איך לקבל מעמד תושב קבע בישראל? אלו השלבים

מעמד תושב קבע בישראל
תוכן העיניינים

ישנם אזרחים זרים שרוצים לחיות בישראל באופן קבוע. מדובר בעניין שמצריך הגשת בקשה לתושבות קבע לגורמים מוסמכים שתבחן את האפשרות לחיות ולעבוד במדינת ישראל, ללא צורך באישור עבודה או הצגת ויזה. רבים מכירים בעובדה זו, אך מעטים הם אלה שיודעים מה עליהם לעשות, כדי לקבל את המעמד הדרוש. מדריך זה ירכז את כל המידע ויציג בפניכם את השלבים שיובילו לקבלת התושבות תוך זמן קצר.

 

הקדמה – פרטים שחשוב לדעת על מעמד זה

בעוד רגע נעמיק בהליך שיאפשר לכם לקבל את המעמד המדובר. נציין תחילה שמדובר בתהליך שמצריך עמידה בקריטריונים שנקבעו מראש על ממשלת ישראל. מדובר לצורך הדוגמא בקשר משפחתי לאזרחים ישראליים ועוד. מי שיקבלו את תושבות הקבע, יוכלו ליהנות מהזכויות שניתנות לאזרחי המדינה, לדוגמא, גישה לשירותים חברתיים ונסיעות מחוץ לישראל באופן חופשי.

תושבות קבע

 

שלב ה 1 – תכירו את עורך דין הגירה לישראל

כעת אתם יכולים להתחיל בהליך ולהכיר את עורך הדין שיסייע לכם בכל הנוגע לקבלת מעמד תושב קבע בישראל. נסביר בקצרה שמדובר בהליך מורכב במיוחד. ליווי מצד עורך הדין יאפשר לכם להבין בתור התחלה את הזכויות שלכם. נמליץ לפנות לעורך דין מומלץ, למשל, עו"ד דוד אנג'ל שמעניק ייצוג משפטי בענייני הגירה לישראל לדוברי שפות זרות, בהן רוסית ואנגלית. לכניסה לשירותי המשרד בשפה הרוסית לחצו כאן наши услуги.

 

ה2 – תפנו לעורך דין שדובר את שפתכם

כאמור, הליך קבלת תושבות הקבע בישראל נחשב לסבוך מבחינה בירוקרטית. לכן, מומלץ לקבל הכוונה מקצועית מצד עורך דין שדובר את שפת האם שלכם. לכניסה לשירותי משרד באנגלית לחצו על הקישור הבא: our services וצרו קשר עם עורך הדין הנבחר שילווה אתכם לעורך כל הדרך.

פנה לעורך דין

 

השלב ה 3 – תיישמו את ההנחיות

עורך הדין שילווה אתכם ייקח את האחריות לידיים. הוא זה שינחה אתכם מה לעשות מעתה ואילך ואתם תצטרכו פשוט ליישם. כאשר ההליכים שעתידיים להגיע הם אלה:

  • איסוף של מסמכים שיאפשרו לענות על הקריטריונים הקבועים בחוק
  • הגשת בקשה לקבלת מעמד תושב קבע
  • הגעה לראיונות או שימועים (יחד עם עורך הדין שיתלווה אליכם)
  • הגשת ערעורים (במקרה הצורך)

 

רגע לפני סיום המדריך, נבקש להדגיש שהסתייעות מצד עורך דין הגירה לישראל, תאפשר לכם לנווט בתהליך המורכב באופן יעיל ותגדיל את הסיכויים לקבל את מעמד תושב הקבע שלו אתם מצפים.

 

השורה התחתונה – עכשיו אפשר להתחיל!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השלבים לקבלת מעמד תושב קבע בישראל. כעת ברור לכם שתצטרכו לפנות לעורך דין הגירה מומלץ שילווה אתכם לאורך כל הדרך, פשוט כי אינכם מכירים בהליך המשפטי המורכב שצפוי לכם בהמשך. נאחל כעת שתבצעו בחירה נכונה ושתקבלו את המעמד תוך זמן קצר.

עורך דין הגירה

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי