המדריך לפופ אפ – כל מה שרציתם לדעת על הקמת מרכז מבקרים זמני

קידום עסקים
תוכן העיניינים

בעל עסק חדש או וותיק ומחפש רעיונות כיצד תוכלו לקדם אותו בצורה שונה ממה שאתה מכיר ולנסות ולפנות אל קהל יעד שונה וחדש? נכון, תמיד תוכלו לצאת במבצעים כאלה ואחרים וקמפיינים חדשים, אבל יש דבר אחד יחסית חדש בעולם עסקים של ימינו ששמו הוא פופ אפ – pop up – והוא מפתיע ביעילותו.

את המושג אתה מכיר, מה עומד מאחוריו מעט פחות. אז בוא נשמח שהגעת לעמוד זה, שממנו תצא עם כל המידע שנחוץ לך במקרה של הקמת פופ אפ.

 

 פופ אפ? פופ אפ

הקמת פופ אפ או במילים אחרות ומובנות יותר – הקמת מרכזי מבקרים – זה דבר יחסית חדש בעולם העסקים והוא נועד לתת רוח חדש לעסק שלך ולרענן מעט את ההתנהלות שלו. פופ אפ בעצם אומר, שאנחנו לוקחים את העסק שלנו ומעתיקים אותו באופן זמני למיקום אטרקטיבי נוסף, פרט למשכנו הקבוע (אם יש לו משכן קבוע). לעיתים, מדובר גם בעסקים המתקיימים רק באינטרנט, אשר צריכים לקבל גם מימד מציאותי מעט יותר.

 

 היתרונות הברורים של פופ אפים

היתרונות הם רבים וננסה לספר לך על כולם. בראש ובראשונה, אם מדובר בעסק המתקיים רק במחרב הדיגיטלי (כמו הרבה מאוד בתי עסק שנפתחו בשנים האחרונות ברחבי העולם) – אנחנו נותנים לו מימד נוסף ונוכחות בעולם האמיתי.

אם מדובר בעסק שכבר מתקיים במרחב האמיתי, פופ אפ מאפשר לו להגיע למקומות שטרם הגעת אליהם – הן גיאוגרפית והן מבחינת נוכחות – בירידים או קניונים פופולאריים למיניהם. בנוסף, פופ אפ יכול לאפשר לך להשיק מוצרים חדשים או טכנולוגיות חדשות ולאפשר ללקוחות שלך – הוותיקים והחדשים כאחד – לחוות את העסק מצדדים נוספים שלו.

 

 החסרונות של פופ אפים

הבעיה העיקרית בהקמת פופ אפ לעסק שלכם, זה הצורך לארגן את העניין ותרשה לנו לספר לך שמדובר במשימה מורכבת, כמעט כמו הקמת מחודשת של העסק. איך מתמודדים עם המורכבות של העניין? פונים אל מרכזי הפקות, שיודעים לטפל בתחום הפופ אפים ויודעים לתת מענה לצרכים שלך. זקוק לפתרונות דיגיטליים? קיבלת. צריך רעיונות טכנולוגיים או פיתוח תוכן לאותו פופ אפ? גם פה הם בהחלט יכולים לעזור.

 

 מספר סודות לפופ אפ מוצלח

בראש ובראשונה, הצורך להגדיר את טווח הזמן של הפופ אפ – יש צורך לזכור שפופ אם צריך להיות דבר זמני, כי הוא נועד לייצר אצל הלקוח את ההרגשה שמדובר בדבר אקסקלוסיבי ושכדאי למהר. בנוסף, פופ אפ זה המקום להתפרע מבחינת הרעיונות – תמיד רצית לנסות מכירה בצורה של מציאות מדומה – זה המקום, קהל היעד שלך מחכה לדברים מפתיעים וכדאי מאוד לספק לו את זה.

והטיפ החשוב לסוף – תאפשר למומחים להפיק לך את הפופ אפ המושלם.

עֵסֶק

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים