חבר שלכם בונה אתרים ומתחתן? 5 רעיונות למסיבת רווקים בלתי נשכחת!

מסיבת רווקים
תוכן העיניינים

בין אם חבר שלכם בונה אתרים, משווק בגוגל או בכלל מתמחה בפרסום ממומן בפייסבוק, הוא בטוח ישמח לקבל את מסיבת הרווקים של "החיים שלו". בשורות הבאות, נעבור על כמה רעיונות שיעיפו לו ולכם את הפוני – המשיכו לקרוא. 

 

כמה מילים על מסיבות רווקים

מסיבות רווקים הן מסורת, אין ספק, אבל חשוב להבין שהן יכולות להיות פשוטות או מפוארות יותר, ותלויות לגמרי בהעדפות החתן ובתקציב של החבר'ה (כי מה לעשות, הם משלמים ולא החתן). בסופו של דבר, גם אם יש תקציב שהוא לא יותר מידידותי, ולא גבוה במיוחד, אפשר לבחור לקחת חלק בכל מיני פעילויות שונות.

האמת שזה יכול להיות כל דבר, החל ממשחק לייזר טג ועד לאיזה לילה סוער בתל אביב עם אלכוהול, חשפניות פרטיות וכל האקשן שבעולם. עם זאת, קחו בחשבון את העדפות החתן. למשל, מה הוא אוהב לעשות? מה יהפוך את המסיבה שלו למיוחדת? האם יש לו קווים אדומים שהוא לא מעוניין לעבור במסיבה? ככל שתקפידו לענות על השאלות לעיל, ככה המסיבה תצלח על הצד הכי מוצלח שלה.

מסיבות רווקים

3 רעיונות למסיבות רווקים

רגע לפני שאתם מחליטים על סגנון מסיבה כזה או אחר, אנחנו רוצים שתעיפו מבט על 3 הרעיונות שריכזנו כאן עבורכם. דאגנו לרכז רעיונות שמצד אחד לא יעלו לכם עמוק בכיס, ומצד שני, תוכלו להפיק מהם אחלה FUN. הנה הם:

  • טיול דייג : סעו לכם לכנרת, שכרו סירה בקיבוץ גינוסר או בקיבוץ אחר סביב הימה הנפלאה שלנו בצפון, צאו לדוג ותיהנו לכם מהיום. אפשר להביא אלכוהול בכיף, כי רוב האנשים לא חוטפים מחלת ים בכנרת (מכיוון שאין גלים).
  • טיול גולף: מתי בפעם האחרונה יצא לכם לבקר באזור של קיסריה? אפשר לעשות מזה אחלה יום, כולל כמה חטיפים טובים ואיה בקבוק וויסקי משובח ככה על הדרך.
  • סוף שבוע ספא : זוהי אולי אחת הדרכים הכי מצוינות להירגע ולהתפנק מכל מה שיש לחיים האלו להציע לנו. הזמינו לכם איזה צימר ברמת הגולן, אולי איזה עיסוי מעולה, טיפולי פנים וטיפולי גוף אחרים.

 

לסיכום, 2 רעיונות נוספים למסיבות רווקים

לסיכום, נשמח למנות 2 רעיונות נוספים שיכולים לקחת את מסיבת הרווקים שלכם ל-"נקסט LEVEL". קודם כל, בואו נדבר על הבחירה הקלאסית ביותר שתוכלו לבחור בה:

  • ערב ברים: זהו אולי הרעיון הכי קלאסי שתוכלו להגות עבור מסיבת רווקים. צאו לסיבוב ברים והשתעשעו, אפשר תל אביב ואפשר גם חיפה, באר שבע ועוד.
  • לשכור וילה: שכירת וילה זו אפשרות נהדרת בתקציב נמוך, מכיוון שהעלות נחלקת בין כל החבר'ה (מלבד החתן כמובן!). ערכו מסיבה בבית פרטי עם אוכל, משקאות ומשחקים, אולי אפילו איזה פוקר לתוך הלילה.

לסיכום, בין אם תחליטו על איזה טיול קמפינג ביערות הכרמל, או שמא תרצו לארגן מסיבת רווקים רועשת עד אמצע הלילה, העיקר שכולם יעשו חיים. כדי לוודא שזה יקרה, הקפידו לשאול מראש את החתן ואת כל החבר'ה מה הם מעדיפים, ומה פחות.

מסיבת רווקים

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי