האם כדאי להשקיע בצפיות ועוקבים לאינסטגרם

ציור
תוכן העיניינים

רבות נאמר וסופר על האינסטגרם, האפליקציה האמריקאית, שמטרתה לשתף תמונות, סרטונים ורגעים קטנים מתוך החיים.

בשנים האחרונות, אפליקציית האינסטגרם הפכה לכלי עסקי לכל דבר ועניין.

לא רק שהיא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, היא גם מהווה פלטפורמה איכותית לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים שרוצים להרחיב את הקהל והמכירות שלהם.

עוקבים  

מרגע שהאינסטגרם הפך למדד פופולאריות, התחרות בין אושיות רשת ובין עסקים כאלה ואחרים הפכה לגדולה יותר ויותר. ככל שיש לך יותר עוקבים, כך תתפס כמוצלח יותר. בימינו, אין ספק שמספר עוקבים הוא מרכיב חשוב בלפתות משתמשים חדשים, שנתקלים בפרופיל שלכם, להישאר ולהפוך לעוקבים בעצמם.

עקב כך, החשיבות של כמות העוקבים בעמוד שלכם, בין אם הוא עסקי או לא, גבוהה מאוד. אפשר למצוא קשר ישיר בין כמות עוקבים לאיכות העמוד ורווחיותו. לכן, התשובה הראשונית היא כן. כדאי מאוד להשקיע בעוקבים באינסטגרם שלכם.

הנה מגיע האבל…

ראשית, חשוב להדגיש את הברור מאליו. עוקב שנרכש הוא לא כמו עוקב אמיתי שבחר מרצונו האישי לעקוב אחר העמוד שלכם. האפקט של עוקב אמיתי והטראפיק שהוא גורם לו שונה בתכלית מאפקט של עוקבים שאינם אורגנים.

רכישת עוקבים תעזור לכם בהגדלת כמו העוקבים שלך ובכך היא תפתור לכם חלק מהאתגרים שלכם בתור עמוד עסקי, אולם כדי להגיע לתפוצה רחבה של אנשים צריך מעורבות גדולה בפוסטים שלכם, לייקים, תגובות וצפיות… את כל אלו עוקבים שנרכשו לא יוכלו להעניק לכם, ועליכם לקחת את זה בחשבון ולהשקיע בכל הגזרות במקביל.

בכל זאת?

לא כל רכישת עוקבים היא מהימנה ובטוחה. כאשר אתם מחליטים לרכוש עוקבים הקפידו לברר מי הוא הספק שלכם. קניית עוקבים באינסטגרם על ידי חשבונות אמיתיים במחירים אטרקטיביים יכולה לסייע לכם רבות בפופולאריות והתפוצה של העמוד שלכם, לכן, ערכו סקר שוק וקראו את הביקורות על המקום שממנו אתם קונים.

מה לגבי צפיות?

מספר הצפיות הינו נתון שמופיע כאשר תעלו וידאו לעמוד האינסטגרם שלכם. ככל שיש יותר צפיות, המשמעות היא שיש יותר חשיפה וכמות צפיות, בדיוק כמו כמות עוקבים, מעידות על מדד הפופולאריות של עמוד האינסטגרם שלכם. חשבונות אינסטגרם מוצלחים, יוגדרו ככאלו אם יש להם המון צפיות בסרטונים שהם מעלים. גם אם התוכן שלהם פחות טוב, אנשים נוהגים להימשך לסרטונים ועמודים פופולאריים.

רכישה של צפיות

השקעה בכמות הצפיות שלכם, תהפוך את העמוד שלכם לפופולארי יותר. ככל שיהיו יותר סרטונים עם יותר צפיות, העמוד ייראה כעמוד פעיל ומוצלח – דבר שמושך עוד ועוד עוקבים.אולם גם כאן חשוב לציין שרכישה של צפיות תעזור לכם לטפל ב"רושם הראשוני" של העמוד. לאורך זמן, תצטרכו להשקיע בתוכן ובעוקבים אמיתיים, משום שאלו גורמים לתפוצה רחבה ואמיתית יותר של העסק שלכם.

 

רשת חברתית

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
אפליקציה
אינסטגרם
3 סיבות לקנות לייקים באינסטגרם

אינסטגרם היא הרשת החברתית המשפיעה ביותר בישראל, ובתור בעלי עסקים אתם חייבים להיות שם. אחד הדברים החשובים בדף עסקי הוא כמות רבה של עוקבים ולייקים