהירות.

סדנאות למורים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי