חופשה בגן עדן: כך תתכננו נכון את הטיול למלדיביים

תוכן העיניינים

חולמים על חופשה ביעד שנראה כמו הגלויות של פעם? רצועת חוף לבנה, מי טורקיז צלולים, אווירה רומנטית וחדרים מוארים עם נוף לים? המלדיביים קוראים לכם. אבל איך מתחילים לתכנן חופשה ליד האקזוטי והמסקרן הזה? ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת, בדרככם לחופשה בלתי נשכחת. תיהנו!

 

למה דווקא המלדיביים?

אם כבר חרשתם את ערי הבירה המפורסמות של אירופה ואתם מחפשים יעד אטרקטיבי ליהנות בו מחופשה מפנקת במיוחד, זהו היעד עבורכם. לבד או בזוג, בריזורט על קו המים או אורחן מבודד למצוא בו מרגוע, המלדיביים יפתיעו אתכם לטובה ואם אתם לא מאמינים לנו שכל הטוב הזה קיים ובמחיר הרבה יותר נוח ממה שחשבתם, תמצאו כאן לא מעט המלצות למלדיביים ותיווכחו בעצמכם.

חופשה בגן עדן

תיאום ציפיות

המלדיביים ידועים בזכות חופים מרהיבים ומציעים בעיקר אטרקציות ימיות – צלילה עם כרישים (יש המון מהם), גלישת גלים, שייט, דייג או סתם בטן-גב על החוף. זהו יעד עם אווירת צ'יל נהדרת ותחושה יוקרתית, לכן הוא מתאים לנופש זוגי (אם כי כולם ימצאו אותו מהנה!), האוכל בו מצוין וגם ההתנהלות הכללית, כי הדולר הוא המטבע השולט ואפשר לשלם באשראי כמעט בכל מקום.

 

תכנון החופשה – הזמן המושלם

אם אתם רוצים להגיע בשיא עונת התיירות, שהיא המומלצת ביותר מבחינת שילוב של טמפרטורות ומשקעים – חודשים דצמבר עד מאי הם התשובה. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי מזג האוויר באזור הפכפך ולכן קחו איתכם מטריה, לכל מקרה שלא יהיה.

 

הכל על טיסה למלדיביים

נכון להיום אין טיסה ישירה למלדיביים, אך גם כשהייתה כזו, היא הייתה יקרה ורבים העדיפו טיסה עם עצירת ביניים. בחירה זו הוזילה את תעריפי הטיסה, כך שניתן למצוא טיסות תמורת 300-400 דולר, עם זמן ממוצע של 10-11 שעות בהתאם למסלול – בהחלט לא נורא בהתחשב בזה שמדובר בגן עדן עלי אדמות.

חופשה בגן עדן

 

לינה במלדיביים

גולת הכותרת מבחינת לינה הם הריזורטים היוקרתיים על קו החוף אך יש עוד המון אפשרויות בהתאם לסגנון החופשה שלכם (אפילו אפשרויות למטיילים בתקציב נמוך). העיקר הוא שתשכילו לשריין את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש ולא תחכו לדקה ה-90.

בהקשר זה כדאי לקחת בחשבון גם את דרך ההגעה – ההתניידות לאיים השונים מתבצעת באמצעות מונית ימית או טיסה פנימית, מה שמשפיע על עלות הטיול.

 

דברים שכדאי לקחת

נוסף לדברים הרגילים שלוקחים לחופשה, יש כמה דברים שאסור לשכוח – קרם הגנה, נעלי ים, כדורים נגד בחילה (למונית הימית, שייט וכיו"ב) ומטריה. את כל היתר אנחנו סומכים עליכם שלא תשכחו.

לסיכום, חופשה במלדיביים היא ללא ספק אחת החוויות הטובות ביותר שאדם יכול לאחל לעצמו, בתנאי שמתכננים הכל מראש ומשריינים את כרטיסי הטיסה ומקומות הלינה.

חופשה בגן עדן

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי