הכל על סדרת Samsung Galaxy A 

סדרת Samsung Galaxy A
תוכן העיניינים

לא סתם היא הסדרה הנמכרת ביותר של Samsung, היא מתאימה למי שלא מחפש תחכום מיוחד, אלא את הפשוט והקל, במחיר אין לו תחרות. או במילים אחרות, האיכות של סמסונג עם רמות מחיר נוחות לכל כיס.

סדרת Samsung galaxy A

סדרת Samsung Galaxy A באה לתת מענה למותגים הסינים כמו שיאומי או אופו, אבל יש שיגידו שהאיכות של סמסונג, גבוהה באופן משמעותי. לסדרה קיימים כמה דגמים שונים ברמות מחיר שונות, השוני הוא בעיקר באיכות המצלמה שלהם, בתמיכה שלהם בדור 4G או 5G, בגודל וברזולוציית המסך.

מכשיר דגל

הכירו את מכשיר הדגל

מכשיר סמסונג גלקסי A73, הוא ללא ספק אחד המכשירים הטובים ביותר, שתמצאו בטווח מחירים נמוך מ-2,000 ₪. עם מסך בגודל 6.7", בטכנולוגיית SUPER AMOLED ברזולוציית 120HZ, מעבד מתקדם, זיכרון RAM של 8GB ועוצמת עבודה מדהימה.

לצד כל אלו, תוכלו ליהנות ממערך 4 מצלמות אחוריות, כאשר המצלמה הראשית באיכות של 108MP. מצלמת סלפי במכשיר הזה היא באיכות של 32MP, איכות מהמתקדמות בשוק וכל זה בפחות מ-2,000 ₪.

 

מקום טוב באמצע

מכשיר נוסף שאתם חייבים להכיר בסדרה, הוא מכשיר סמסונג גלקסי A33 עם מסך בגודל 6.4", מערך 3 מצלמות, כאשר המצלמה הראשית באיכות של 32MP ומצלמת סלפי באיכות של 13MP. לצד אלו, למכשיר יש זיכרון RAM של 6GB וזיכרון איחסון של 128GB עם אופציית הרחבה ל-1T. את המכשיר תוכלו למצוא במגוון מקומות שונים ובמחיר שאסור לפספס.

 

תמורה מדהימה לכסף שלכם

המכשיר האחרון שנציג כאן, הוא סמסונג גלקסי a23 שמחירו נמוך מ-1,000 ₪, אך באופן מפתיע הוא עדיין שומר על איכות ביצועים גבוהה. המכשיר כולל מסך בגודל 6.6" בטכנולוגיות 90Hz, TFT ו-HD, בהחלט ניתן למצוא מכשירים ברזולוציות טובות יותר, אבל ברמת המחיר הזאת והיכולות של סמסונג, מדובר על תמורה מדהימה ביחס לכסף.

בנוסף לאלו, המכשיר כולל גם הוא מערך 4 מצלמות, בדומה לשאר המכשירים בסדרה, כאשר המצלמה הראשית היא 50MP וכוללת כמובן וידאו בצילום 4K. בנוסף לאלו, גם המעבד מבית Snapdragon 625 נחשב למעבד מעולה. כמובן שגם כאן, ניתן למצוא מעבדים טובים יותר, אפילו מבין מכשירי הסדרה עצמה, אך התמורה ביחס למחיר היא מצויינת.

 

לסיכום

סדרת מכשירי Samsung galaxy A היא הסדרה הנמכרת ביותר של סמסונג, על אף שהיא לא נחשבת למתקדמת ביותר (בניגוד לסדרת ה-S שבאה לתת "פייט" למכשירי ה-iPhone מבית APPLE) אבל היא נותנת תמורה מעולה לכסף.

רוב האנשים בעולם, לא צריכים מכשיר עם המצלמה המתקדמת ביותר וגם לא בהכרח הם יכולים להרשות לעצמם, להשקיע במכשיר סלולרי כ-1,000$. לצד זאת, המכשירים הסינים נחשבים לכאלו שמתקשים להחזיק לאורך זמן. בסדרת סמסונג גלקסי A סמסונג מציגה את האיכות המעולה שלה, לצד מחירים ברמות מחיר בינוניות.

סדרת Samsung Galaxy A

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
שוק עורכי הדין
כללי
אתה עו"ד? למה חשוב שיהיה לך אתר

אחת האמירות הידועות בעולם הפרסום  היא "אם אתה לא שם, אז אתה לא קיים". זו אמירה נכונה כשמדברים על עולם האינטרנט, בפרט עבור עורכי דין.

עסק חדש
כללי
פתחת עסק חדש? למד איך לקדם אותו

אם פתחתם עסק חדש, לא משנה במה הוא עוסק, סביר להניח שאתם נמצאים בתחרות קשה. התחרות הזו עוטפת אתכם מכל כיוון, והמטרה שלכם היא לייחד

מקליט סים
כללי
סים מקליט – הקלטת כל השיחות בסלולרי

מחפשים חלופה טובה יותר להקלטת שיחות בסלולרי? אקסטרא מובייל מציעים לכם חבילות סלולרי משתלמות במיוחד הכוללות שירות הקלטת שיחות גם לאנדרואיד וגם לאייפון על גבי