5 דברים שיקלו לכם על הטיסה

5 דברים שיקלו לכם על הטיסה
תוכן העיניינים

טיסה לחו"ל היא חוויה מהנה מאחר ואתם מגיעים אל יעד אחר ושונה אותו אתם יכולים לחקור. עם זאת, אחד החלקים הפחות מהנים בחופשה בחו"ל הוא הטיסה עצמה, התורים האינסופיים בשדה תעופה וכל מה שנלווה לכך. טיסה יכולה להיות חוויה מלחיצה ומעייפת, אך אנחנו פה בשביל לספר לכם שיש כמה דרכים להקל על הטיסה ולהפוך אותה לחוויה מוצלחת יותר. ריכזנו לכם חמישה דברים ממש כאן לפניכם.

 

לארוז חכם

הצעד הראשון לטיסה קלה ופשוטה יותר הוא לארוז מזוודה בצורה חכמה. ארזו רק את מה שאתם צריכים והשאירו פריטים מיותרים וכבדים בבית. אם תהיה לכם מזוודת טרולי קלה וקטנה זה יקל על המעבר בשדה התעופה, ולא תצטרכו לדאוג לצ'ק אין של תיק כבד, תשלום על משקל עודף וכל דבר אחר.

בנוסף, ארזו בתיק שעולה איתכם על המטוס דברים בסיסיים שייקלו על חווית הטיסה עצמה, בין אם היא כמה שעות בודדות או יותר מכך. דברים כמו אוזניות, כרית צוואר ונשנושים יהפכו את הטיסה לנוחה ומהנה יותר.

5 דברים שיקלו לכם על הטיסה

חנייה בנתב"ג

אם אתם מגיעים עם רכב לטיסה שלכם, אתם בטח יכולים לדעת כמה מעיק  וגוזל זמן זה יכול להיות לחפש חניה, לחנות, לחזור לכניסה אל השדה תעופה וכו'. כדי לחסוך את כל הדבר הזה, למזלכם קיימים שירותי חניה בנתבג מיוחדים.

נציג של החברה יחכה לכם בכניסה לשדה תעופה, יאסוף את הרכב ויחנה אותו. כך לא תצטרכו להגיע שעות רבות לפני הטיסה מחשש לסידורי הרכב שלכם. דבר זה יחסוך לכם גם בנחיתה חזרה- הנציג יידע מתי אתם נוחתים ויביא את הרכב ישר אליכם, וכך תוכלו לחזור הביתה ולשגרה במהרה.

 

צ'ק אין אונליין

צ'ק אין מקוון לפני הטיסה שלכם יכול לחסוך לכם זמן רב ותורים בשדה התעופה. אתם יכולים להדפיס את כרטיס העלייה למטוס מבעוד מועד או לשלוח אותו למכשיר הנייד שלכם ויתנו לכם לעבור מהר יותר. תוכלו אפילו לבחור את המושב שלכם לפני הזמן. דבר זה יחסוך לכם המתנה בתורים ארוכים וייתן לכם יותר זמן להירגע לפני הטיסה.

5 דברים שיקלו לכם על הטיסה

בגדים נוחים

אנחנו לא תמיד חושבים על מה ללבוש לטיסה, אבל מומלץ מאוד לתכנן זאת מראש. לבשו בגדים נוחים, כגון טרנינגים, חולצות רחבות ועוד. גם נעליים נוחות הן חשובות מאחר ובתורים השונים תצטרכו לעמוד זמן רב על הרגליים. הבגדים הנוחים יאפשרו לכם להרגיש טוב על המטוס ולהתרווח בכיסא שלכם. מומלץ להביא גם מסיכת עיניים אם אתם רוצים לישון בטיסה ארוכה- דבר זה יעזור לכם מאוד.

 

תכנון מוקדם

תכנון מוקדם של כל הפרטים השונים של הטיסה יקל עליכם בשדה תעופה ובטיסה עצמה. אם זה תכנון מראש של דרכי הגעה מהשדה למלון או שירותי השכרת רכב- דבר זה יקל עליכם ויוריד מהלחץ של הטיסה.

5 דברים שיקלו לכם על הטיסה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי