המדריך השלם לבוטים של וואטסאפ וכיצד הם משנים את נוף השיווק הדיגיטלי

אפליקציה
תוכן העיניינים

מאז שוואטסאפ עברו להיות תחת חסותה של פייסבוק ואינסטגרם, נפרס בפני אפליקציית המסרים הנפוצה יותר בעולם פוטנציאל אינסופי לשיווק, מסחר, תעסוקה ואפילו מתן שירות. כיום חברות רבות משתמשות בבוט לוואטסאפ שמאפשר ממשק מהיר ומענה מהיר ללקוחות, אך לא תמיד ברור כיצד הבוט עובד. הכתבה הקרובה תסביר איך עובד בוט לווטאטסאפ וכמה הוא שינה את עולם השיווק הדיגיטלי.

 

עולם של אפשרויות

נתחיל ונאמר, שקודם כל חשוב מבוד להכיר את וואטסאפ עסקים, ובאנגלית WhatsApp business. מערך זה מאפשר למשתמשים לנהל כמו חשבון עסקי ולמלא בחשבון וואטסאפ פרטים על העסק והשירות שלהם. בוט לוואטסאפ הוא מערת התכתבות מתוכנת לפי מענה על שאלות והזנת פרמטרים שניתן להלביש על גבי משתמשי וואטסאפ. כיום יש 46 חברות  שאושר להן לפתח בוטים לוואטסאפ. אין יותר חברות מאלו בגלל שעדיי מגובר באפליקציה בעלת קהל משתמשים מאסיבי לכל הפחות.

 

בוט לוואטסאפ

בואו נמחיש את היתרונות ואת המונח באמצעות דוגמה: מטייל מפעיל ביטוח רפואי בחו"ל. בפעמים רבות, מטיילים יצטרכו להפעיל מיד ביטוח במהלך הטיול ולשם כך הם יצטרכו מיד ליצור קשר עם חברת הביטוח כדי להיות כמה שיותר שקופים ומידיים עם הטיפול. לא תמיד יהיה מענה טלפוני או מענה אנושי בוואטסאפ, וכאן בא לידי ביטוי הבוט. שיח ממוחשב מול הבוט מאפשר שליחת מידע מהירה ויעילה לחברת הביטוח, לעדכנם בכל הפרטים ולשמור על נתיב תקשורת פתוח עם הפונה.

 

יתרונות בשיווק

בוט לוואטסאפ מאפשר לעסקים, מלבד מענה מהיר ושירות לקוחות גם לעדכן על מבצעים ולשווק אותם ישירות לפלאפון של המשתמש. אם אפשר לבנות מערך שלם של שירות לקוחות, אפשר גם לבנות רשימת תפוצה לפי רשימת הלקוחות והקונים בעסק ולשלוח להם עדכונים יומיים, הנחות, קישורים להרשמה, קופונים וכו' … בגלל השינוי בתפיסת השימוש בבוט לוואטסאפ, השיווק הדיגיטלי הופך להיות הרבה יותר אינטימי. חוויית המשתמש בעקבות בוטים אלו יוצרת ממשק קרוב יותר לעסק ומאפשר גישה מהירה ליצירת קשר. בנוסף, שימוש בבוט מפחית את עלויות שיווק העסק ברשת ונותן יותר שליטה לבעלי העסק על תוכן הפרסום והשיווק.

 

איך משיגים בוט לוואטסאפ

כפי שציינו, יש מספר מוגבל של חברות שמורשות לבצע פעולה זו. מהרגע שבו יצרם קשר עם אחת החברות, אתם יכולים לקשר את החשבון לפייסבוק של העסק, אינסטגרם ובאמצעות כל אלו גם לאתר האינטרנט.

 

סיכום מהיר

כל נושא השיווק במדיה לעולם לא יוכל להידחס לכתבה זו. בוטל וואטסאפ שינה את התפיסה של שיווק לעסקים, קטנים וגדולים כאחד; מאפשר ערוץ תקשורת ישיר ככל האפשר עם הלקוח, מוזיל עלויות, מאפשר שליחה של תוכן ממוקד וגם קישורים לתכנים רחבים יותר. בוטל וואטסאפ – משנה את חוקי המשחק.

מכשיר טלפון

 

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
מדריכים דיגיטליים
המתנות הטובות ביותר לעובדים מרוחקים

ככל שעבודה מרחוק ממשיכה להיות פופולרית יותר, חשוב להראות את הערכתך לעובדים המרוחקים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מתנות שמראות שאתה

מגן
מדריכים דיגיטליים
הכירו את אפ-לינק

עסקים כיום דורשים משאבי מחשוב ושירותים הולכים וגדלים כדי לעמוד בקצב הדרישות של העולם המודרני; מניהול מסדי נתונים גדולים ועד שירותי אחסון בענן ומחשוב, עסקים