איזה חברת סלולר מציעה את ההטבות הכי משתלמות?

איזה חברת סלולר מציעה את ההטבות הכי משתלמות?
תוכן העיניינים

לפני כמה חודשים גילינו שאנחנו משלמים הרבה מאוד כסף על חבילת הסלולר שלנו. מדובר בסכום גבוה מאוד שאינו תואם למחיר השוק. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק איזה חברת סלולר תציע לנו את ההטבות המשתלמות ביותר והמסלולים הכי כדאיים. לאחר שערכנו בירור מעמיק בנושא, גילינו שיש חברה אחת שמתעלה על כולם. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו, לגלות מי היא ומה היא מציעה.

 

תכירו את חברת הסלולר שתציע לכם את ההטבות הכי משתלמות

רגע לפני שנציג בפניכם את המסלולים המשתלמים ביותר של החברה ואת ההטבות המיוחדות שהיא מציעה, עלינו להציג בפניכם את החברה המדוברת. סביר להניח ששמעתם עליה לא פעם, פשוט בגלל שהיא אחת החברות הגדולות ביותר במשק – חברת HOT. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו כמה משתלם להיות לקוח של חברה זו.

איזה חברת סלולר מציעה את ההטבות הכי משתלמות?

המסלול המשתלם ביותר לנפח גלישה 12GB

אם אתם לא צריכים יותר מ – 12GB, כדאי שתדעו שחברת הוט תאפשר לכם לקבל את החבילה המשתלמת ביותר שיש בשוק. החבילה כוללת בין היתר את ההטבות הבאות:

  • ביצוע שיחות באופן חופשי וללא הגבלה
  • שליחת הודעות SMS ללא הגבלה
  • מחיר קבוע למשך 12 חודשים

כדאי שתדעו שמדובר בחבילה משתלמת ביותר שמוצעת למצטרפים חדשים. אנחנו מצאנו את עצמנו מצטרפים לחבילה אחרת בסופו של דבר, לאחר שרשמנו את חברת הוט במכשיר שלנו כחברת הוט הטבות משתלמות ביותר. שכן, החבילה הזו מוצעת בעלות של כ – 24 שקלים בלבד! אם בדקתם את המחירים של המתחרים, אתם בטח יודעים שמדובר במחיר ששובר את השוק.

 

המסלול המשתלם ביותר לנפח גלישה 150GB

אם יש לכם צורך בנפח גלישה גדול יותר, חברת הוט מובייל תציע לכם חבילה שכזו בעלות של 26.90 ₪ שתכלול בנוסף לשיחות ו – SMS ללא הגבלה גם אפשרות להתקשר לחול (ליעדים נבחרים) ללא תוספת תשלום. שימו לב שמדובר ב – 150 דקות שאתם יכולים לנצל במסגרת החבילה המשתלמת הזו. גם כאן המחיר קבוע למשך שנה.

איזה חברת סלולר מציעה את ההטבות הכי משתלמות?

המסלול המשתלם ביותר לנפח גלישה 200GB

המסלול בעל נפח הגלישה הגדול ביותר יעלה לכם פחות מ – 40 ₪!   מדובר בחבילה המשתלמת ביותר שכוללת 3,000 דקות שיחה ו – 3,000 הודעות SMS. אם לא די בכך, תוכלו לדבר עם יעדים נבחרים בחול כ – 300 דקות ללא תוספת תשלום. מי שבוחר בחבילה זו יוכל ליהנות מההטבות של אפליקציית נקסט טיוי של החברה למשך שנה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איזו חברת סלולר מציעה את ההטבות הכי משתלמות. כעת, יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק לבחור בחבילה המתאימה עבורכם ביותר מבין אלו שצוינו לעיל. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיהנו ממגוון ההטבות לאורך זמן.

איזה חברת סלולר מציעה את ההטבות הכי משתלמות?

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי