כל מה שצריך לדעת על אוכל רפואי לכלבים

אוכל רפואי לכלבים
תוכן העיניינים

בעוד שהשם עשוי מעט לבלבל ולהוביל אנשים לחשוב שמדובר במשהו תרופתי, מזון רפואי לכלבים פותח במיוחד כדי לעזור לכלבים עם בעיות בריאות כרוניות. מה זה אומר, לאילו כלבים מומלץ לתת אוכל רפואי ומה האוכל כולל? הנה המדריך המזורז למערכת עיכול בריאה אצל הכלב. 

כאשר מדובר על מזון רפואי לכלב, למעשה מתכוונים לכך, שהמזון מהסוג הזה מכיל מרכיבים שנועדו לתמוך בצרכים הספציפיים של גזע או קבוצת גיל מסוימת. כמו כן, אוכל רפואי לכלב אף יכול להציע יתרונות תזונתיים מיוחדים לכלבים המתמודדים עם:

  • אלרגיות
  • בעיות עיכול
  • מחלות עור
  • כאבי פרקים
  • בעיות משקל
  • גרדת בעור

 

חובה לרכוש מזון רפואי אצל הווטרינר?

בין אם רוכשים מזון דרך חנות חיות בפתח תקווה או בכל עיר אחרת בארץ, חשוב לקחת בחשבון שניתן לרכוש מזון מסוג זה גם במרפאות וטרינריות. אין מקום אחד טוב יותר מהשני לרכוש בו את המזון, שכן גם במרפאה וגם בחנויות החיות ימכרו לכם את אותם המותגים.

בפועל, במרפאות וטרינריות בד"כ יהיה ניתן למצוא מותג אחד ספציפי שאיתו עובד הווטרינר. זאת, בהפוך מחנויות החיות אשר יציעו מגוון רחב יותר של מותגים המיוצרים במדינות שונות. ברוב המקרים אנשים יבחרו לרכוש אוכל רפואי לכלבים בחנויות חיות, אבל אין הכרח לכך.

אוכל רפואי לכלבים

מה כולל בתוכו מזון רפואי עבור כלבים?

מזון רפואי לכלבים יכול להיות מותאם לצרכים הספציפיים של כל גזע או קבוצת גיל, אך חלק מהמזונות אמורים לסייע בבעיות בריאותיות ספציפיות יותר. בדרך כלל, מזון מהסוג הזה יכלול בתוכו רמות גבוהות יותר של חומרים מזינים מרכזיים כמו:

  1. חלבון מן החי
  2. שומן איכותי
  3. ויטמינים ומינרלים
  4. פחמימות מורכבות
  5. פרוביוטיקה, נוגדי חמצון, חומצות שומן אומגה ועוד.

חשוב לזכור, אמנם אוכל רפואי לכלבים יכול לעזור לכלבים עם מצבים רפואיים שונים, אך חשוב להתייעץ עם וטרינר לפני שמחליטים מה לרכוש.

 

לבסוף, כמה עולה אוכל רפואי לכלב?

מחיר אוכל רפואי לכלב יכול לנוע בין טווחים של מאות שקלים בודדים, כאשר חלק משקי המזון יכולים להגיע לכ-550 – 750 ₪ ומעלה. בדרך כלל, שקי המזון האלו נמכרים רק בכמויות קטנות של כ-3-7 ק"ג בלבד. אם מעוניינים לרכוש כמויות גדולות יותר, המחיר ירד ככל שהכמות תעלה.

כדי להוזיל עלויות, אפשר לנסות לערוך השוואת מחירים בין חנויות חיות בפתח תקווה או בכל עיר אחרת בה מתגוררים ונוח להגיע אליה. הפערים בין המחירים של החנויות עשויים להיות משמעותיים, ככה שחשוב לבדוק את זה מראש. ההמלצה הכי נכונה היא, לקבל הערכת מחיר מהווטרינר. הוא יחסית נטול אינטרסים. אם אין אפשרות לקבל עצת וטרינר, אפשר למצוא חנות כלבים שסומכים עליה.

אוכל רפואי לכלבים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי