למה הכי טוב למצוא לידים בלינקדאין

מסך
תוכן העיניינים

ישנם המון יתרונות לפרסום ושיווק בעולם העסקי הדיגיטלי ולינקדאין היא אחת הפלטפורמות המובילות בתחום. אם אתם אנשי עסקים או אנשים המחפשים ליצור קשר עם בעלי עסקים וחברות לינקנדאין תהיה הרשת החברתית המתאימה עבורכם. במאמר זה נבין למה בעצם היא נחשבת לאחת הרשתות החברתיות המוצלחות בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי ומדוע הכי טוב עבורכם יהיה ליצור לידים בלינדקאין?

 

טרגוט לקוח:

לינקדאין מאפשרת לטרגרט באופן עסקי בצורה מדויקת מאוד את הלקוחות הפוטנציאלים שאתם מחפשים ורוצים להגיע אליהם כך תוכלו בעצם להגיע אל אנשים המתעסקים בתחומים שונים ומגוונים. כך שכל מי שמעוניין בתהליך של פרסום בלינקדאין על מנת לשווק את השירותים או המוצרים שלו באופן של B2B (business to business) יוכל לבחור מה הוא מחפש על פי סוג חברה, גודל חברה, סוג תפקיד, וותק, תואר אקדמאי ועוד.

 

פוטנציאל פרסומי:

בלינקדאין אתם יכולים לפגוש את אותם אנשים מהעולם העסקי שאתם מתעניינים בו גולשים מה שאומר שהם כבר מכוונים מטרה מקצועית ועסקית מה שיכול להוביל לתוצאה טובה עבורכם. ישנם מחקרים המראים כי אחוז ההמרות בפרסום בלינקדאין הוא גבוה מאוד ועומד על כ- 60%!.

 

נטוורקינג מגוון:

לינקדאין מייחדת את עצמה מרשתות חברתיות אחרות כך שניתן למצוא בה כמות גדולה מאוד של אנשים רציניים מכל תחום שהוא כמעט. רובם נמצאים שם במטרה ליצור נטוורקינג כך שכל שנותר הוא רק ליצור איתם קשר. אנשי עסקים מבינים את הצורך ביצירת שיתופי פעולה עם עסקים וחברות שונות והגדל ההיכרות של העסק שלך עם אנשים בתפקידים שונים ובתחומים שונים בדגש על התחום הרלוונטי לכם. בסופו של יום לינדקאין באה לקשר בין אנשים בעלי מקצוע שונים ותחומים שונים.

 

ריטרגטינג ושימוש בפיקסל:

בדומה לפרסום הנעשה בפייסבוק כאשר אתם מפרסמים דרך לינקדאין יש לכם האפשרות להשתמש בinsight tag-  שהוא בעצם פיקסל ייעודי. חלק מהמודעות שאתם יוצרים ניתן להפנות אל אתרים חיצוניים ולשתול בו קוד המנטר את הגולשים שמגיעים אליו דרך אותו הפרסום וכך מאפשר לכם לשווק להם את הפרסום מחדש בעתיד. אותו קוד יוכל לעזור לכם לאסוף מידע חשוב על קהל היעד שלכם ולבדוק את מצב ההמרות של הפרסום שלכם.

 

פרסום עוקב:

אותן מודעות ממומנות שאתם יוצרים במערכת הפרסום של לינקדאין יופיעו בדף הבית של אותם גולשים שאתם מטרגטים כקהל יעד בקמפיין הפרסום שלכם. מה שאומר שאותן מודעות יופיעו בין הפוסטים האורגניים של המשתמשים שאחריהם הם עוקבים. כמובן שאותן מודעות הן שיווקיות אך עובדה שאת חלק מהפרסום הן מקבלות באופן הזה מקדמת אותן להיות איכותיות יותר. בנוסף ישנה אופציה הנקראת InMail המאפשרת לשלוח הודעות הישר לתיבת הדואר של האנשים בקהל העוקבים.

לסיכום: ליצירת איכותיים העזרו בחברה מקצועית כדוגמת LinkIt אשר תעזור לכם לייעל את הפרסום של העסק שלכם ברשת לינקדאין.

שורת חיפוש

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים