כמה עולה להתקין סורגים שקופים?

חלון בר
תוכן העיניינים

הפתגם המפורסם קובע שביתי הוא מבצרי. ואכן מהו המקום המוגן ביותר עבורכם, השקט והרגוע? כמובן הבית שלכם. אנחנו רוצים להרגיש בבית שלנו בטוחים ומוגנים. לדעת שאיש לא יוכל לחדור את המרחב הפרטי שלנו ללא אישור שלנו.

לכן סורגים לבית הם פתרון מקובל על רבים ונמצא בשימוש בכל מקום כמעט, אבל הסורגים לעיתים כשמם כך הם, הם סוגרים עלינו, המראה של רשת הברזל החוסמת את החלון יכולה להעיב על תחושת החופש והשקט שאנו מחפשים. בדיוק למען המטרה הזאת פותחו הסורגים השקופים, אז מה הם וכמה הם עולים?

סורגים שקופים כשמם כן הם, אלו סורגים שמונעים כניסה, מעבר או נפילה, אלא שהם בצבע שקוף ובעצם כך לא חוסמים את הנוף ומאפשרים זרימה של אור טבעי והשארת המבנה האסתטי מבלי לפגוע בעיצוב. הסורגים הללו משמשים כאמצעי מיגון מצוינים לבתי קרקע, בתי מגורים ומשרדים בקומות נמוכות או לעסקים שונים הם מעניקים הרגשה שאין גבול לבטחון שלכם – protection בעיקר על רקע העובדה שהחומר ממנו עשויים הסורגים הוא חומר חזק ועמיד. לסורגים השקופים יש מספר יתרונות מובהקים שמהווים משקל בהחלטה לבחור בהם, הנה כמה מהיתרונות הבולטים שבהם.

  • הסורגים השקופים הם חזקים במיוחד ובעל רמת בטיחות גבוהה כך שהנושא הזה מקבל מענה מושלם.
  • שילוב עם החוץ, בשל כניסת האור והמראה הנשקף מבעד לסורגים. כך מתקבלת גם איכות עיצובית וגם חיסכון בשימוש תאורה.
  • הסורגים השקופים הם קלים להתקנה ותחזוקה ולא נדרש עבורם הכנה מיוחדת.

מכאן עולה השאלה המתבקשת, סורגים שקופים מחיר? הסורגים השקופים כמו כל אלמנט בחיים עולים כסף. באופן כללי סורגים שקופים הם יקרים יותר מסורגים רגילים מהסיבה שהיתרונות שלהם רבים מצד אחד ומצד שני הם עדיין לא נפוצים בארץ מה שמעלה את מחירם.

העובדה שהסורג השקוף הוא מוצר יוקרתי ויחסית נדיר, מעלה באופן טבעי את מחירו, אולם הכניסה של ספקים שונים לתחום ויצירת תחרות, המחירים משתנים בהתאם. חשוב מאד להקפיד לשים לב לכמה פרטים שישפיעו על איכות המחיר ובעיקר על איכות המוצר.

  • איכות החומר ממנו עשויים הסורגים, אסור לשכוח שהסורג יהיה חשוף לפגעי מזג האוויר ולכן חשב שהסורגים יהיה ציפוי מתאים.
  • ליטוש הסורגים הוא בעל משמעות לטובת המגע עם הסורג.
  • בחירת איש מקצוע אמין  והגון

המחיר בסופו של דבר יקבע על פי הפרמטרים שהוזכרו כאן במאמר ופרמטרים נוספים שמשתנים ממקום למקום, לכן קשה להצביע על מחיר אחיד. מחיר סורג שקוף לחלון יגיע למחיר שינוע סביב 1500 ₪ והוא יקר יותר בכשלושים אחוזים מסורג רגיל.

הסורגים השקופים כמו דברים אחרים בחיים עונים להגדרה שעל איכות משלמים. לסורג השקוף יש מגוון רחב של יתרונות ברורים והם יכולים לשפר את איכות החיים שלכם, אל תתפשרו על פחות מהכי טוב עבורכם.

חלון בר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי